• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Benjamin is al enkele jaren dood. Was blijkbaar niet alleen beschermend tegenover mij, maar moest zich perse ook gaan bewijzen in de oorlog. Ja, ik mis hem. Hij was als een beste vriend voor me, maar ik weet dat hij gestorven is hoe hij het had gewild. Terwijl hij anderen hielp." Ik frons mijn wenkbrauwen even door zijn woorden en vraag me af wat ik bij enkele jaren moet verwachten. Toch houd ik me stil en streel met mijn kleine vingers even over de rug van zijn hand.
    "Dan word ik je wachter," zeg ik lachend, voor de grap om hem iets op te vrolijken en kijk hem glimlachend aan. Vlug ga ik op mijn tenen staan en druk een kusje op zijn lippen.

    [Heb je jezelf best nog mooi gered vind ik. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan word ik je wachter."
    Ik grinnik om haar enthousiasme en kus haar zacht terug.
    "Als dat maar kon," zeg ik stil.
    Ik glimlach even en wrijf over haar armen.
    "Maar ik vrees ervoor."
    Ik streel met mijn duim over haar wang en druk een kusje op haar voorhoofd.

    [Hah, thanks :') Elise heeft geholpen hoor ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Vind je dat leuk? Is het interessant?"
    Ik grinnik even om enkele seconden later luid te kreunen.
    Even weet ik niet wat me overkomt als ze dan ook nog eens haar lippen op de mijne drukt. Mijn handen glijden langzaam over haar hele lichaam en ik doe mijn best haar te kunnen aankijken.
    Ik duw zonder waarschuwing mijn heupen een keer hard omhoog zodat ik diep in haar zit. Mijn hand glijdt naar haar wang en ik trek haar gezicht naar het mijne toe om haar vurig te kussen. Ik haal mijn beste kunstjes boven in de hoop dat het haar net zo hard doet duizelen als zij net bij mij voor elkaar kreeg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik wilde het bewaren voor bij de kroning, maar ik ship Frey te hard. They are adorable.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun luid wanneer hij zijn heupen plots omhoog duwt en een heerlijk gevoel overvalt me. Gedwee laat ik hem me naar zich toe trekken om te kussen, en kus hem passioneel en liefdevol terug. Ik beweeg mijn heupen iets sneller op hem neer, en schuur mijn bovenlichaam zacht tegen het zijne. Mijn hand gaat door zijn haren en ik bijt op zijn lip. Opgewonden kijk ik hem aan en druk mijn lippen weer op de zijne, net op het moment dat een luide kreun mijn mond verlaat. Ik versnel het tempo nog een beetje, en kijk hem hijgend aan. Doordat we beiden zo opgewonden zijn, voelt het eens zo hemels aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Go Frey en Frey-shippers \o/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik voel haar lippen afwisselend wel en niet, en ik word er gewoon gek van. Haar gekreun maakt het er niet beter op.
    "Gelukkig heb ik geen buren," grinnik ik hees als ik er de kans toe krijg.
    Ik beweeg mijn heupen zachtjes mee met de hare. Dit keer ben ik degene die zijn hoofd achterover gooit van genot.
    Ik grijns als ik een idee krijg, en laat mijn hand verder zakken over haar onderrug, tussen haar benen in. Net wanneer Fedea haar heupen weer omlaag brengt, laat ik nog een vinger bij haar binnen glijden.
    Opgewonden kijk ik haar aan om haar reactie te zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Als dat maar kon, maar ik vrees ervoor." Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Wist ik wel." zeg ik koppig en lieg hiermee deels. Ik durf te wedden dat als ik het aan mijn vader zou vragen, hij er antwoord op kan geven vanwege de kleine verzameling boeken die floraten in de tijd geschreven hebben.
    "Denk je dat de dertig minuten al om zijn trouwens, of weet je nog iets om de tijd te doden?" vraag ik geamuseerd en kijk even naar de pizzabodem.

    [Good job, Elise!11!!]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Gelukkig heb ik geen buren."
    Ik grinnik en kijk liefdevol hoe hij ervan geniet. Ik ril wanneer hij zijn hand over mijn rug laat glijden, en wanneer hij een vinger bij me naar binnen brengt, hou ik even mijn adem in.
    "Trey," fluister ik zacht.
    Genietend sluit ik mijn ogen en laat me langzaam, maar helemaal over hem heen zakken. Ik leun iets voorover om mijn lippen op de zijne te drukken. Ik voel mijn hoogtepunt al naderen, nu hij een vinger bij me naar binnen heeft gebracht, maar ik wil helemaal nog niet dat het gedaan is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Wist ik wel. Denk je dat de dertig minuten al om zijn trouwens, of weet je nog iets om de tijd te doden?"
    "Geen idee," zeg ik een beetje afwezig.
    Ik kijk haar aan en denk na. Zou het kunnen? Zou het echt kunnen? Na al die tijd, gewoon weer een wachter te hebben, en dat ik een relatie zou kunnen hebben waar toekomst in zat?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Geen idee," Ik kijk hem even kort aan, hij lijkt na te denken. Voorzichtig pak ik met mijn handen zijn hoofd beet en druk mijn lippen voorzichtig op de zijne.
    "Waar denk je aan?" fluister ik zachtjes en kijk hem diep in de ogen aan. Met mijn hand ga ik door zijn haren heen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Waar denk je aan?"
    Haar lippen halen me terug naar de realiteit en ik glimlach zwakjes.
    "Niets."
    Ik kus haar zacht terug en kijk haar aan.
    "Het is niet zo belangrijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Trey," fluistert ze.
    Ik bijt op mijn onderlip en smoor mijn eigen kreun als ze zich helemaal over me laat zakken. Ik kan mezelf niet tegen houden en laat mijn handen naar haar borsten glijden, allebei, om ze zachtjes te masseren.
    "Ik hou van je," kreun ik.
    Ik beweeg mijn heupen heel zachtjes, zodat ze de wrijving wel voelt maar ik zo diep mogelijk in haar kan blijven.
    Mijn lippen druk ik weer op de hare.

    Moeder Natuur

    Ik denk er aan, ik wil het, dus dan gebeurt het ook. In een oogwenk bevind ik me in Rey's appartement. Ik open mijn ogen en kijk even om me heen. Er komt me een heerlijke geur tegemoet.
    "Rey, je bent een lieve jongen, maar schaf eens wat planten aan," zeg ik geamuseerd terwijl ik de keuken binnen wandel.
    Ik kijk niet op om zijn gezicht te zien en ga op een stoel zitten. Ook tegen het meisje dat bij hem is, oh ja daar weet ik van, houd ik nog even mijn mond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hou van je."
    Ik beweeg mijn heupen weer in cirkeltjes, en span mijn spieren langzaam op. Ik word helemaal gek.
    "En ik van jou, Trey," kreun ik zacht.
    Liefdevol kus ik hem terug, en ik merk dat mijn orgasme nu echt niet ver meer is. Ik kreun enkele keren zijn naam en kijk hem smekend aan. Ik leg onbewust mijn hand op een van zijn handen, en laat die naar mijn kont glijden.
    "Spank me," fluister ik hees, en kijk hem opgewonden aan.


    Rey

    "Rey, je bent een lieve jongen, maar schaf eens wat planten aan."
    Ik schrik me rot van de stem, maar ik herken ze meteen en draai me naar haar om.
    "W-wat doe jij hier?" vraag ik niet begrijpend.
    Bang dat ze Faye komt weghalen, ga ik beschermend voor haar staan, en verstrengel mijn vingers met de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oké, nvm, m'n internet is sloom.]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 22:34 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.