Flum schreef:
OK, ten eerste, WIE ZIJN HALE, JILL EN ALWIN? is dat algemene quizlet kennis? ben ik dan zo'n noob? wodrt ik nu verbannen omdat ik het gewaagd heb zoiets onrespectvols te doen, net als vragen wat god is?
en ten tweede, wat zeurt iedereen nou over z'n veilige plek en opscheppen over narnia (in het engels, nota bene!) met één simpele muisklik kan iedereen over de hele wereld op elk moment alles zien wat je ooit op Q gepost heb. En dat is het enige waar dit meisje het over gaat hebben. ze kan echt niet meer vertellen over jouw en over quizlet dan iedereen zowieso al kan zien. dus kappen met dat quoten en die bonkers en geef gewoon je hulp of anders helemaal niet.
Oh Flum, ik zei toch dat je er net op moest reageren?
Edit: Wiarda en ik hebben besloten he toch niet over Q te doen. Het is wel een beetje waar dat het niet fijn zou zijn als ik binnenkort een klasgenoot tegenkom omdat hij/zij het wel een leuke website vond. Maar daar gaat het niet helemaal om. Ik had het verkeerd begrepen, we mochten het niet doen over een site ofzo. Dus nu gaan we het doen over internet verslaving. ^^ Daar weet ik heel veel van af, want ik kan ove mij eigen ervaringen vertellen. ^^ Sorrie als ik jullie moet teleurstellen omdat de intvervieuws niet doorgaan... En omdat ik dit afschuwlijke topic heb geopend.
Owja, en als er een mod is die dit topic wilt sluiten, doe dat gerust! Hij is nu toch nutteloos zonder presentatie...