• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133665

    Dat is geen google plaatje en ik ben geen 'faker'
    Great, thanks quizlet. Het is niet of kennen jullie mij of mijn leven en zeggen dat ze nep is, is héél volwassen.

    Poging to faken tot het tegendeel bewezen?
    Waarom niet tot het 'faken' is bewezen?

    Vind die foto's maar eens terug op google, ze is van mij.

    Dit is zo kinderachtig ik heb niet hier eens woorden voor, mooi, ik meld voortaan geen goed nieuws meer aan het forum, als hier zo op gereageerd wordt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 0:03 ]

    Oké ik voel me een beetje stom dat ik het geloofde. ;x


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Morgue schreef:
    Jullie zijn hi-la-risch. Ik hou van geschiedenis ophalen.


    Ik vind jou anders ook best wel wat hebben :D

    Maar, Lizz heeft gelijk denk ik. En ik geloof Jonsu eerder. Maar waarom stopt hij nu ineens?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Morgue schreef:
    ^ FUCK YOU I NEVER SAID THAT?!


    Nee hoor, ze gaat het even lekker bewerken...

    +je post mag niet uit alleen hoofdletters bestaan. (joehoe)

    Morgue schreef:
    ^ FUCK YOU I NEVER SAID THAT?!



    quidquid excusatio prandium pro

    I love old fashioned quizlet drama.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 0:50 ]

    (cat) Maybe you shouldn't trust people so easily. Now, just admit you did wrong. Good girl. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    You should know that I am not a very nice person.



    You just earned my respect. Double, because you already had it.

    Ellen... Ik ken je niet, maar alsjeblieft, stop hiermee. Je bent vast honderd keer leuker zonder de leugens. Je weet niet waarover je het hebt, ik weet van mijn nicht hoe zwaar het is om moeder te zijn en dan heb je niet zoveel tijd om op Quizlet te zitten hoor... Eigenlijk nooit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    You just earned my respect. Double, because you already had it.

    Ellen... Ik ken je niet, maar alsjeblieft, stop hiermee. Je bent vast honderd keer leuker zonder de leugens. Je weet niet waarover je het hebt, ik weet van mijn nicht hoe zwaar het is om moeder te zijn en dan heb je niet zoveel tijd om op Quizlet te zitten hoor... Eigenlijk nooit.


    Lol. Ik zou het sowieso wel vertellen :'D maak geen drama van niks, het kind is echt ik heb vaak voor langere tijd op haar gepast en ze is superlief.

    Escritura schreef:
    (cat) Maybe you shouldn't trust people so easily. Now, just admit you did wrong. Good girl. (bloos)


    Morgue schreef:
    I love old fashioned quizlet drama.


    Er zijn zat mensen die graag een kindje willen en jij faked er gewoon één. Vervolgens vind je het ook nog om te lachen ook.

    Dat is echt niet leuk hoor, maar goed, je moet het zelf weten. Maar je zult toch gebant worden.

    Wow, het is hier gezellig... Wzs hier echt een nieuw topic voor nodig?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Morgue schreef:
    (...)

    Lol. Ik zou het sowieso wel vertellen :'D maak geen drama van niks, het kind is echt ik heb vaak voor langere tijd op haar gepast en ze is superlief.


    Nou, fijn dan, maar wáárom zou je daarover liegen? Beetje krom als je het mij vraagt. Ik zou die Mansonmuziek trouwens maar niet te hard draaien als je haar in huis hebt :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Morgue schreef:
    (...)

    Lol. Ik zou het sowieso wel vertellen :'D maak geen drama van niks, het kind is echt ik heb vaak voor langere tijd op haar gepast en ze is superlief.


    Als ik die vriendin was zou ik je er niet mer op laten passen, je wilt mensen iets te graag laten geloven dat het jouw kindje is. Straks neem je hem nog mee op een onverwachtse en zeer langdurige vakantie (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)


    Tell me about it, stud.

    Aske schreef:
    (...)

    Er zijn zat mensen die graag een kindje willen en jij faked er gewoon één. Vervolgens vind je het ook nog om te lachen ook.

    Dat is echt niet leuk hoor, maar goed, je moet het zelf weten. Maar je zult toch gebant worden.




    Yea that would be weird, de mods wisten namelijk voorhand al dat het niet kon en het leven is saai zonder mij.

    I haven't done bad since 2011