• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Vol ongeloof kijk ik naar de dame die de kamer inkomt wandelen.
    "W-wat doe jij hier?" zachtjes knijp ik in Rey zijn hand, nog steeds niet wetend wat er gaande is en houd mijn ogen gericht op de dame. Sprakeloos. Aan Rey zijn woorden lijkt hij haar te kennen, maar toch ben ik er niet gerust over. Als het echt iets zou zijn, dan lag er altijd nog een geweer in mijn tas, ergens.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "En ik van jou, Trey."
    Ik heb geen idee wat de bedoeling ervan is dat mijn hand op haar kont komt te liggen, maar prettig vind ik het wel.
    "Spank me," fluistert Fé plots hees.
    Stomverbaasd kijk ik haar aan. Ik houd abrupt op met bewegen. Dit soort praat ben ik helemaal niet van haar gewend.
    "W-wat?" vraag ik een beetje van mijn melk af.
    Mijn onderbewustzijn begrijpt blijkbaar wél heel goed wat ze net zei, gezien mijn erectie nog harder wordt.

    Moeder Natuur

    "W-wat doe jij hier?"
    Ik kijk vanuit mijn ooghoeken toe hoe hij het Floraat-meisje beschermt. Ik zou niet mogen, maar ik heb zo weinig amusement. Ik draai mijn gezicht naar hen toe en laat een donkere grijns op mijn gezicht verschijnen.
    "Ik ben hier voor haar," antwoord ik, mijn echte plan tegelijk toegevend en verhullend.
    Ik sta op en loop naar het koppeltje toe. Voorzichtig neem ik haar gezicht tussen mijn vingers.
    "Een Floraat, Rey? Echt waar?"
    Ik maak even een tutututgeluidje en trek ongezien een knipoog naar het meisje. Ik besluit die arme Rey nog even wat langer te folteren door een stille pauze te laten vallen waarin ik hem aankijk.
    Ik barst in lachen uit en kijk hem verontschuldigend aan.
    "Oh, Rey, lieve Rey. Heb je ooit al iets vreselijks aangedaan? Die vloek kun je me nauwelijks verwijten, ik kies ook niet wie zo geboren wordt. Ik heb ook regels die ik moet volgen. Ik heb goed nieuws," zeg ik met een zachte glimlach.
    "Er zijn namelijk regels die ik wel kan buigen naar mijn wil, en daar is haar plaats in je leven er één van. Ik herken ware liefde als ik ze tegen kom, lieve jongen. Laat me alleen dit zeggen, als ze jou net zo goed beschermt als Fedea, dan is ze haar nieuwe positie meer dan waard. Ondersteun haar even, wil je. Ik heb nog nooit een sterveling in een wachter veranderd."
    Ik richt me terug naar het meisje toe en druk een kus op haar linkerwang, rechterwang en voorhoofd. De veranderingen zullen haar geleidelijk aan volledig de zijne maken. Of net andersom.
    "Je wordt beloond voor je moed, met een langdurig leven naast de man van wie je houdt, Faye. Welkom bij je nieuwe familie. Je broer stelt het trouwens prima. Veel geluk, jullie twee. En vertel Cam en Liam dat ik nog een leuke verrassing in petto heb."
    Met die laatste woorden laat ik mezelf vervagen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "W-wat?"
    Lachend kus ik de verbaasde uitdrukking op zijn gezicht weg.
    "Spank me," fluister ik nog een keer.
    Ik voel hem nog meer opgewonden worden, in me en bijt zacht op zijn lip.
    "Of durf je plots niet, Guarin?"
    Ik druk mijn lippen in zijn hals en lik met mijn tong even over zijn huid. Ik versnel het tempo van mijn heupen weer en kreun zacht zijn naam.


