• Binnenkort moeten we op school voor computerles een presentatie houden over 'de computer'. Wiarda en ik gaan het samen doen over Quizlet.nl, maar helaas kan ik niet veel informatie vinden over Q. Weet iemand misschien nog wat leuke YouTube filmpjes of een site met informatie? Of weet er iemand nog grappige weetjes? Alsvast heel erg bedankt! ^^
    Ps. Ik vind het niet erg als mijn klas het bestaan van Q weet. Het zou alleen maar meer leden opleveren. ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:48 ]

    Colfer schreef:
    (...)

    Je snapt het niet :')
    Voor veel mensen is Q een plek waar ze zichzelf kunnen zijn, waar ze fan kunnen zijn waar ze fan van zijn, waar ze hun mening kunnen delen waar ze niet voor in elkaar geslaagd worden. Hier kunnen velen hun verhaal kwijt dat ze in het dagelijkse leven niet kwijt kunnen, en jij gaat zo even deze site verkondigen aan mensen die je kent in je priveleven.

    99.999 % van Q is het niet met je eens :')


    Ik ken ook een aantal vriendinnen uit mijn klas die hier op Q zitten, dus sowieso heb ik niet 100% previatie. Ik gebruik deze website niet zoals jij hem gebruikt waarschijnlijk. Als ik dat zou willen maak ik denk ik wel een tweede profiel aan. Maar tot nu toe zou ik het niet erg vinden als een klasgenoot ziet wat ik vind.
    We zijn trouwens een beetje aan het off-topicen...xD

    Colfer schreef:
    I wouldn't want anyone to know about Q ._.
    It's like bragging to mugglefriends you're on Hogwarts,
    or you've visited Narnia.
    Bonkers.


    ^^^^^^^^^


    Remember when...

    Escritura schreef:
    (...)

    2004-2012, dat is hoe lang Q al bestaat. :W


    Oohw... Thnx! xD

    Never. Ik doe dat niet, ik doe wel een spreekbeurt over... hersencellen. Juist.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oke, stop eens met zeggen dat je het nooit zou doen! Weet er iemand nog een leuk weetje ofzo?

    Iedereen beschermt zijn priveleven maar, hoor :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    Iedereen beschermt zijn priveleven maar, hoor :W

    Colfer schreef:
    (...)

    Je snapt het niet :')
    Voor veel mensen is Q een plek waar ze zichzelf kunnen zijn, waar ze fan kunnen zijn waar ze fan van zijn, waar ze hun mening kunnen delen waar ze niet voor in elkaar geslaagd worden. Hier kunnen velen hun verhaal kwijt dat ze in het dagelijkse leven niet kwijt kunnen, en jij gaat zo even deze site verkondigen aan mensen die je kent in je priveleven.

    99.999 % van Q is het niet met je eens :')


    dit ^^


    -

    Maar ik heb niet echt een onderscheidt tussen priveleven en school. Bij mij is prive alleen mijn dagboek etc. En o... Never mind, ik heb geen zin meer om erop te reageren, sorrie...Iemand een leuk filmpje van Q? Het is nu je kans om die te promoten aan mijn vaag voor zich uitkijkende klas. xD

    Colfer schreef:
    I wouldn't want anyone to know about Q ._.
    It's like bragging to mugglefriends you're on Hogwarts,
    or you've visited Narnia.
    Bonkers.

    Ik kan er echt niet tegen als mensen die elkaar in real life kennen via een topic met elkaar gaan praten. En dan vaak ook nog dingen die voor de rest van de leden niet te begrijpen zijn.
    Dood irritant!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 15:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee wacht. Dit kan niet. Je vraag ons om dingen, en wij geven antwoord. Niet boos worden dan. Het is onze mening, en je bent vrij om die te geven, ook op Q.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 15:03 ]


    Food.

    Colfer schreef:
    (...)

    Je snapt het niet :')
    Voor veel mensen is Q een plek waar ze zichzelf kunnen zijn, waar ze fan kunnen zijn waar ze fan van zijn, waar ze hun mening kunnen delen waar ze niet voor in elkaar geslaagd worden. Hier kunnen velen hun verhaal kwijt dat ze in het dagelijkse leven niet kwijt kunnen, en jij gaat zo even deze site verkondigen aan mensen die je kent in je priveleven.

    99.999 % van Q is het niet met je eens :')


    True story (: Maar ach, als het voor jou anders is mag je van mij een spreekbeurt erover doen hoor :P

    En sorry, ik heb niet echt zulke dingen :Y)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 15:07 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    GingerAngel schreef:
    Maar ik heb niet echt een onderscheidt tussen priveleven en school. Bij mij is prive alleen mijn dagboek etc. En o... Never mind, ik heb geen zin meer om erop te reageren, sorrie...Iemand een leuk filmpje van Q? Het is nu je kans om die te promoten aan mijn vaag voor zich uitkijkende klas. xD

    Ja, maar heel veel mensen dus wel. Ik wil hier op Q ook mijn dingen kwijt kunnen. Ik ben juist blij dat we zo "weinig" leden hebben. Ik wil niet dat mensen weten waarmee ik zit en waarover ik denk of schrijf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke, oke... Jullie mening, ik snap het. Maar nu gaat de topic over iets heel anders...

    Kijk eens onder de kopjes van overige.

    Met statistieken en topleden kom je al heel ver. Of klik eens op Schwa productions onderaan.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 16:17 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt