• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Dus als ik moeite gedaan had, dan was het niets geworden? Ik ben helemaal niet schattig."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Misschien niet. Wie weet. Als een meisje te hard haar best doet, kan ze nogal nep overkomen, en zulke dingen vind ik rete-irritant. Bij die eerste woordenwisseling, wist ik meteen dat je niet het brave meisje bent dat je op het eerste zicht lijkt."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Faye
    "Misschien niet. Wie weet. Als een meisje te hard haar best doet, kan ze nogal nep overkomen, en zulke dingen vind ik rete-irritant. Bij die eerste woordenwisseling, wist ik meteen dat je niet het brave meisje bent dat je op het eerste zicht lijkt." Lachend kijk ik hem aan. Een braaf meisje, zoiets had ik eigenlijk nog nooit gehoord. Dat ik wat weg heb van een veertienjarige oké, daar kan ik nog wat van inzien.
    "Misschien maar goed dan, dat ik tegen je uitviel." merk ik op en pak zijn hand beet, verstrengel onze vingers.
    "Hoezo een braaf meisje?" vraag ik nieuwsgierig aan hem, benieuwd naar zijn antwoord.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Irial

Ik kijk toe hoe ze het groene jasje aantrekt.
    "Beter?"
    Ik kijk geamuseerd toe hoe ze een rondje draait, speciaal voor mij. Ik grinnik even en trek een bedenkelijk gezicht.
    "Hmm. Draai nog een keer, maar trager," zeg ik liefjes.
    Ik doe mijn best niet al te breed te grijnzen.

Camargue

Liam trekt me naar zich toe en ik kus hem maar al te graag als ik zijn lippen op de mijne voel.
    "El komt vanavond ook toch?" vraagt hij dan.
    Ik denk even na.
    "Als ik op haar berichtje van net moet afgaan, dan denk ik van wel. Ik hoop het."
    Ik schrik even op als ik een getril hoor en besef dan pas dat het waarschijnlijk mijn mobiel is. Ik ga tussen ons lichamen op zoek naar dat ding en al snel heb ik hem gevonden.
    Hier ook prima! Gaan we allemaal op eigen houtje naar de bios? Xx El.
    Ik glimlach en schud mijn hoofd even. Na al die jaren nog steeds bang dat ze stoort.
    Je kan gerust met Liam en mij mee, geklef wordt beperkt tot een minimum. Beloofd. Liefs.
    Ik kijk naar Liam en kus hem nog een keer.
    "Ze gaat mee," zeg ik nu zeker.

Atreyu

"Ik bedoelde niet alleen dat. Hoe je het ook draait of keert, Trey, jij bent perfect. Je bent knap, goed opgevoed, zelfstandig, het soort jongen waar ieder meisje van droomt. En dan kies je net voor mij... Het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn, alsof ik elk moment kan wakker worden uit een droom, en beseffen dat je niet meer van me houdt."
    Ik schud mijn hoofd en trek haar een beetje onderuit zodat ze met haar hoofd in mijn schoot komt te liggen. Ik streel zachtjes door haar haren. Ik grinnik even terwijl ik voor mezelf de resem complimenten die ze me net gaf complimenteer.
    "Ik ben opvliegend als jij er niet bent, ik ben een geil zwijn als je er wel bent en ik ben kinderachtig als Irial er is. Ja, perfect dus. En zie je dan niet hoe andere jongens naar je kijken? Ik wel. Die volledige vijf maanden was ik doodsbang dat een ander met je aan de haal zou gaan. Ik heb nog nooit zoveel plezier beleefd aan iemand lesgeven, ik heb nog nooit zoveel gelachen om iemand als om jou, en ik heb me nog nooit zo kalm gevoeld bij iemand als bij jou. Jij bent het voor mij, Fedea. En daar zie ik de komende eeuwen geen verandering in komen."
    Ik kijk haar met een verliefde fonkeling in mijn ogen aan. Beseft ze dan niet dat ze mijn wereld is? En dat dát geen Wachter-taal is?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Misschien maar goed dan, dat ik tegen je uitviel. Hoezo een braaf meisje?"
    Ik grinnik even.
    "Je ziet er vrij onschuldig uit."
    Plagerig leg ik mijn handen op haar kont.
    "Maar ik heb wel anders ondervonden."
    Ik kijk haar lachend aan en druk mijn lippen op de hare.

