• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Ja. Ik kwam net tot de conclusie dat ik je eigenlijk geen meisje kan noemen, niet na wat je me net laten zien hebt. Maar je blijft wel mijn meisje."
    Ik grinnik even.
    "En je bent ook mijn vrouwtje. Want je bent de enige vrouw in mijn leven."
    Ik bijt op mijn lip en ga onder de dekens op zoek naar zijn hand.
    "Zelfs als we... Als we zouden...?"
    Onzeker kijk ik hem aan en leg zijn hand op mijn buik, hopend dat hij weet wat ik bedoel. Wanneer ik zijn warme hand op mijn buik voel, gaat er een elektrische schok door me heen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Colfer schreef:
    Rey

"Dat was niet eens boos. Gisterenmiddag, toen maakte je me boos, maar dit niet hoor."
    Ik grinnik.
    "Nou, dat was ook best sexy."
    Ik zuig even op haar lip en volg haar blik naar de pizza.
    "Eerst de pizza doen? Anders wordt de pizza jaloers."
    Lachend kijk ik haar aan en druk nog een kusje op haar mond.

Faye
    "Nou, dat was ook best sexy. Eerst de pizza doen? Anders wordt de pizza jaloers." Vlug beantwoord ik zijn kus nog en loop dan terug naar de pizza toe.
    "Wat wil je daarna doen dan?" vraag ik lachend en draai me even om. Gebukt over de tafel besmeer ik het rode goedje nog over de laag met deeg. Precies volg ik de randjes en steek mijn tong er even bij uit, alsof ik een heel meesterwerk in elkaar zet.
    "Goed zo?" vraag ik als ik het er wel redelijk uit vind zien.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Wat wil je daarna doen dan?"
    "Wat Fauniel-Wachter dingetjes."
    Goedkeurend kijk ik haar aan en kan het niet laten mijn ogen even over haar lichaam te laten glijden wanneer ze over tafel heen gebukt staat. Wanneer ik haar tong tussen haar lippen zie, moet ik even lachen.
    "Goed zo?"
    "Heel goed," zeg ik zacht, zonder te beseffen dat ze het over de pizza heeft.
    "En gooien we de rest er nu gewoon op?"

Atreyu

Ik vraag me even af waarom ze op haar lip bijt, maar zodra ze mijn hand naar haar buik brengt, snap ik waarom.
    "Zelfs als we... Als we zouden...?"
    Ik druk geruststellend mijn lippen even op de hare en kijk haar vervolgens recht in de ogen.
    "Ik zou je nooit in de steek laten, Fedea. Zeker dan niet, niet zolang jij me naast je wil," zeg ik zacht. "En nou... Nee, je zou niet de enige vrouw in mijn leven zijn... mocht het een dochter zijn," voeg ik er aan toe.
    Ik hoop maar dat ze dat laatste niet verkeerd opvat.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Elise kan jij de laatste post van Irial en Camargue neer zetten ik kan het niet vinden?]

Faye
    "Wat Fauniel-Wachter dingetjes." Grijnzend kijk ik hem aan en tik hem met de bolle kant van de schone lepel zachtjes op zijn neus.
    "Heel goed, en gooien we de rest er nu gewoon op?" Ik knik kort en open de zak met geraspte kaas.
    "Eerst de kaas, maar daarna wel." Ik schuif wat spullen naar hem toe en kijk even voor me uit, waarna ik de pizzabodem vol sprankel met vlokken kaas.
    "Jouw beurt nu," geef ik glimlachend toe.

[Pagina 9, onderste post als et goed is. (:]

Fedea

"Ik zou je nooit in de steek laten, Fedea. Zeker dan niet, niet zolang jij me naast je wil. En nou... Nee, je zou niet de enige vrouw in mijn leven zijn... mocht het een dochter zijn."
    Ik sla even mijn ogen neer, en begin weer te glimlachen.
    "Dank je, Trey," zeg ik zacht en druk mijn lippen op de zijne.
    "Ik hou van je. Zielsveel," fluister ik en kus hem liefdevol met gesloten ogen.
    Ik ga nog dichter tegen hem aanliggen en verstrengel de vingers van onze handen die op mijn buik liggen.

