• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.

JONGENS:

- Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Gereserveerd door LEADERLOUIS

MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall

~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.

Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

Updates komen later.

[ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:19 ]

The universal language of art.

LEADERLOUIS schreef:
    [Zeg me niet dat het zo'n 1-regel RPG wordt, want dan stop ik er mee hoor.]

(Ja, maar het gaat zo snel. Als je een te lang stukje typt zijn de andere alweer een stukje verder.)

We've lived in the shadows for far too long.

[Niet als ze ook een lang stukje typen, duh]

LEADERLOUIS schreef:
    [Niet als ze ook een lang stukje typen, duh]

[Ik snap wat je bedoelt, maar als we gewoon besluiten dat iedereen langer typt, dan komt het wel goed :D

Dus bij deze, iedereen, zou het mogelijk zijn om langere stukjes tekst te typen, zodat er meer gereageerd enzo kan worden? (: ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Lars:

Ik voelde me een beetje ongemakkelijk. Waarschijnlijk was ik de jongste.
    En dat kon niet goed zijn. Ik hield mijn mond ookkal wou ik wat zeggen
    ze gingen allemaal zo snel. Ik pakte me tas en pakte mijn mobiel er uit.
    'Wow, allemaal leuke mensen. Zie julie na de vakantie.' Sms'te ik naar een paar vrienden. Daarna stopte ik hem in mijn broekzak. "We hebben nog 20 minuten." Deelde ik mee aan de rest. En keek om me heen. Waarschijnlijk
    had niemand me gehoord.

Jasper:

Er zaten een paar hele verlegen mensen bij. Zelf was ik
    alleen verlegen als er veel jongen waren. Vraag niet waarom.
    Ik keek rond en kwam tot de conclusie dat we toch nog niet
    compleet waren. Ik hoopte dat we dat wel snel waren, konden
    we weg weetje. "We hebben nog 20 minuten." Een jongen die
    achteraan stond probeerde erdorrheen te komen. "Oke, dan hoop ik dat de rest er snel is." Zei ik droog.

[ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:40 ]

Jacky

'Ik vraag me af of de rest snel komt,' zei ik tegen de rest van de aanwezigen. 'Het kan nog best wel even duren voordat iedereen er is.'
    Ik draaide me naar Lars toe, die net zijn mobiel weer wegstopte.
    'Hoe oud ben je eigenlijk? Je ziet er nog best jong uit, in vergelijking met de rest. No offense hoor, maar gewoon nieuwsgierig.' zei ik.

Megan Felicity Hope Cambrue

Toen de hoofdpijn een beetje zakte kreeg ik weer mijn bekende Megan-lach op mijn gezicht. Ik ging in 1 van de stoeltjes zitten maar sprong weer op. Wow, dat waren dé slechtste stoelen ooit. Ik probeerde een paar poses uit op de stoel, die waarschijnlijk belachlijk waren om aan te zien, maar hield het dan uiteindelijk bij het gewoon op een stoel zitten. Ik zette mijn ellebogen op beide knieën en liet mijn hoofd op mijn handen steunen. Ik hoopte dat de reis niet al te lang zou duren.

Lars:

1 van de meiden vroeg hoe oud ik was. "Ik ben twee weken geleden
    16 geworden." Zeg ik verlegen. "Ik ben waarschijnlijk de jongste." Mompel
    ik erachteraan. "En jij dan?" Ik durfde het bijna niet te vroegen, maar ja
    ik moest toch een gesprek aanknopen. "Gewoon uit nieuwsgierigheid." Zei
    ik er snel en zacht achteraan.