Eleanor

Nadat ik mijn spullen weer had opgeruimd en de bank weer in orde had gemaakt, wierp ik een vlugge blik op mijn mobiel. Weer een nieuw berichtje ontvangen en met mijn telefoon in de hand liep ik richting de keuken, zoekend naar iets te eten terwijl ik Cam’s berichtje las en erop reageerde.
    Ik grinnikte even bij het stukje over beperkt geklef. Ookal zouden ze het niet beperken, ik stoorde me er niet aan. Als ik echt even mijn nodige aandacht wilde wurmde ik me er wel tussen en anders liet ik ze gewoon lekker doen. Ok, super! Dat kleffe zit wel goed. Rond half 8 bij jou, of liam? Xx El.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Fedea

"Ik ben opvliegend als jij er niet bent, ik ben een geil zwijn als je er wel bent en ik ben kinderachtig als Irial er is. Ja, perfect dus. En zie je dan niet hoe andere jongens naar je kijken? Ik wel. Die volledige vijf maanden was ik doodsbang dat een ander met je aan de haal zou gaan. Ik heb nog nooit zoveel plezier beleefd aan iemand lesgeven, ik heb nog nooit zoveel gelachen om iemand als om jou, en ik heb me nog nooit zo kalm gevoeld bij iemand als bij jou. Jij bent het voor mij, Fedea. En daar zie ik de komende eeuwen geen verandering in komen."
    Ik moet even lachen om zijn woorden.
    "Op dat eerste kan ik geen commentaar geven, ik weet niet hoe jij bent als ik er niet ben. Wat dat tweede betreft, ik maak het je ook nooit echt makkelijk, toch? En wanneer Irial bij je is ga je je inderdaad een beetje vreemd gedragen, maar elke jongen is zo bij zijn vrienden. Ja, je bent perfect. Of toch voor mij. En waarom zouden jongens naar mij kijken? Ik heb niets te bieden, Trey, niets. Ik ben niet slim, ik ben niet knap, niets."
    Ik kijk hem aan.
    "Ik hou van je, Trey, echt waar, maar het is tegelijkertijd zo beangstigend om constant te weten dat ik je zo makkelijk kan kwijtraken."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Je bent zowel de hemel als de hel op aarde voor me, hoe gemeen dat ook mag klinken. En ik vertrouw je, Trey, lieve Trey, het is voor de rest van de wereld dat ik bang ben."
    Ik sla mijn ogen neer.

Faye
    "Je ziet er vrij onschuldig uit. Maar ik heb wel anders ondervonden." Ergens weet ik dat we niet veel tijd meer hebben voor de pizza klaar zal zijn dus beantwoord ik ietwat vurig zijn kus en leg mijn handen rondom zijn nek. Kriebel er zachtjes met mijn vingers en vol daarmee zijn ruggengraat.
    "Mooi dat je beter weet dan." zeg ik zachtjes en bijt op zijn onderlip. Verliefd kijk ik hem in de ogen aan.

Rey

"Mooi dat je beter weet dan."
    Ik grinnik even.
    "Anders houden we het voor straks, met al ons gepraat vrees ik dat de pizza zo klaar is."
    Ik druk zacht mijn lippen op de hare.

Faye
    "Anders houden we het voor straks, met al ons gepraat vrees ik dat de pizza zo klaar is." Ik beantwoord voorzichtig zijn kus en ga dan wat rechter op zitten.
    "Als toetje?" vraag ik lachend en druk mijn lippen nog teder op de zijne. Ik snuif even met mijn neus, maar als ik nog niets bijzonders ruik, weet ik dat de pizza nog niet klaar is en we nog even kunnen blijven liggen.
    "Ik vind het best hoor." zeg ik dan vlug.

Rey

"Als toetje? Ik vind het best hoor."
    Ik grinnik even.
    "Of na de karaoke, voor het geval Cam toch de seks van ons gezicht zou kunnen aflezen."
    Ik druk mijn lippen even op de hare.
    "Ik plaag je maar."

Faye
    "Of na de karaoke, voor het geval Cam toch de seks van ons gezicht zou kunnen aflezen. Ik plaag je maar." Ik tik hem zachtjes op zijn schouder en kijk hem lachend aan.
    "Dan hebben we sowieso al problemen." vertel ik hem grinnikend en zucht even.
    "Ach, het zal vast niet zo erg zijn. Waarschijnlijk hebben ze niets door." Dit zeg ik meer tegen mezelf, zodat ik me niet zo zorgen maak en laat me achterover vallen.