    Rey

    "Ik ben hier voor haar. Een Floraat, Rey? Echt waar?"
    Ik doe een stap achteruit en kijk angstig naar Moeder Natuur. Als ze ook maar een vinger naar Faye uitsteekt... Ik weet niet wat ik dan ga doen, maar ik weet dat ik er kwaad om zou worden. Plots begint ze te lachen en ik kijk haar niet-begrijpend aan.
    "Oh, Rey, lieve Rey. Heb je ooit al iets vreselijks aangedaan? Die vloek kun je me nauwelijks verwijten, ik kies ook niet wie zo geboren wordt. Ik heb ook regels die ik moet volgen. Ik heb goed nieuws. Er zijn namelijk regels die ik wel kan buigen naar mijn wil, en daar is haar plaats in je leven er één van. Ik herken ware liefde als ik ze tegen kom, lieve jongen. Laat me alleen dit zeggen, als ze jou net zo goed beschermt als Fedea, dan is ze haar nieuwe positie meer dan waard. Ondersteun haar even, wil je. Ik heb nog nooit een sterveling in een wachter veranderd."
    Ik houd nog steeds Faye's hand in de mijne wanneer ze dichterbij komt, en haar zowel op haar wangen en voorhoofd een kus geeft. Haar komst overvalt me, en ik begrijp nog steeds niet wat ze van plan is.
    "Je wordt beloond voor je moed, met een langdurig leven naast de man van wie je houdt, Faye. Welkom bij je nieuwe familie. Je broer stelt het trouwens prima. Veel geluk, jullie twee. En vertel Cam en Liam dat ik nog een leuke verrassing in petto heb."
    Voor ik nog iets kan zeggen is ze alweer verdwenen en ik kijk naar Faye. Ik til haar op, en zwier haar in het rond. Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk mijn lippen op de hare.
    "Ze deed het, Faye, ze heeft het gedaan."
    Ik druk kleine kusjes op haar lippen en neem haar handen in de mijne. Lachend kijk ik haar in de ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik moet afsluiten D:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Noes :C Bye sweetie]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Wat heb ik gemist?]

