• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "En als iemand jou twee weken geleden had verteld dat je nu stond te kussen met een Fauniel, wat had je dan gezegd?" Ik denk hier even over na en grinnik dan.
    "Dat had sowieso niemand tegen me gezegd." zeg ik dan grinnikend en haal mijn schouders op.
    "Maar, als het gebeurde," Ik bijt nadenkend op mijn onderlip en kijk hem dan even aan.
    "Dan had ik hem recht uitgelachen in zijn gezicht, denk ik. Misschien had ik het wel als een belediging gezien, kan ook." Ik trek mijn shirt iets naar beneden en klop de laatste resten bloem eraf.
    "Sorry," zeg ik dan nog als goed excuus. "Wat had jij gedaan, andersom dan."

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Fedea

"Oké. Oh, je bedoelt morgenavond."
    Ik grinnik.
    "Eh, voor wanneer anders?"
    Zacht kus ik hem terug.
    "Wil je nog gaan kijken voor een nieuwe telefoon?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik weet niet. Erg dringend is het niet, maar het kan wel handig zijn?"
    Verliefd kijk ik hem aan.
    "En we moeten ooit weer dit bed uitkomen, vrees ik."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Rey

"Dat had sowieso niemand tegen me gezegd. Maar, als het gebeurde, dan had ik hem recht uitgelachen in zijn gezicht, denk ik. Misschien had ik het wel als een belediging gezien, kan ook. Sorry, wat had jij gedaan, andersom dan?"
    Ik grinnik even en leg mijn armen om haar middel.
    "Die persoon gek verklaard."
    Ik geef haar een kusje.
    "Het leek onwaarschijnlijk, en toch..."
    Ik verstrengel onze vingers en kijk haar glimlachend aan.

Atreyu

"Ik weet niet. Erg dringend is het niet, maar het kan wel handig zijn? En we moeten ooit weer dit bed uitkomen, vrees ik."
    Ik knik zachtjes, overweeg het even en knik dan nog een keer. Moeten? Ja. Willen? Van z'n leven niet.
    "Oké dan, laten we gaan."
    Ik stap uit bed, til Fedea op en leg haar over mijn schouder. Ik kan het niet laten mijn tanden even in haar billen te zetten. Alsof er niks aan het handje is, loop ik naar de voordeur.
    "Oh, juist ja, kleren," lach ik dan onschuldig.
    Ik loop terug naar de slaapkamer, met Fedea nog steeds over mijn schouder en blijf peinzend staan als we er zijn.
    "Wat kwamen we hier nou weer doen?" grinnik ik dan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Oké dan, laten we gaan."
    Ik gil wanneer hij me optilt en hang lachend over zijn schouder. Ik gil weer wanneer hij in mijn bil bijt.
    "Trey!" roep ik lachend.
    "Oh, juist ja, kleren."
    Hoofdschuddend blijf ik over zijn schouder hangen.
    "Wat kwamen we hier nou weer doen?"
    Ik wiebel even met mijn benen.
    "Als ik nu op de grond stond zou ik je het bed opgooien en neuken zoals nog nooit hiervoor, maar dat gaat nogal moeilijk vanaf hier," roep ik lachend.

Atreyu

"Als ik nu op de grond stond zou ik je het bed opgooien en neuken zoals nog nooit hiervoor, maar dat gaat nogal moeilijk vanaf hier," roept ze lachend.
    Ik trek een wenkbrauw op en zet haar langzaam voor me op de grond. Dit wil ik haar echt zien proberen. Ik strek mijn armen langs mijn lichaam en kijk haar grijnzend aan.
    "Nou, waar wacht je op? Gooi me op dat bed," grinnik ik.
    Ik zorg ervoor dat ik een houding aangenomen heb waardoor ik eerder vrij stevig op de grond sta.
    De blik in mijn ogen wordt steeds uitdagender.

Faye
    "Die persoon gek verklaard. Het leek onwaarschijnlijk, en toch..." Wanneer hij onze vingers verstrengeld, kus ik hem ietwat ruw op zijn lippen.
    "En toch gebeurde het?" vraag ik zachtjes, aanvullend op zijn woorden en kijk hem verliefd in de ogen aan.
    "Ik ben wel benieuwd naar de reactie's van de anderen, als we het een keer vertellen." Ik weet dat dit nooit lang zou gaan duren. Vooral door de waarschuwingen die Rey gemaakt had over Cam én het feit dat ik nu bij Rey verbleef, voorlopig.

Fedea

"Nou, waar wacht je op? Gooi me op dat bed."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Zo plots geinteresseerd, heh?"
    Ik leg mijn armen om hem heen en druk een kusje op zijn lippen.
    "Bij dit gedeeltje zou je me best even helpen. De rest kan ik wel af zonder hulp."
    Mijn handen glijden over zijn lichaam en ik druk passioneel mijn lippen op de zijne. Af en toe zuig ik even op zijn lip en kijk hem plagerig aan. Mijn handen glijden om zijn middel en ik laat mijn rechterhand naar zijn billen afzakken om er even plagerig in te knijpen.

