• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nee, volgens mij gaan we beter zo snel mogelijk een mobiel voor je halen, en als je wilt maak ik daarna macaroni. Het kost geen moeite en je hebt het wel verdiende."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Het heeft geen haast. Slaap anders een beetje, lieverd," fluister ik.
    "Al klinkt die macaroni wel aanlokkelijk."
    Glimlachend druk ik een kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ik zou de hele vakantie stikjaloers zijn omdat je vast een hele bende blondjes achter je aan zou hebben met de vraag of ze je gips mogen tekenen," Nadat ze me kust moet ik lachen. 'Nog een reden om mijn arm niet te breken. Als al die blondines komen breek jij straks nog mijn andere arm.' Ik streel haar gezicht en grijns eventjes kort naar haar.

    Madeline

    "Is het niet erg dat we als eerste een bed gekocht hebben?" Ik kan niets anders doen dan giechelen. Hij had daar wel een punt. 'Vast niet. Ik moet nu eerst echt kleren hebben.' Ik neem zijn hand en trek hem mee een winkel in.

    Atreyu

    "Het heeft geen haast. Slaap anders een beetje, lieverd. Al klinkt die macaroni wel aanlokkelijk."
    Ik schud mijn hoofd, vouw mijn armen over mijn borstkas en trek een zuur gezicht.
    "Ik wil niet," zeg ik op kinderachtig toontje.
    Ik kijk haar even aan en kijk dan weer strak voor me uit.
    Hoewel ik probeer het niet te laten merken, moet ik mijn uiterste best doen niet te lachen.

    Camargue

    "Nog een reden om mijn arm niet te breken. Als al die blondines komen breek jij straks nog mijn andere arm."
    Ik barst in lachen uit en probeer hem kwaad aan te kijken, maar het lukt gewoon niet.
    "Ik zou jou nooit met opzet pijn doen," antwoord ik liefjes. "Al kan ik die blondines niet hetzelfde beloven," grinnik ik.
    Ik kijk hem zo schattig mogelijk aan.

    Irial

    "Vast niet. Ik moet nu eerst echt kleren hebben," zegt Madeline.
    Dit keer ben ik degene die achter haar aangetrokken wordt.
    "Ik mag vast niet mee in de paskamer?" lach ik als ze enkele dingen uitgekozen heeft.
    Zelfs al zou ze ja zeggen, ik heb wel meer manieren dan dat. Ik ga braafjes in één van de zeteltjes zitten die naast de pashokjes staan.
    "Wel tonen als je het aan hebt," zeg ik liefjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Meade schreef:
    Faye
    "Alleen als jij ook wil," Ik voel zijn vingers over mijn buik glijden en mijn rug tegen het aanrecht knallen. Ik druk mijn lippen op de zijne en geef hiermee antwoord. Met mijn vingers glijd ik naar de oven toe en zet hem wat lager, aangezien ik nu al weet dat vijftien minuten iets is dat ik vergeten ga.
    "Is dit het voorgerecht?" vraag ik schor aan hem en kijk hem lipbijtend aan.



    Rey

    "Is dit het voorgerecht?"
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Alleen als je daarmee genoeg hebt?"
    Plagerig lik ik even over haar lippen en druk wat kusjes in haar hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Ik wil niet."
    Ik lach even en kus hem zachtjes.
    "Wat wil je dan wel?"
    Ik leg mijn armen om hem heen en ga nog dichter tegen hem aan liggen.
    "Wil je echt dit bed uit komen om een mobiel te gaan halen?"
    Uitdagend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Ik beloof het.' Grinnik ik en trek het gordijntje dicht.
    'Wat vind je ervan?' Vraag ik als ik het hokje uit kom. Ik draag een zwart jurkje met geel jasje en hoge zwarte hakken. Normaal droeg ik die niet maar aangezien Irial zo lang is voel ik me net een smurf naast hem.

    Liam

    "Ik zou jou nooit met opzet pijn doen, Al kan ik die blondines niet hetzelfde beloven," Ik grijns als ze een lief gezichtje trekt. 'Gelukkig maar al heb ik wel een klein beetje medelijden met die blondjes.'

    Faye
    "Alleen als je daarmee genoeg hebt?" Hier denk ik geen twee tellen over na.
    "Hmm," Is het enige wat er uit mijn mond komt. "Denk het." zeg ik er zachtjes achteraan en laat mijn vingers door zijn haren glijden.
    "Waar?" vraag ik grijnzend en druk mijn lippen vurig op de zijne voordat hij antwoord kan geven. Met mijn tong tik ik zachtjes tegen zijn tanden aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hmm, denk het. Waar?"
    Ik grijns tegen haar lippen aan wanneer ze me kust. Mijn tong speelt even met de hare.
    "Zijn er meer opties buiten de slaapkamer, dan?"
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Kinky Faye. Wat zijn je andere opties?"
    Ik leg mijn handen op haar kont en knijp er zacht in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wat wil je dan wel? Wil je echt dit bed uit komen om een mobiel te gaan halen?"
    De uitdagende blik in haar ogen vertelt me dat zij een beter idee heeft.
    "Alweer?" breng ik verbaasd uit. Ik sluit mijn ogen en gooi mijn hoofd achterover waarop ik mijn hand voor mijn ogen sla. "God, mens, je vermoord me nog een keer," jammer ik.
    Eerlijk gezegd zou ik helemaal niks doen om haar tegen te houden mocht ze me proberen te overtuigen, maar dat vertel ik haar niet.