    Faye
    Ik schrik als de dame drie kussen op mijn hoofd drukt en staar haar verbijsterd aan, moet in ieder geval niet al te intelligent overkomen, dat zeker.
    "Veel geluk, jullie twee. En vertel Cam en Liam dat ik nog een leuke verrassing in petto heb." Zoals ze gekomen is, verdwijnt ze ook weer en voel ik Rey zijn armen om mijn middel sluiten, hoe hij me optilt en de kamer rond zwiert.
    "Ze deed het, Faye, ze heeft het gedaan." deelt hij enthousiast mee. Nog steeds sprakeloos kijk ik hem aan.
    "Hè?" Is het enige wat ik uit kan brengen, toch beantwoord ik zijn kus.
    "Wat gebeurde er niet in godsnaam." Ik kijk Rey verward aan.
    "Zitten we in Punk'd of zo?" vraag ik lachend, toch echt denkend dat dit één of andere grap is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hè? Wat gebeurde er niet in godsnaam. Zitten we in Punk'd of zo?"
    Lachend kijk ik haar aan en druk mijn lippen op de hare.
    "Ongelooflijk gewoon."
    Ik neem haar handen in de mijne en kijk haar in de ogen.
    "Dat," ik kijk naar de plek waar ze net zat, "was Moeder Natuur die je dus zonet in een wachter heeft veranderd, omdat jij Fedea geholpen hebt. Ze is ervan overtuigd dat als je zo beschermend kan zijn over haar, dat ook kan zijn tegenover mij, omdat je volgens haar van me houdt."
    Ik druk mijn lippen op de hare.
    "Weet je wat dit betekent?"
    Ik streel over haar wang en kijk in haar ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ongelooflijk gewoon. Dat," Ondertussen volgen mijn ogen de zijne, naar de stoel waar de dame zonet nog op plaats had genomen.
    "was Moeder Natuur die je dus zonet in een wachter heeft veranderd, omdat jij Fedea geholpen hebt. Ze is ervan overtuigd dat als je zo beschermend kan zijn over haar, dat ook kan zijn tegenover mij, omdat je volgens haar van me houdt. Weet je wat dit betekent?" Ik ben even overweldigd door de manier waarop hij alles snel uitkraamt, maar beantwoord al zijn kussen en neem de woorden even in me op. Voorzichtig laat ik me op een stoel neerzakken om alles even te verwerken.
    "Holy shit," mompel ik zachtjes, als het pas echt tot me doordringt.
    "Mijn ouders gaan me vermoorden." breng ik uit, niet dat hun er een weet van gaan hebben.
    "Je zit echt geen grap met me uit te halen, hè?" vraag ik aan hem en kijk even op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Aangezien mijn internet zo ontzettend vriendelijk tegen me is vanavond, weet ik niet of ik nog terug reageer, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Mijn ouders gaan me vermoorden. Je zit echt geen grap met me uit te halen, hè?"
    Ik schud mijn hoofd en ga op mijn knieën voor haar zitten.
    "Lieve Faye," zeg ik zacht.
    Ik kijk in haar ogen en neem haar handen in de mijne.
    "Het spijt me om het te zeggen, maar je hebt definitief je ouders achtergelaten toen je met ons meekwam."
    Ik schud mijn hoofd.
    "En het is geen grap. Je wordt écht een wachter."
    Ik streel haar even over haar wang.
    "Mijn wachter."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Je zit voor enkele eeuwen met mij opgescheept."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Lieve Faye. Het spijt me om het te zeggen, maar je hebt definitief je ouders achtergelaten toen je met ons meekwam. En het is geen grap. Je wordt écht een wachter, mijn wachter. Je zit voor enkele eeuwen met mij opgescheept."
    Glimlachend kijk ik hem aan, nu hij de woorden opzegt die ik zonet zelf in mijn hoofd verwoorde. Ik druk mijn lippen vurig op de zijne, trek hem dichter tegen me aan en sla mijn handen om zijn nek.
    "En wie moet wie nu beschermen in Italië?" vraag ik zachtjes aan hem en kijk hem grinnikend aan.
    "En trouwens, wat zei ze nou over Cam en Liam?" herinner ik ons eraan en frons mijn wenkbrauwen even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En wie moet wie nu beschermen in Italië?"
    Grinnikend kijk ik haar aan, en ga met een hand door haar haren.
    "Nog steeds ik jou. Italiaans is niet zo mijn type, en je hebt gehoord wat Moeder Nayuur daarnet zei. Ze herkent ware liefde wanneer ze het ziet."
    Mijn geluk kan haast niet op en ik druk teder mijn lippen op de hare.
    "En trouwens, wat zei ze nou over Cam en Liam?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Dat deel begreep ik ook niet zo goed. Iets met een verrassing ofzo? Misschien heeft het iets met het huwelijk te maken.."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nog steeds ik jou. Italiaans is niet zo mijn type, en je hebt gehoord wat Moeder Natuur daarnet zei. Ze herkent ware liefde wanneer ze het ziet. Dat deel begreep ik ook niet zo goed. Iets met een verrassing ofzo? Misschien heeft het iets met het huwelijk te maken.." Ik denk hier even over na, willen weten wat de verassing is, maar haal dan mijn schouders op.
    "We zien wel," zeg ik glimlachend en druk mijn lichaam dicht tegen het zijne aan.
    "Oh en trouwens, nu mijn leven toch met heel wat eeuwen verlengd is. Gisteren hadden we het over dingen die we wilden doen in het leven. Wat waren de jouwe, die je zei niet te kunnen doen?" glunderend kijk ik hem aan. Mijn geluk kan niet meer op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Spank me. Of durf je plots niet, Guarin?"
    Het enige antwoord dat uit mijn mond komt is een luide kreun. Ik snap niet hoe ze zo goed kan zijn als ze voor mij nog niemand gehad heeft. Die dingen heb ik haar niet geleerd.
    In mijn opwinding besluit ik gewoon op haar kinky verzoek in te gaan. Ik laat mijn hand plagerig over haar kont heen gaan. Als ik haar uiteindelijk een klap geef, probeer ik ervoor te zorgen dat ik haar niet bezeer, maar tegelijk het juiste gevoel van pijn bezorg. Misschien ben ik iets voorzichtiger dan dat.

    Camargue

    "Griekenland lijkt me geweldig. Het lijkt me echt geweldig daar heen te gaan. Zeker met jou erbij."
    Ik giechel zachtjes, hij is gewoon te lief voor woorden. Hoe moet ik ooit verwoorden wat ik voor hem voel als het zo intens is dat ik het zelf soms niet begrijp? Mijn geloften worden een ramp.
    "Misschien kunnen we ons dorp bezoeken," zeg ik rustig. "Eens kijken hoeveel het verandert is."

    Irial

    "Persoonlijk hou ik van chique of iets casuals. Wat heb jij liever?"
    Ik twijfel even en kijk haar in de ogen.
    "Nou, maakt me niet echt uit," antwoord ik dan. "Zolang het geheel klopt en het geen allegaartje is, en het gezellig is kan ik denk ik wel alles aan," zeg ik met een klein lachje.
    Sommige moderne stijlen vind ik ook heel prachtig, maar daarmee heb je het risico dat het snel nogal kil is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.