Rey

"Eerst de kaas, maar daarna wel."
    Glimlachend kijk ik hoe ze de kaas op de pizza strooit.
    "Jouw beurt nu."
    Ik grinnik even.
    "Ananas," zeg ik, toon haar de ananas en leg die op de pizza.
    "Champignons, ajuin, salami, ansjovis."
    Ik leg het er allemaal bij op.
    "Vergeet ik nu nog iets?"

[Nu voel ik me stom dat ik het niet kon vinden :$]

Liam

"Misschien kunnen we ons dorp bezoeken," zegt ze rustig. "Eens kijken hoeveel het verandert is." Ik knik instemmend. 'Dat vind ik wel een goed idee. Hopelijk herkennen we alles nog.' Fluister ik afwezig en staar wat voor me uit. Ik kan het me allemaal nog zo goed herinneren. De eerste keer dat ik haar ontmoeten en het moment dat ik besefte dat ik van haar hield. Alsof het als een film in mijn hoofd werd afgespeeld.

Madeline

"Zolang het geheel klopt en het geen allegaartje is, en het gezellig is kan ik denk ik wel alles aan," Ik glimlach. 'Nouja ikzelf zie niet echt iets dat me aanspreekt.. Jij wel?' vraag ik voor de zekerheid.

Faye
    "Ananas, champignons, ajuin, salami, ansjovis. Vergeet ik nu nog iets?" Ik kijk hem even bedenkelijk aan.
    "Ham, olijven, vooral geen ansjovis." zeg ik met een vies gezicht en grinnik zachtjes wanneer ik het pak hamblokjes open en het voor zijn neus neer schuif, zodat we de rest kunnen bestrooien. Vlug neem ik de uien van hem over en begin deze te pellen en in stukjes te snijden.

Rey

"Ham, olijven, vooral geen ansjovis."
    "Oeps, wie zei iets van ansjovis?" zeg ik lachend wanneer ik de vis in de vuilbak gooi.
    "Niet wenen, Faye," zeg ik grinnikend wanneer ze aan de uien begint.
    Ik druk een kus op haar wang en doe het potje met olijven open. Ik neem een prikker uit de lade, en prik een olijf op een stokje.
    "Mondje open," zeg ik glimlachend.

Atreyu

"Dank je, Trey. Ik hou van je. Zielsveel."
    Ik glimlach als haar vingers opnieuw tussen de mijne glijden. Ik sluit mijn ogen en zucht zachtjes.
    "Ben je daar dan zo bang voor?" vraag ik stil.
    Ik moet moeite doen om wakker te blijven, maar ik doe het wel. Ik wil het weten als het haar dwars zit en wat ik er kan aan veranderen. Met de hand de niet op haar buik ligt, kriebel ik nog steeds haar bovenarm.

Fedea

"Ben je daar dan zo bang voor?"
    Ik knik zachtjes.
    "Het lijkt gewoon te mooi om waar te zijn," zeg ik zacht.
    "Jij, ik en eventueel dan..."
    Ik glimlach even.
    "Misschien ben ik gewoon paranoia."
    Zachtjes grinnikend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Gaat het? Je ziet er moe uit," zeg ik bezorgd.

Faye
    "Niet wenen, Faye," Ik snuif mijn neus even wanneer hij dit zegt en knipper een aantal keren overdreven met mijn ogen.
    "Mondje open," Ik kijk even verbaasd op, tot ik zie dat hij een olijf in zijn handen heeft. Alsof het een bevel is kijk ik hem lachend aan en open automatisch mijn mond. Hap de olijf van de prikker en gooi het kleine beetje uien over de pizza heen. Vlug druk ik mijn lippen nog op de zijne en kijk dan even naar de rest van het eten.
    "Wat is het volgende dat erop moet?" vraag ik aan hem en wrijf even over mijn neus.