• Nou ik had dus een hele goeie vriendin (hartsvriendin)
    maar die heeft uit ut niets opeens n nieuwe beste vriendin? vind het heel veemd en voel me nu best wel aan de kant gezet (huil)

    En veel vriendinnen heb ik niet dus vind ut niet leuwk


    Iemand ook zoiets meegemaakt?
    En wat deed je ermee?

    P.s sorry als het fout staat wist niej waar het moest


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ah-oh.
    Praat er met 'r over, want ik neem aan dat je duidelijkheid wilt, en wilt weten waaróm ze opeens een nieuwe vriendin heeft.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Ah-oh.
    Praat er met 'r over, want ik neem aan dat je duidelijkheid wilt, en wilt weten waaróm ze opeens een nieuwe vriendin heeft.


    Ja ga ik doen al word dat lastig.. telefoon neemt ze nooit op en op msn is ze zelde maar thnx:) x


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Denk zo; Ze is je niet waard. Er lopen zoveel meer meisjes rond, die het wel waard zijn om je (beste) vriendin te zijn.
    Je hoeft ook niet per sé een beste vriendin te hebben. Als je gewoon al vriendinnen hebt en ze in vertrouwen kan nemen is dat denk ik toch genoeg?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb alleen vrienden. Geen beste en geen harts.
    Dan krijg je deze shit niet.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ja. Ik heb het haar recht in dr gezicht gezegt, maar wel zijn nog wel vriendinnen ;3

    zeg het gewoon tegen haar, dat je het raar vind.


    Destroy what destroys you.

    xLittleGirlx schreef:
    (...)

    Ja ga ik doen al word dat lastig.. telefoon neemt ze nooit op en op msn is ze zelde maar thnx:) x

    Nee, ik zou het sowieso niet per telefoon/msn/hyves etc. doen, want dan kun je 'r gezicht niet zien. Face to face is het best, dan zie je of ze eerlijk is of niet. En anders is ze het gewoon niet waard. Ik weet het; het is moeilijk. Maar ach, er zijn genoeg meisjes waarmee je vrienden kan worden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    (...)
    Nee, ik zou het sowieso niet per telefoon/msn/hyves etc. doen, want dan kun je 'r gezicht niet zien. Face to face is het best, dan zie je of ze eerlijk is of niet. En anders is ze het gewoon niet waard. Ik weet het; het is moeilijk. Maar ach, er zijn genoeg meisjes waarmee je vrienden kan worden.


    Jah maar ik ben niet zo van het vrienden maken.. dat vind ik best lastig.. (te verlegen)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    > Verplaatst naar Relatie


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    xLittleGirlx schreef:
    (...)

    Jah maar ik ben niet zo van het vrienden maken.. dat vind ik best lastig.. (te verlegen)

    Ja, ik ken het. Maar je kan dan denk ik niets anders dan proberen. En weetje, misschien pakt het gesprek met je vriendin beter uit dan je verwacht. Succes ermee! [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    (...)
    Ja, ik ken het. Maar je kan dan denk ik niets anders dan proberen. En weetje, misschien pakt het gesprek met je vriendin beter uit dan je verwacht. Succes ermee! [:

    Ja je heb gelijk thnx!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    zeg tegen haar
    and that best friends forever,
    where did that go?


    ofzo.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Heb ik ook meegemaakt
    ik had een beste vriendin die ik al vanaf de kleuterschool ken, ik ben 11 jaar lang bevriend met haar geweest
    maar toen kreeg ze ineens andere vrienden en nu besta ik niet meer :S

    Cha schreef:
    Heb ik ook meegemaakt
    ik had een beste vriendin die ik al vanaf de kleuterschool ken, ik ben 11 jaar lang bevriend met haar geweest
    maar toen kreeg ze ineens andere vrienden en nu besta ik niet meer :S


    jah tis egt super lullig als je opeens aan de kant word gezet..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz