• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]


    The universal language of art.

    [Holy Moly, ik heb even Jasper opgezocht in rollentopic, en daar had ik ook al gereageerd dat hij er schattig uitziet :3 Jacky gaat zeker weten proberen om goede vrienden te worden met Jasper :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik zal even mijn rol verder uitschrijven en daarna ga ik inspringen.]

    Lars:


    Ik slik. "Oke de hoofd reden dat ik niet graag praat is mijn naam." Ik denk even of ik het ze wel moest zeggen. "Mijn hele naam is Lars Ash Raico Stefan, en mijn initialen spellen dus Lars, mijn roepnaam." Zeg ik twijfelend. Daarna begint de jongen naast mij te lachen.


    Jasper:


    Ik kan mijn lach nietg inhouden. "Dit is niet erg aardig. Het zijn wel hele leuke namen." Zeg ik snel. "En dat klop, het is American Idiot, geniaal nummer." Ik kijk naar Lars. "Het spijt me. Ik moet eerlijk toegeven, jouw ouders zijn awesome."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jacky blijft van Jasper af. Hij is al van Jane alleen weet hij dat zelf nog niet. ^^
    Ik zit nu op mn mobiel dus het gaat me niet lukken om een goede & lange post te typen, ik ben er morgen denk ik rond 11 uur! ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky

    Dan zegt Lars:
    'Oke, de hoofdreden dat ik niet graag praat is mijn naam. Mijn hele naam is Lars Ash Raico Stefan, en mijn initialen spellen dus Lars, mijn roepnaam.' Dan zie ik dat Jasper in lachen uitbarst, en zelf kan ik ook niet stoppen.
    'Dit is niet erg aardig. Het zijn wel leuke namen,' zegt Jasper,'En dat klopt, het is American Idiot, geniaal nummer.' Waarna hij weer naar Lars kijkt:' Het spijt me, ik moet eerlijk toegeven, jouw ouders zijn awesome.'
    Ik knik instemmend, en lach nog een beetje na. Dan zeg ik;
    'Lars, dat is geen reden om niet te praten, want zo erg is dat helemaal niet. Mijn tweede naam is May, de engelse naam van de maand mei dus, en dat is ook niet helemaal top. Maar goed, praat gewoon. O wacht, ik heb een idee,' ik stond op van de stoel in de bus en gebaarde dat Lars ook op moest staan. 'Laten we ruilen van plaats, Jane praat toch wel honderuit tegen je, dus dan wordt het wellicht wat gemakkelijker voor je?' zeg ik tegen Lars.
    'Zo, Jasper, laat die busrit maar beginnen, ik wil wel zien waar we stranden.' zeg ik met een lieve glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xMockingjayy schreef:
    [Jacky blijft van Jasper af. Hij is al van Jane alleen weet hij dat zelf nog niet. ^^
    Ik zit nu op mn mobiel dus het gaat me niet lukken om een goede & lange post te typen, ik ben er morgen denk ik rond 11 uur! ]


    [Jacky blijft niet van Jasper af :3 En het maakt niet uit voor die goede-lange posts, als je maar post ;D en weet je wat leuk is, ik heb Lars net naast Jane geplaatst zodat Jacky lekker met Jasper kan praten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    "Stranden?? Ik hoop toch dat we heel aankomen." Ze ik neo geschrokken. Ik kijk even uit het raam en knik. "Maar als we stranden zorg ik wel voor Jullie hoor." Zeg ik stoer. Dat was immers mijn taak als jongen zijnde. Ik knik bemoedegend naar Lars. Hij wa echt geen prater, arme jongen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik ga, tot morgen mensjes, of anders tot overmorgen.]

    Jacky
    'Standen? Ik hoop toch wel dat we heel aankomen.' Zei hij, met een vleugje sarcasme. 'Maar als we stranden zorg ik wel voor jullie hoor.'
    'Hahaha, eerst zien, dan geloven, of je voor ons zal zorgen dan.' zeg ik.
    'Maar ik denk niet dat we gaan stranden, tenzij de bus echt uit 1900 komt en het niet tegen champagne vlekken kan.' want ik besef dat Jane nog de fles champagne in haar hand heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Heee, Larsieboy, wees maar niet bang hoor, ik bijt niet' grap ik, ik moest toch iets doen om die jongen te laten praten. 'Maar als we stranden zorg ik wel voor jullie hoor' zegt Jappie. 'Ahw, dat is nou eens een echte man' zeg ik als ik even tussen de stoelen door kijk.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:


    "Oe, fair enough." ik haal mijn schouders op. "Geef die fles is hier." Ik pa de fles en neem een slok. Dit was lekker. Ik zong een stukje mee met het liedje en gaf de fles door. "Gaan we nou?" Zeur ik. Ik kon echt niet tegen wachten. Maar goed, ik zet een nieuw liedje op en leun achterover. Ik doe mijn ogen dicht en zeg. "Maak me wakker als we gaan."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Mag ik ook een slokje?' zegt Jasper waarna hij de fles van Jane aanpakt en een slok neemt. 'Gaan we al?' zegt hij daarna. Hij pakt zijn iPhone oortjes en doet zijn ogen dicht. Ik neem er een voorbeeld aan en vraag aan hem:
    'Vind je het erg als ik een beetje tegen je aanleun, dan ga ik ook maar slapen. Ik ben kapot.'

    [mwuhahaha, Jaaaneeeee, wat rot voor je dat je niet naast Jasper zit ^^]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 23:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:


    Ik kijk naar het meisje. "O, ik kan wel heel veel praten hoor. Zoals die keer dat we op kamp gingen en we raakten verdwaald. Ik heb drie uur achter elkaar gepraat, was wel grappig." Zeg ik. "Vertel is iets over jezelf"


    We've lived in the shadows for far too long.

    xJohnnyDepp schreef:
    Emma

    Ze schudde haar hoofd. 'Ik heb zelf.' Ze hield een flesje water omhoog. 'En ik speel eigenlijk alleen rock, met soms uitzonderingen. Je hoeft bij mij niet verlegen te zijn, hoor,' zei ze. 'Ik kan er niks aan doen, het gaat vanzelf.' zei ik en stopte het flesje weer terug. 'Ik speel al van kleins af aan. Ik kan me niet meer herinneren hoe oud, ik had ooit een keer de gitaar van mijn oom gestolen mee naar mijn kamertje vlakbij en was wat gaan spelen met het ding. Ik vond het geweldig hoe het vage voorwerp geluid maakte en mijn oom ontdekte het. Volgens hem was ik een natuurtalent. Eerst heb ik drie jaar op normale gitaar gezeten en toen ging ik er naast elektrische gitaar doen. Nu heb ik een gitaar gekregen van mijn leraar die alle twee is. Akoestisch en Elektrisch.' vertelde ik. Dit alles zei ik rustig en met lange tussen pauzes tussen sommige zinnen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jane
    'Je zei zojuist een paar zinnen!' Zeg ik blij. 'Niet gemeen bedoeld hoor'
    'Oke, ik ben dus Jane, 16 jaartjes jong, altijd vrolijk, dat heb je waarschijnlijk al opgemerkt. Ehm, ik ben een echt feestbeest en een ijdeltuit.' Ik kijk hem aan. 'Nu jij.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”