• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ja, mevrouw. Wat jij wenst." Ik grinnik even wanneer hij me een rondje laat draaien en val dan lachend in zijn armen.
    "Mooi," zeg ik giechelend en druk daarna mijn lippen op de zijne.
    "Waar zou jij nog heen willen buiten Jamaica?" vraag ik dan, eigenlijk mijn vraag herhalend, maar alweer vergeten voordat ik het zei.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Mooi zo, want ik wil je helemaal voor mij alleen."
    Dit keer smoort ze haar eigen kreun door me te kussen. Ik hou zachtjes haar heupen vast als ze die meebeweegt op mijn ritme.
    Pas als haar ogen weer de mijne ontmoeten, wil ik weer spreken.
    "Mooi zo," herhaal ik haar woorden. "Want ik hoef geen ander meer."
    Zoals we hier nu liggen, doet ze me denken aan een warme zomer, waar je net iets teveel wijn gedronken hebt en je je voelt alsof je zweeft op een lome bries van hitte.
    Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd in mijn nek van puur genot terwijl er een hybride vorm van een zucht en een kreun uit mijn mond stroomt. Haar warme huid doet de mijne tintelen. Ik breng mijn lippen naar de hare en druk er een vederlicht kusje op.
    "Heb ik al gezegd dat ik van je hou?" fluister ik tegen haar verleidelijke mond aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Mooi zo. Want ik hoef geen ander meer."
    Hopeloos verliefd kijk ik hem aan.
    "Heb ik al gezegd dat ik van je hou?"
    Ik giechel zachtjes.
    "Het kan dat je het al eens vermeld hebt, maar ik ben niet zeker."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Maar ik betwijfel of je weet hoeveel ik van jou hou," fluister ik.
    Ik twijfel ten zeerste of hij gezond voor me is. Ik word helemaal gek als ik hem zie, mijn maag ligt overhoop en mijn hersenen willen niet meer mee. Langs de andere kant wil ik niet meer zonder hem leven, ik zou het ook niet kunnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Mooi. Waar zou jij nog heen willen buiten Jamaica?"
    Ik denk even na terwijl ik wat kusjes over heel haar gezicht plaats.
    "Hmm, ik wil best wel ooit kunnen zeggen dat ik in elke staat van Amerika ben geweest."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Maar voor de rest niets speciaals."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Het kan dat je het al eens vermeld hebt, maar ik ben niet zeker. Maar ik betwijfel of je weet hoeveel ik van jou hou," fluistert ze.
    Ik kus haar zachte lippen en geniet van haar warmte. Tergend langzaam breng ik mijn lippen naar haar oor en bijt zachtjes op haar oorlel.
    "Vertel het me dan," fluister ik.
    Ik zet mijn lippen in haar hals en plaats er liefdevolle kusjes, die ik afwissel door even op haar huid te zuigen. Ik kan een kreun niet onderdrukken als ik merk hoe warm ze vanbinnen is. Ik hou mijn heupen even stil om mijn orgasme uit te stellen. Nu nog niet, het is te perfect. Ik haal mijn lippen uit haar hals en kijk haar aan, wachtend op een antwoord. Mijn vingers kammen door haar blonde haren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Hmm, ik wil best wel ooit kunnen zeggen dat ik in elke staat van Amerika ben geweest. Maar voor de rest niets speciaals." Grinnikend kijk ik hem aan.
    "In zo'n caravan?" vraag ik lachend en druk mijn lippen op de zijne. Het deed me denken aan die typische komedie films, zoals RV.
    "Klinkt leuk hoor."

    [Ik ga BBQ'en, x]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 17:32 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Vertel het me dan."
    Onmogelijk, als je het mij vraagt. Zijn lippen in mijn hals, hij maakt me gek. Ik kreun zacht en sluit mijn ogen, maar open ze meteen weer wanneer ik merk dat hij gestopt is met bewegen. Glimlachend geniet ik hoe hij door mijn haren kamt.
    "Onmogelijk," fluister ik.
    "Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, precies zoals ademhalen. Ik hou van jou, jij van mij, het meest logische op de hele wereld," fluister ik schor.
    Ik kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "In zo'n caravan? Klinkt leuk hoor."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, in een Cabrio, met open dak. Zalig."
    Ik grinnik even en kus haar zacht.
    "Wie weet, ooit."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Onmogelijk. Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, precies zoals ademhalen. Ik hou van jou, jij van mij, het meest logische op de hele wereld."
    Haar woorden doen een 250-kilowatt glimlach op mijn gezicht verschijnen. Ik druk een kusje op haar lippen en staar haar weer in de ogen.