Rey

"Dan hebben we sowieso al problemen. Ach, het zal vast niet zo erg zijn. Waarschijnlijk hebben ze niets door."
    Ik trek haar tegen me aan en leg mijn armen om haar heen.
    "We zien wel. Als ze het doorhebben, is er toch niet veel dat ze eraan kunnen veranderen."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.

Madeline

Braaf draai ik nogmaals een rondje en trek hem dan omhoog. 'En nog steeds ben ik kleiner dan jij bent.' Zucht ik. 'Die dingen doen hun werk niet,' Grom ik naar de schoenen.

Liam

Ik glimlach. 'Mooizo.' Ik trek haar overeind. 'Wil je nog hier blijven of verkassen naar een wat minder open plek?' Vraag ik luchtig en hou haar hand vast.

Atreyu

"Op dat eerste kan ik geen commentaar geven, ik weet niet hoe jij bent als ik er niet ben. Wat dat tweede betreft, ik maak het je ook nooit echt makkelijk, toch? En wanneer Irial bij je is ga je je inderdaad een beetje vreemd gedragen, maar elke jongen is zo bij zijn vrienden. Ja, je bent perfect. Of toch voor mij. En waarom zouden jongens naar mij kijken? Ik heb niets te bieden, Trey, niets. Ik ben niet slim, ik ben niet knap, niets. Ik hou van je, Trey, echt waar, maar het is tegelijkertijd zo beangstigend om constant te weten dat ik je zo makkelijk kan kwijtraken.. Je bent zowel de hemel als de hel op aarde voor me, hoe gemeen dat ook mag klinken. En ik vertrouw je, Trey, lieve Trey, het is voor de rest van de wereld dat ik bang ben."
    Ik schud mijn hoofd en kan mezelf niet dwingen ermee op te houden tot ik de juiste woorden vind. Ik ben het bijna met niks eens van alle dingen die ze zojuist zei.
    "Oh kom op zeg," zeg ik ietwat gefrustreerd. "Je bent een lekker ding en dat zeg ik heus niet alleen omdat ik je vriendje ben. Je hebt een droomlijf, Fé, en een leuk gezichtje en de meest zachte haren die ik ooit al aangeraakt heb. En je bent heus wel slim, ik hou ervan met jou te praten en te weten dat ik geen achterlijk antwoord krijg. Fé, bij jou krijg ik kippenvel gewoon al als je naar me kijkt. Jij biedt me meer dan ik ooit aangeboden heb gekregen. En je maakt je belofte elke dag meer dan waar. En als je denkt dat je makkelijk kwijt kan raken, dan onderschat je me."
    Ik buig me over haar heen en druk mijn lippen op de hare.
    "Ik ga namelijk nergens heen, niet zonder jou."

Fedea

"Oh kom op zeg. Je bent een lekker ding en dat zeg ik heus niet alleen omdat ik je vriendje ben. Je hebt een droomlijf, Fé, en een leuk gezichtje en de meest zachte haren die ik ooit al aangeraakt heb. En je bent heus wel slim, ik hou ervan met jou te praten en te weten dat ik geen achterlijk antwoord krijg. Fé, bij jou krijg ik kippenvel gewoon al als je naar me kijkt. Jij biedt me meer dan ik ooit aangeboden heb gekregen. En je maakt je belofte elke dag meer dan waar. En als je denkt dat je makkelijk kwijt kan raken, dan onderschat je me. Ik ga namelijk nergens heen, niet zonder jou."
    Ik zucht even.
    "Je gaat tegen me in blijven gaan, niet?"
    Ik lach even en ga rechtop tegen hem aan zitten.
    "Mag ik even mijn ouders dankbaar zijn dat ze jou als gitaarleraar hebben uitgekozen?"
    Ik druk zacht mijn lippen op de zijne en sluit mijn ogen. Ik neem zijn hand in de mijne en verstrengel onze vingers. Misschien moet ik gewoon stoppen met na te denken, en het over me heen laten komen, genieten van wat we hebben en hem op zijn woord geloven. Ik ben gewoon een paranoide kind.

[ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:54 ]