    Irial

    "Wat vind je ervan?"
    Ik kijk op van het spelletje dat ik op mijn mobiel speel als ik haar stem hoor. Ik laat mijn ogen van de zwarte hakken aan haar voeten, langs haar benen naar boven glijden. Ik twijfel even. Eerlijk zijn of niet? Eerlijk.
    "Het jurkje en de schoenen zijn geweldig, maar ik vind het jasje een beetje te fel voor je," zeg ik zacht.
    Ik kijk glimlachend naar haar mooie gezichtje.
    "Het vloekt een beetje met je sexy haar," voeg ik er voor de zekerheid nog aan toe.

    Camargue

    "Gelukkig maar al heb ik wel een klein beetje medelijden met die blondjes."
    Ik vernauw mijn ogen een beetje en kijk Liam dreigend aan. Ik meen het niet, hoor.
    "Wat?" zeg ik gespeeld beledigd.
    Ik ga op hem zitten en begin hem als wraak te kietelen. Medelijden met die blondjes. Het zal hem leren.
    Met een duivels lachje kijk ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Zijn er meer opties buiten de slaapkamer, dan? Kinky Faye. Wat zijn je andere opties?" Ik kijk hem grinnikend aan en haal mijn schouders op.
    "Douche, bank, bed, bad." Zijn vooral de eerste dingen die in me opkomen dagen. Ik druk mijn lippen in zijn hals, maar kijk hem daarna weer aan.
    "Heb jij nog enige ideeën?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Madeline

    "Het vloekt een beetje met je sexy haar," Ik glimlach en knik. 'Tja dat is wel het nadeel van mijn rode haar.' Antwoord ik. Rustig trek ik het jasje uit waardoor ik alleen het strepless jurkje en de hakken draag. 'Beter?' Vraag ik een beetje onzeker.

    Liam

    "Wat?" Ik ik iets kan zeggen zet Camargue de aanval in en begint me te kietelen. Vrij snel pak ik haar handen en kijk haar lachend aan als ze zo boven me hangt.

    Fedea

    "Alweer? God, mens, je vermoord me nog een keer."
    "Wát?"
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan, en mijn mond valt zowat open wanneer ik hem snap.
    "Ik wilde alleen maar weten of je nog iets wilde doen. Ik hou van je, maar niet alles moet op seks uitdraaien."
    Geïrriteerd sta ik op, raap mijn kleren van de grond en loop de slaapkamer uit. Achter me gooi ik de deur dicht, en ik vloek luid wanneer ik tegen een kast loop. Ik kleed me aan en ga in de zetel zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Douche, bank, bed, bad. Heb jij nog enige ideeën?"
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Ongelooflijk."
    Ik druk mijn lippen op de hare.
    "Nou, aan jou de eer. Jij mag kiezen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nou, aan jou de eer. Jij mag kiezen." Grinnikend kijk ik hem aan en beantwoord zijn kus.
    "Ik vind een bank toch redelijk krap." geef ik lachend toe en kriebel met mijn vingers bij de kraag van zijn shirt.
    "Moeilijk hoor," zeg ik plagend en kantel mijn hoofd iets voordat ik op mijn tenen ga staan zodat ik hem beter aan kan kijken.
    "Heb jij geen voorkeur?" breng ik dan lachend uit en druk mijn lippen weer op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Wát? Ik wilde alleen maar weten of je nog iets wilde doen. Ik hou van je, maar niet alles moet op seks uitdraaien."
    Ik sta vloekend op als ze met een klap de deur achter zich dicht gooit. Snel trek een boxershort aan en ga achter haar aan. Mokkend zit ze in de zetel. Ik ga zo rustig mogelijk naast haar zitten en neem haar hand in de mijne.
    "Fé? Het spijt me," zeg ik rustig. "Ik denk dat ik je een beetje verkeerd begrepen heb, je keek me namelijk nogal uitdagend aan. En het is voor mij heel moeilijk om niet aan seks te denken als je zo dicht naast me ligt. Dat bedoel ik helemaal niet slecht, ik voel me gewoon zo aangetrokken tot ze."
    Ik haal mijn andere hand over haar arm en kijk verbaasd naar mijn vingers als ik iets vochtigs en warm voel. Bloed. Als ik terug naar haar arm kijk, zie ik een klein sneetje zitten. Ik sta op en ga in de badkamer snel het ehbo kistje halen. Ik ga er terug mee naar de woonkamer en zet het op mijn schoot. Ik haal er een steriel doekje uit en doe er wat ontsmettingsmiddel op waarmee ik haar wondje ontsmet. Ondertussen wacht ik geduldig af tot ze me een woord gunt en ik ga op zoek naar een pleister.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.