• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133665

    Dat is geen google plaatje en ik ben geen 'faker'
    Great, thanks quizlet. Het is niet of kennen jullie mij of mijn leven en zeggen dat ze nep is, is héél volwassen.

    Poging to faken tot het tegendeel bewezen?
    Waarom niet tot het 'faken' is bewezen?

    Vind die foto's maar eens terug op google, ze is van mij.

    Dit is zo kinderachtig ik heb niet hier eens woorden voor, mooi, ik meld voortaan geen goed nieuws meer aan het forum, als hier zo op gereageerd wordt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 0:03 ]

    Leela schreef:
    Wat was Quislut eigenlijk? En dat open je gisteren (25 mei) dus als kersverse moeder? En hoor je nu niet rustig aan te doen of wat? Sorry, maar ik las het oude topic en ik denk dat Jonsu gelijk heeft... Sorry dat ik hier eerder zei dat ik je geloofde, het wankelt nu een beetje bij mij.


    Dat topic was toch van de vader van het kind? Nja, ik snap het nu ook niet meer en begin ook wel te twijfelen.

    Aske schreef:
    (...)

    This? http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=100672


    Wat fakete ik daar? Het was obviously een 'spoof' op alle mensen die rond die tijd topics aanmaakten voor 'Er is een nieuwe jongen op quizlet!!'

    en fuck dit, ik zit al sinds 3 jan 2008 op Quizlet, dus logisch dat er 'verkeerde' dingen tussen mijn geschiedenis staan.

    Aske schreef:
    (...)

    Dat topic was toch van de vader van het kind? Nja, ik snap het nu ook niet meer en begin ook wel te twijfelen.


    Vaag, maar dan zet je niet de vrouw met wie je een kind krijgt op nummer één... Ik ga die kerel zijn posts een checken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Morgue schreef:
    (...)

    Wat fakete ik daar? Het was obviously een 'spoof' op alle mensen die rond die tijd topics aanmaakten voor 'Er is een nieuwe jongen op quizlet!!'


    Omdat Escritura zei over een topic dat je fakete een jongen te zijn, nou ik was nieuwsgierig zocht eens en dat was wat ik vond.

    Aske schreef:
    (...)

    Nu snap ik het zelf niet meer. Eerst doel je op faken van beroemde familie, dan faken van ruzie, dan faken van een jongen te zijn en nu opeens over haar anorexia verhalen... :W


    Ehhh... Die eerste 3 zijn sowieso waar. Vandaar ook de twijfels. Dat familietopic heb ik gelinkt, die tweede had iemand anders gelinkt. Zoekt in de berichtgeschiedenis en gij zult een boel vinden. Vandaar ook dat ik t baby verhaal een beetje twijfelachtig vindt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    Well you asked :'D
    i'm pretty sure you were banned though, want er was toen een topic voer omdat iemand je verhalen over anoerexia neit meer kon lezen. So that's what made me suspiscious and then Jonsu said those things, so...


    Echt, cool! Iemand miste me!
    Heb je dat topic nog? Nu je toch bezig bent met ophalen (cat)

    Leela schreef:
    (...)

    Vaag, maar dan zet je niet de vrouw met wie je een kind krijgt op nummer één... Ik ga die kerel zijn posts een checken.


    Ja, dat snapte ik ook al niet helemaal. En allebei op dezelfde dag. En van die banga-dingeses noem ik sowieso al geen grapjes. Maar hij is geband als ik het goed zag.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=110386

    Ik weet niet waarom hij nu ineens inactief is?

    Kom, moederke, goat veur o kind'ke zûr'gen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jullie zijn hi-la-risch. Ik hou van geschiedenis ophalen.

    Aske schreef:
    (...)

    Ja, dat snapte ik ook al niet helemaal. En allebei op dezelfde dag. En van die banga-dingeses noem ik sowieso al geen grapjes. Maar hij is geband als ik het goed zag.


    Nee gestopt.

    You should know that I am not a very nice person.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ^ FUCK YOU I NEVER SAID THAT?!

    Escritura schreef:
    You should know that I am not a very nice person.


    ...

    Lizz. You get a cookie :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    You should know that I am not a very nice person.



    HAHAHAHAHAHAHAHAA ohmy, hoe stom was ik om het enigszins nog te geloven.

    In ieder geval, vind ik het zielig om zoiets te faken.