Rey

"En toch gebeurde het?"
    Glimlachend knik ik..
    "En toch gebeurde het."
    "Ik ben wel benieuwd naar de reactie's van de anderen, als we het een keer vertellen."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Nieuwsgierig ben ik wel, maar ik ben er vrij gerust in, om eerlijk te zijn."

Atreyu

"Zo plots geinteresseerd, heh? Bij dit gedeeltje zou je me best even helpen. De rest kan ik wel af zonder hulp."
    Ik grinnik en schud enthousiast mijn hoofd.
    "Oh nee, afspraak is afspraak," lach ik.
    Ik ril als ik haar handen over mijn lichaam voel glijden en haar lippen die van mij kussen. Ik kreun zachtjes als ze weer op mijn lip zuigt. De plagerige blikken en handtastelijkheden maken me alleen maar meer opgewonden.
    "Nou, doe je best," zeg ik hees met een grijns op mijn gezicht.

Fedea

"Oh nee, afspraak is afspraak. Nou, doe je best."
    Ik grinnik.
    "Je weet dat ik hierin ga falen."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Ik druk mijn lippen passioneel op de zijne en probeer hem richting het bed te duwen, maar het lukt me niet. Ik zucht gefrustreerd.
    "Dat staat genoteerd. Fedea Ambessa kan blok sexyheid niet naar het bed duwen."
    Ik grinnik even en kijk hem smekend aan. Mijn hand streelt subtiel richting zijn kruis en ik bijt zacht op zijn lip.
    "Anders kleden we ons gewoon aan en gaan we achter die mobiel."

Faye
    "Nieuwsgierig ben ik wel, maar ik ben er vrij gerust in, om eerlijk te zijn." Ik kijk hem glimlachend aan en zucht opgelucht.
    "Blij dat jij dat wel bent dan." geef ik eerlijk toe en knijp hem zachtjes in zijn hand. Dan bedenk ik me plots iets.
    "Ik wil het wel vertellen voor de kroning van Fedea, weet niet wanneer dit is trouwens, maar ik wil niet dat we Cam iets voorliegen. Dat zou ik oneerlijk vinden tegenover jou en haar."

Atreyu

"Je weet dat ik hierin ga falen. Dat staat genoteerd. Fedea Ambessa kan blok sexyheid niet naar het bed duwen. Anders kleden we ons gewoon aan en gaan we achter die mobiel."
    Ik moet lachen als ze me probeert af te leiden met een kus om me toch naar dat bed te duwen. Haar smekende blik die erop volgt is bijna genoeg om me te overtuigen. Bijna.
    Na die laatste zin, leg ik mijn handen op haar kont en til haar op. Terwijl ik haar grijnzend, en met een beloftevolle blik in de ogen staar. Ik loop naar één van de zeteltjes die in mijn kamer staan en ga zitten met Fé op mijn schoot.
    "Neuk me dan gewoon," fluister ik geamuseerd in haar oor.

Rey

"Blij dat jij dat wel bent dan."
    "Maak je geen zorgen. Ze zullen je geweldig vinden."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Ik wil het wel vertellen voor de kroning van Fedea, weet niet wanneer dit is trouwens, maar ik wil niet dat we Cam iets voorliegen. Dat zou ik oneerlijk vinden tegenover jou en haar."
    Ik knik.
    "Die is op haar verjaardag, binnen twee weken. Tegen dan beloof ik dat we het Cam hebben verteld."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.

[ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:10 ]

Fedea

Ik grinnik wanneer hij me optilt en in een van de zeteltjes gaat zitten.
    "Neuk me dan gewoon."
    Uitdagend kijk ik hem aan.
    "Je kan het ook altijd vriendelijk vragen, meneer Guarin."
    Ik leun een beetje voorover terwijl ik voor hem sta en druk net mijn lippen niet op de zijne.
    "Ruige seks behoeft geen manieren, maar ik apprecieer het wel."
    Ik knipoog lachend.

Faye
    "Die is op haar verjaardag, binnen twee weken. Tegen dan beloof ik dat we het Cam hebben verteld." Mijn ogen worden groot als hij dit zegt. Twee weken.
    "Twee weken nog maar?" vraag ik aan hem, zeker willen weten dat ik het goed verstaan heb. Vreselijk zou het me lijken om exact te weten wanneer je dood zou gaan.
    "Wat erg," zeg ik, voordat ik het door heb en sla dan mijn hand voor mijn lippen. "Niet voor Fedea hoor, maar voor Cam en haar wachter, dat ze weten dat het over twee weken klaar is." geef ik toe.