• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ik vind een bank toch redelijk krap. Moeilijk hoor. Heb jij geen voorkeur?"
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Geen bank dus."
    Ik leg mijn armen om haar heen.
    "Anders houden we het bij het goede oude bed?"
    Grinnikend druk ik mijn lippen in haar hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Tja dat is wel het nadeel van mijn rode haar. Beter?"
    Ik kijk hoe ze het jasje uit trekt en haar blote schouders aan me toont. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.
    "Als je je onzeker voelt, probeer dan eens een blauw jasje," stel ik voor. "Of rood, of groen."
    Ja, groen zou geweldig staan bij haar rode haren.

    Camargue

    "Hé," zeg ik met een pruillipje als hij mijn handen beet neemt. "Niet eerlijk, hoe kan een klein meisje als ik zich nou verweren tegen zo'n grote sterke man als jij?"
    Ik buig me voorover zodat ik een kusje op zijn lippen kan drukken.
    Vervolgens kijk ik hem lachend aan.
    Volgens mij staat het in mijn ogen te lezen hoe verliefd ik op hem ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fé? Het spijt me. Ik denk dat ik je een beetje verkeerd begrepen heb, je keek me namelijk nogal uitdagend aan. En het is voor mij heel moeilijk om niet aan seks te denken als je zo dicht naast me ligt. Dat bedoel ik helemaal niet slecht, ik voel me gewoon zo aangetrokken tot je."
    Ik kreun even wanneer hij de wonde ontsmet en ik het voel pikken. Wanneer hij er een pleister heeft overgeplakt, schuif ik op naar de andere kant van de zetel.
    "Ik zou niet willen dat je denkt dat ik weeral seks wil."
    Koppig sla ik mijn ene been over het andere en neem een boekje van de salontafel en begin erin te bladeren. De woorden die erin staan, dringen niet tot me door, maar het kan me niet schelen. Ik ben gewoon te kwaad. En ik maar geloven dat Trey anders was, en niet alleen aan seks dacht. En dan is het nog mijn schuld ook!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik kijk even naar mijn spiegelbeeld en haal een hand door mijn haar. "Als je je onzeker voelt, probeer dan eens een blauw jasje. Of rood, of groen." Die jongen kon echt gedachten lezen. Ik pak het groene en het rode jasje en hou ze voor. 'Welke?'

    Liam

    "Niet eerlijk, hoe kan een klein meisje als ik zich nou verweren tegen zo'n grote sterke man als jij?" Ze buigt voorover en kust me. Alsof het een bevel is laat ik direct haar handen los en kus haar terug.