    "Er is niks logisch aan van jou houden, want er komt geen denken aan te pas. Dit is een zaak van puur gevoel," antwoord ik met nog steeds een brede lach op mijn gezicht.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd, op haar neus en vervolgens op haar lippen.
    Net zo langzaam als daarnet, begin ik weer mijn heupen te bewegen.
    Ik laat het puntje van mijn tong over haar lippen gaan, als smeekbede om naar binnen te mogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Er is niks logisch aan van jou houden, want er komt geen denken aan te pas. Dit is een zaak van puur gevoel."
    Ik lach even, zonder zijn blik los te laten.
    "Wat het ook is, er is geen moment dat ik me er ooit zou tegen willen verzetten."
    Teder kus ik hem terug en kreun zacht tegen lippen wanneer hij weer zachtjes begint te stoten. Ik voel zijn tong over mijn lippen strelen, en open mijn mond een stukje om hem binnen te laten. Genietend sluit ik mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Wat het ook is, er is geen moment dat ik me er ooit zou tegen willen verzetten.
    Haar laatste woorden spoken door mijn hoofd. Als ze haar mond een stukje opent, tik ik speels met mijn tong tegen haar tanden aan, alsof ik haar uitdaag die van mij te komen zoeken. Ik hou van dit meisje, met heel mijn hart en ziel. Er niks dat ik liever zou doen dan haar op dit moment ten huwelijk vragen, en hoewel ik er zeker van ben dat ze het nu niet verwacht, verdient ze een klassevoller aanzoek eentje dat ik er tijdens een vrijpartij - ook al is het de meest delicate die ik ooit gehad heb - uit flap. Ik kreun tegen haar lippen aan bij de gedachte haar ja te horen zeggen en de blik op haar gezicht. Als ik mijn hoogtepunt voel naderen, laat ik mijn hand tussen haar binnen glijden om haar clitoris te stimuleren.
    Dames eerst.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel zachtjes wanneer zijn tong mijn mond binnendringt, en laat mijn tong er speels omheen krullen, in een poging tot een innige omhelzing. Wanneer hij kreunt, trekt er een rilling door me heen, en voel ik dat het niet meer lang gaat duren. Ik kreun tegen zijn lippen aan, en zucht wanneer zijn hand mijn gevoelige plekje begint te stimuleren.
    Trey is zo lief, en lijkt nooit aan zijn eigen plezier eerst te denken. Ik voel mijn ademhaling iets versnellen en begin onregelmatiger te kreunen tegen zijn zachte lippen. Wanneer ik mijn orgasme voel komen, begin ik zacht te kronkelen, en leg mijn benen iets steviger om zijn middel, om het toch nog maar even uit te stellen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik luister aandachtig naar haar ademhaling en schep er plezier in dat ik het haar zo aangenaam weet te maken. Haar gekreun maakt me haast gek en als ik haar voel kronkelen, schieten mijn ogen wijd open. Ik weet niet wat het is of hoe het precies komt, maar het voelt nog lekkerder daardoor.
    "Fé, toe," smeek ik haar hees.
    Ik besluit haar nog een handje te helpen en zet mijn lippen in haar hals. Zachtjes blijf ik op hetzelfde plekje zuigen terwijl ik mijn best doe mijn eigen orgasme nog even tegen te houden.
    Ik breng mijn lippen terug naar de hare en zuig zachtjes op haar bovenlip terwijl ik haar van onder half gesloten oogleden in de ogen staar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fé, toe."
    Koppig houd ik mijn ogen open om zijn blik vast te houden, hoewel het me veel moeite vergt ze open te houden wanneer hij zijn lippen in mijn hals plaatst.
    Kreunend beweeg ik mijn heupen tegen de zijne aan en mompel zijn naam. Van de ene seconde op de andere raast een gelukzalig orgasme door me heen en voel ik mijn spieren samentrekken en weer ontspannen. Hijgend kijk ik Trey aan met een wazige blik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Zodra ik Fedea's lichaam voel opspannen, geef ik ook toe aan mijn orgasme. Ik druk mijn lippen op de hare terwijl ik gelijktijdig haar naam wil kreunen waardoor er enkel een vreemd soort van grom over mijn lippen rolt. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit zo'n heftig orgasme gehad heb. Het lijkt alsof het maar blijft duren, aangemoedigd door een elektrisch gevoel dat door mijn lichaam rolt.
    Met het laatste beetje energie dat ik over heb, hou ik Fedea stevig vast en draai me op mijn rug zodat ze bovenop me komt te liggen. Ik sluit mijn ogen en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Je bent... ongelofelijk, Fé," breng ik hees uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.