Jane
    Ik zag Megan stuntelen op een stoel, wat bij net ook het geval he. 'Ze kunnen toch best normale stoelen betalen, deze dingen zitten voor geen meter' Een meter verderop stond een tafel, ik bedacht dat zelfs dat beter zou zitten dan deze stoel en ging op de rand van de tafel zitten, wat inderdaad beter zat. Nu ik eindelijk rustig zit komt het wagentje met mijn koffers aanrijden. Dat had mijn vader geregeld, zodat ik er niet mee hoefde te sjouwen. ik liep snel naar de chauffeur en vertelde dat hij nog even moest wachten. Daarna liep ik weer terug naar de groep, wachtend tot de rest zou komen.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Jacky

'Ik ben twee weken geleden 16 geworden. Waarschijnlijk ben ik de jongste.' zei hij verlegen. 'En jij dan?' vraagt hij, 'gewoon uit nieuwsgierigheid.' voegde hij er zacht aan toe.
    'Ik ben 17, en wanneer we een week in het huis zitten word ik 18. Dus dat wordt een groot feest als je het mij vraagt.' zeg ik. 'En ik denk dat je inderdaad de jongste zult zijn. Maar dat is niet zo erg, toch?'

Lars:

'Ik ben 17, en wanneer we een week in het huis zitten word ik 18. Dus dat wordt een groot feest als je het mij vraagt.' zeg ze. 'En ik denk dat je inderdaad de jongste zult zijn. Maar dat is niet zo erg, toch?' Ik kijk haar vaag aan. "Nou ik denk dat het vooral awkward wordt." Zeg ik nervus. Ik was echt bang dat dit fout zou gaan. "Denk je niet dat het raar is om jarig te zijn, terwijl je met vreemde mensen zit?"

Megan

Ik begon te lachen om haar opmerking over de stoelen. "Klopt" grinnikte ik, "Maar eventjes vragen, wat is je naam ? Mijne is Megan" glimlachte ik. Ik ging naast haar zitten op de tafel en haalde mijn telefoon uit. Ik keek hoelaat het was en zuchtte zachtjes. Niet zo lang meer en we zouden vertrekken.

'Nou ik denk dat het vooral awkward wordt.' zegt hij. Volgens mij is hij best wel verlegen, en nerveus. Daar had ik geen problemen mee, ik vind het geweldig om nieuwe mensen te ontmoeten.
    'Denk je niet dat het raar is om jarig te zijn, terwijl je met vreemde mensen zit?' zei Lars. Daar dacht ik heel kort over na en antwoordde:
    'Nee, eigenlijk niet. En het is pas over een week, en daarbij, ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.' en ik glimlachte. 'Dus bij deze, je bent uitgenodigd om met mij mijn 18e verjaardag te vieren.' ik draaide me om naar de groep.
    'Volgende week ben ik jarig, en dan word ik 18, dus dan wil ik een feest geven. En jullie zijn allemaal welkom!'

Jane
    'Maar eventjes vragen, wat is je naam? Mijne is Megan' zegt ze. Ze gaat naast me zitten.'Ahw, zo heet mijn zusje! Ik ben Jane by the way' Ze keek op haar telefoon en zuchtte. 'Jij bent vrolijk, zo erg is het hier toch niet?' grinnik ik. De tafel begon nu ook aardig zeer te doen. 'Wat is dit voor een armoede?' zeg ik geirriteerd terwijl ik opspring. Dan maar staan.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Lars:

'Volgende week ben ik jarig, en dan word ik 18, dus dan wil ik een feest geven. En jullie zijn allemaal welkom!' Zei ze tegen de groep. "Lijkt me leuk." Zei ik. Ik kon me niet voorstellen wat we moesten doen. Het was allemaal zo raar. Misschien zou ik overal te jong voor zijn. Ik begon steeds meer te piekeren. "O, trouwens we moeten nog een kwatier..."

Jacky

'Lijkt me leuk,' zei hij. 'O, trouwens we moeten nog een kwartier..'
    'nog een kwartier wat?' vroeg ik aan hem. Ik begreep hem niet helemaal. Ik keek even rond in de groep, 2 meisjes leunde/zitten op een tafel, waarna er 1 geïrriteerd opspringt en zegt:
    Wat is dit voor een armoede?
    Ik gok dat ze doelt op de oncomfortabele stoelen en tafels, daarom was ik blijven staan. Ik zeg tegen haar;
    'Hoi, ik ben Jacky. En zit dus ook in de groep, en volgende week word ik 18, dus doe je mee met een feestje?' vraag ik glimlachend.