    Faye
    "Anders houden we het bij het goede oude bed?" Ik sla mijn armen om zijn nek en knik uiteindelijk instemmend.
    "Goed plan," zeg ik zachtjes en plaats mijn lippen op de zijne. Het feit alleen al dat we ons niet meer zorgen hoeven te maken over dat hij een Fauniel is en ik een Floraat, maakt het dit alles nog iets mooier. Voorzichtig duw ik hem ietsjes richting de slaapkamer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Goed plan."
    Grijnzend kus ik haar terug en neem haar hand vast. Ongeduldig trek ik haar mee naar de slaapkamer waar ik passioneel mijn lippen op de hare druk en mijn shirt uittrek. Ik kijk haar even aan.
    "A-als jij mijn wachter wordt, betekent dat ook dat je niet meer zwanger kan worden," zeg ik zacht.
    Ik weet niet of het ooit haar wens is geweest, maar kijk haar toch afwachtend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik zou niet willen dat je denkt dat ik weeral seks wil."
    Ik zucht en zak moedeloos onderuit als ze aan de andere kant van de zetel gaat zitten en in een boekje begint te bladeren. De tranen staan me letterlijk nader dan het lachen. In een vlaag van woede jegens mezelf gooi ik het ehbo kistje de kamer door. Ik loop naar de slaapkamer en zet de schuifdeur naar het balkon open. Eens ik buiten ben, sluit ik de deur weer. Dit hoeft ze niet te horen.
    "Mierda!" schreeuw ik zo luid ik kan. Een hele resem Spaanse vloekwoorden en andere zinnen die men niet dagelijks gebruikt stromen uit mijn mond. Ik ben zo kwaad op mezelf dat ik mijn vuist tegen de bakstenen muur sla. Mijn knokkels branden, maar ik doe het nog een aantal keer.
    Ik laat me tegen de muur zakken tot ik wat bedaard ben. Als ik voel dat ik rustig kan blijven, sta ik op en ga weer naar binnen. Ronde twee. Ik leg voorzichtig een hand op Fedea's schouder.
    "Fedea. Het spijt me echt. Ik zeg ook niet dat het aan jou ligt. Ik begrijp alleen zelf niet wat me overkomt. Ik heb nog nooit zoveel- ik heb nog nooit van iemand gehouden en liefst van al zou ik je de hele dag in mijn armen hebben. Er gaat gewoon zoveel door me heen dat ik niet weet hoe ik die energie kwijt moet en ik heb geen woorden die het kunnen omschrijven. Vergeef me, alsjeblieft? Ze mogen me alles afnemen, maar als ik jou niet heb dan-" Verder kan ik niet gaan want mijn stem breekt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "A-als jij mijn wachter wordt, betekent dat ook dat je niet meer zwanger kan worden," Ik denk even na over deze woorden, niet wetend of ik er verdrietig of blij van moet worden. Gefrustreerd kijk ik hem aan en bijt even op mijn onderlip. Ik ben immers pas zestien in feite, nooit heb ik er echt bij stil gestaan. Natuurlijk heb ik ooit wel eens met vriendinnen over babynamen gedacht, zwijmelde ik weg bij kleine peuters, maar voor een eigen kind heb ik me altijd te jong gevoeld. Ik kijk weer even op, als ik doorheb dat ik te lang in mijn gedachten ben verzonken en druk mijn lippen kort op de zijne. Mijn vingers teken cirkeltjes op zijn borstkas.
    "Ik heb het ervoor over," besluit ik te zeggen, een kleine glimlach siert mijn gezicht. Nu pas echt wetend waarom Fedea zo ontzettend verdrietig was - de tijd dringt.
    "Echt," verzeker ik hem ervan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Fedea. Het spijt me echt. Ik zeg ook niet dat het aan jou ligt. Ik begrijp alleen zelf niet wat me overkomt. Ik heb nog nooit zoveel- ik heb nog nooit van iemand gehouden en liefst van al zou ik je de hele dag in mijn armen hebben. Er gaat gewoon zoveel door me heen dat ik niet weet hoe ik die energie kwijt moet en ik heb geen woorden die het kunnen omschrijven. Vergeef me, alsjeblieft? Ze mogen me alles afnemen, maar als ik jou niet heb dan-"
    Ik begin zacht te huilen en leg mijn armen om zijn hals terwijl ik me tegen hem aan vlei.
    "Ik hou ook van jou," mompel ik snikkend.
    "Ik wil niet... Ik wil helemaal niet dat-"
    Ik schud mijn hoofd en begraaf mijn gezicht in zijn hals. Wanneer ik zijn hand in de mijne wil nemen, merk ik dat hij ook bloedt ik lach schamper en sta op om de ehbo-doos op te rapen. Zwijgend ontsmet ik zijn handen en druk er kleine kusjes op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Ik heb het ervoor over. Echt."
    Ik kijk haar aan en streel over haar wang.
    "Echt waar?" vraag ik ongelovig.
    "Offer je je kans op een normaal leven op om een slordige 500 jaar met mij opgescheept te zitten?"
    Ik grinnik en kijk haar afwachtend aan. Het doet me wel iets, en ik word alleen maar verliefder op het meisje voor me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik begrijp er niks meer van als ze begint te huilen en haar armen om me heen slaat.
    "Ik hou ook van jou. Ik wil niet... Ik wil helemaal niet dat-"
    Ik schrik even als haar hand langs mijn pijnlijke knokkels gaat. Ik volg haar met mijn ogen als ze opstaat en voel me opgelucht als ze gewoon het ehbo kistje neemt. Ik kijk rustig toe hoe ze mijn hand verzorgt.
    "Ik hou echt van je, Fedea," zeg ik nog een keer zacht. Ik frons mijn wenkbrauwen even en kijk haar vragend aan. "Wat wil je niet?" vraag ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Offer je je kans op een normaal leven op om een slordige 500 jaar met mij opgescheept te zitten?" Een normaal leven.
    "Met wie moet ik dat normale leven leiden?" kaats ik de vraag terug en krul een haarlok rondom mijn vinger. Nu Rey er is, kan ik me niet zomaar een andere jongen inbeelden. Absoluut niet.
    "Een normaal leven heb ik sowieso al niet gehad als Floraat zijnde." biecht ik gewoon eerlijk op, toch nog zijn vraag ontwijkend, niet wetend wat te antwoorden.
    "Ik wil jou Rey, niet iemand anders met wie ik een gezin kan opstarten en na twintig jaar spijt krijg, dat ik toch de verkeerde keuze gemaakt heb."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik hou echt van je, Fedea. Wat wil je niet?"
    "Ik hou ook van jou, Trey," fluister ik.
    Zacht druk ik mijn lippen op de zijne en denk na over een antwoord op zijn vraag.
    "Ik wil je niet kwijt," zeg ik zacht.
    "Zoals Rey Benjamin kwijt is, of wat dan ook."
    Ik snik even en veeg een traan weg.
    "En telkens besef ik weer dat je de rest van je eeuwige bestaan met mij moet doorbrengen, en ik zou niets liever willen, maar dan heb ik schrik dat ik je te dicht bij me houd, dat het een eens zo'n grote klap zal zijn wanneer je weg valt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Met wie moet ik dat normale leven leiden? Een normaal leven heb ik sowieso al niet gehad als Floraat zijnde. Ik wil jou Rey, niet iemand anders met wie ik een gezin kan opstarten en na twintig jaar spijt krijg, dat ik toch de verkeerde keuze gemaakt heb."
    Ongelovig kijk ik haar aan. Traag dringen haar woorden tot me door.
    "Faye," mompel ik zacht.
    Ik krijg de woorden niet over mijn lippen, hoewel ze zo makkelijk zouden moeten zijn. Ik druk mijn lippen teder op de hare en trek haar tegen me aan.
    "Je hebt echt geen idee wat je net gezegd heb," fluister ik, "en hoe gek je me nu maakt."
    Ik streel even over haar wang en kijk in haae ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Faye, je hebt echt geen idee wat je net gezegd heb, en hoe gek je me nu maakt." Ik schud verwoed mijn hoofd en druk mijn lippen kort op de zijne.
    "Dat weet ik wel, Rey." zeg ik serieus, ietwat koppig. Ergens weet ik totaal niet waar ik mee bezig ben, maar het voelt goed met Rey in de buurt. Beter dan ik me ooit gevoeld heb in mijn gehele korte leven.
    "En ik meen het." vervolg ik mezelf en pak zijn hand beet, haak onze vingers in elkaar.
    "En ook al zou ik jouw wachter niet zijn en bij je blijven? Er zouden geen kinderen komen, dat weet je net zo goed als ik. Ik heb mijn keuze gemaakt, echt." Ik kijk hem oprecht in zijn ogen aan, wetend dat ik de waarheid spreek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.