• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Yay yay yay, Frey all the way!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "We zien wel. Oh en trouwens, nu mijn leven toch met heel wat eeuwen verlengd is. Gisteren hadden we het over dingen die we wilden doen in het leven. Wat waren de jouwe, die je zei niet te kunnen doen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Dat zien we wel. We hebben alle tijd."
    Ik trek haar recht en leg mijn armen om haar heen. Ik begraaf mijn gezicht in haar hals en sluit mijn ogen.
    "Je kunt niet geloven hoe blij ik ben dat je... Ongelooflijk."


    Fedea

    Ik kreun zachtjes en kijk hem grijnzend aan.
    "Je bent zo voorzichtig dat het schattig is."
    Zacht druk ik mijn lippen op de zijne en versnel het tempo van mijn heupen weer een beetje. Ik breng mijn lippen naar zijn oor en bijt zacht op zijn oorlel.
    "Doe het, Trey, kom in me," fluister ik opgewonden.
    Mijn hand gaat door zijn haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je bent zo voorzichtig dat het schattig is. Doe het, Trey, kom in me."
    Haar gefluister maakt me gek, maar ik ben nog zover niet. Nog niet. Ik grinnik even als haar eerste woorden tot me doordringen. Als ze het hard wil, kan ze het hard krijgen.
    Ik laat opnieuw mijn hand tegen haar kont kletsen, een heel stuk minder zacht en voorzichtig. Mijn lippen zet in haar hals om er zachtjes te bijten. Vervolgens laat ik ze over haar huid naar haar oor glijden.
    "Doe dat trucje nog een keer en ik help je graag," fluister ik hees.
    Voor ze kan antwoorden duw ik nog een keer wat dieper en geef haar een klap op de andere bil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun opgewonden wanneer hij me iets harder slaat.
    "Doe dat trucje nog een keer en ik help je graag."
    Ik grom zacht en druk passioneel mijn lippen op de zijne.
    Mijn spieren spannen zich weer op, en ik laat me langzaam, maar helemaal over hem heen zakken. Mijn vingers haken zich in zijn haren vast en mijn lippen laten de zijne amper los. Ik kreun genietend tegen zijn lippen aan wanneer hij eens diep stoot en me nog eens een tik geeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je kunt niet geloven hoe blij ik ben dat je... Ongelooflijk." Grinnikend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op. Nog steeds sprakeloos van zonet. Zijn sterke armen voel ik over me heen geslagen en voorzichtig druk ik een kus op zijn lippen.
    "Hoe gaan we dat vanavond nou doen? Zijn er enkele plannen gewijzigd?" vraag ik zachtjes en kijk hem in de ogen aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hoe gaan we dat vanavond nou doen? Zijn er enkele plannen gewijzigd?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik denk het niet."
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare.
    "Al kunnen we het wel zeggen dat je nu mijn wachter bent, omdat je Fé zo hebt beschermd, en met Benjamin's dood. Maar dan laten we dat stukje over ware liefde er nog maar even uit."
    Ik grinnik en trek haar tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik geniet ervan haar te horen kreunen. Ze lijkt het niet door te hebben dat ze aan mijn haren trekt in plaats van gewoon haar vingers er door te halen maar ik vind het wel lekker. Ik grom opgewonden tegen haar lippen aan en zet er mijn tanden even in.
    "Jij eerst," weet ik hijgend uit te brengen.
    Ondertussen laat ik mijn handen plagerig over haar kont glijden.
    Ik lik over haar lippen en tik met mijn tong tegen haar tanden aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik denk het niet. Al kunnen we het wel zeggen dat je nu mijn wachter bent, omdat je Fé zo hebt beschermd, en met Benjamin's dood. Maar dan laten we dat stukje over ware liefde er nog maar even uit." Ik denk even na bij zijn woorden en bijt nadenkend op mijn onderlip.
    "Hmm, misschien." geef ik toe, "we zien het vanavond wel." vervolg ik mezelf en gun de pizzabodem een korte blik. Hierna richt ik me weer tot Rey en druk mijn lippen in zijn hals.
    "Ik kan het nog steeds niet geloven."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Jij eerst."
    Ik grom zacht en het lijkt alsof mijn lichaam gehoorzaamt op wat hij zegt. De opwinding raast door mijn lichaam en ik kom luid kreunend klaar. Ik zak helemaal over zijn penis heen en beweeg langzaam mijn heupen nog een beetje, om het orgasme te voelen nazinderen. Ik druk mijn lippen hijgend op de zijne en laat mijn handen op zijn borst rusten. Ik lik even over zijn lippen en kijk hem in de ogen aan. Ik hou zo verschrikkelijk veel van deze jongen, het is onbeschrijfbaar. Liefdevol druk ik nog een kus op zijn lippen, terwijl hij nog steeds in me zit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Hmm, misschien. We zien het vanavond wel. Ik kan het nog steeds niet geloven."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik ook niet."
    Ik trek haar helemaal tegen me aan.
    "Al moet ik toegeven dat ik er niet boos om ben."
    Ik strijk een pluk haar uit haar gezicht.
    "Nu kan ik niks meer verzinnen waarom dit een slecht idee is."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik ook niet. Al moet ik toegeven dat ik er niet boos om ben. Nu kan ik niks meer verzinnen waarom dit een slecht idee is." Glimlachend kijk ik hem aan als hij een plukje haar uit mijn gezicht haalt. Zachtjes wrijf ik met mijn vingers over zijn arm.
    "En dat is dan maar goed ook, dat je niets slechts meer kan verzinnen." Kort druk ik mijn lippen teder op de zijne.
    "Ik schrok me dood toen ze binnenkwam wandelen." geef ik lachend toe en kijk hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En dat is dan maar goed ook, dat je niets slechts meer kan verzinnen. Ik schrok me dood toen ze binnenkwam wandelen."
    Ik grinnik.
    "Ja, ik ook wel," geef ik eerlijk toe.
    "Maar zo is ze. Ze geeft nooit op voorhand een waarschuwing."
    Ik streel even over haar wang.
    "Normaal laat ze zichzelf nooit zien, maar ze is er telkens bij op kroningen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ja, ik ook wel, maar zo is ze. Ze geeft nooit op voorhand een waarschuwing. Normaal laat ze zichzelf nooit zien, maar ze is er telkens bij op kroningen." Ik denk even na over zijn woorden en pak dan zijn hand beet als ik hem over mijn wang voel strelen.
    "Zullen we verder gaan met de pizza?" vraag ik dan, geheel ingaand op een nieuw onderwerp. Het zit fijn zo, zo naast Rey, maar ik wil wel voor vanavond nog wat eten.
    "Of heb je nog een ander idee?" zeg ik dan grinnikend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zullen we verder gaan met de pizza? Of heb je nog een ander idee?"
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Pizza is goed. We kunnen daarna nog doen wat we willen."
    Ik druk een kusje op haar lippen.
    "Kunnen we nu beginnen 'versieren'?" vraag ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Pizza is goed. We kunnen daarna nog doen wat we willen. Kunnen we nu beginnen 'versieren'?" Ik knik lichtjes en druk mijn lippen nog kort op de zijne voordat ik op sta en het tafereel even bekijk op de tafel. Ik verplaats de spullen wat, zodat we gewoon kunnen zitten.
    "Eerst de saus," zeg ik vlug en rijk Rey de pot aan om hem te openen. Vlug pak ik nog een lepel.

    [Ik ga eten, (: x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.