• Hey Quizlet! Ik ben een paar weken geleden bevallen van een superlief meisje en dat wilde ik even delen met Quizlet (:
    Robberteu is de vader, (ja, ondanks zijn dat vorige topic hou ik wel van hem (: )



    haar naam is Ashlee Vanity de Haas

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 1:20 ]

    Srry dat ik dit zo zeg... maar iedereen geloofd jullie verdorie. Waar slaat dit op?? Ik hou mijn mond, omdat ik dat altijd gedaan heb en ik ga hier niks zeggen. Maar Izzy, voor zover ik weet wij waren vrienden.. en dit vind ik gewoon echt lame, nergens op slaan en zwaar kansloos. Waarom doen jullie dit?


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Srry dat ik dit zo zeg... maar iedereen geloofd jullie verdorie. Waar slaat dit op?? Ik hou mijn mond, omdat ik dat altijd gedaan heb en ik ga hier niks zeggen. Maar Izzy, voor zover ik weet wij waren vrienden.. en dit vind ik gewoon echt lame, nergens op slaan en zwaar kansloos. Waarom doen jullie dit?
    Wait wut? Late 1 april grap ofzo?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Wait wut? Late 1 april grap ofzo?
    Kun je beter aan meneer en mevrouw grapjas vragen .. :/ Of minstens aan een van hen.. Want ik ben vooral heel serieus op dit moment.


    Wie du mir, so ich dir.

    Een 'vader' van 16? Die nog dit soort topics maakt en nu wel al de verantwoordelijkheid voor een kind draagt? Goeie god..


    ars moriendi

    Jonsu schreef:
    Srry dat ik dit zo zeg... maar iedereen geloofd jullie verdorie. Waar slaat dit op?? Ik hou mijn mond, omdat ik dat altijd gedaan heb en ik ga hier niks zeggen. Maar Izzy, voor zover ik weet wij waren vrienden.. en dit vind ik gewoon echt lame, nergens op slaan en zwaar kansloos. Waarom doen jullie dit?
    What happend?

    Jonsu schreef:
    (...)
    Kun je beter aan meneer en mevrouw grapjas vragen .. :/ Of minstens aan een van hen.. Want ik ben vooral heel serieus op dit moment.
    Ja maar ik ken die niet en ben nu redelijk in de war. What happend?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het zijn ook wel altijd de mensen die eerst andermans poging tot aandacht zoeken met leugens afkraken, om er daarna zelf keihard mee door te gaan.
    Kansloos en vooral heel respectloos om over zoiets te liegen terwijl iedereen weet dat er hier ook mensen zijn die wel echt een kindje hebben, of hebben verloren, en het daar heel zwaar mee hebben.

    Als er al een baby bestaat en dit niet zomaar een plaatje is van google, dan is robbert sowieso NIET de vader. Dat kan namelijk niet..


    Wie du mir, so ich dir.

    Fantasia schreef:
    Het zijn ook wel altijd de mensen die eerst andermans poging tot aandacht zoeken met leugens afkraken, om er daarna zelf keihard mee door te gaan.
    Kansloos en vooral heel respectloos om over zoiets te liegen terwijl iedereen weet dat er hier ook mensen zijn die wel echt een kindje hebben, of hebben verloren, en het daar heel zwaar mee hebben.

    Oh god, niet wéér een faker hè? -___- Pas die Tara of Tanja of zoiets ook al..


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Oh god, niet wéér een faker hè? -___- Pas die Tara of Tanja of zoiets ook al..
    Het was Tara volgens mij, maar echt O.o dat je hier over kunt liegen, net zoals je eigen dood! Dr zijn ook wel eens tieners die dit hebben meegemaakt en die echt een kindje zijn verloren of ook in de problemen zitten

    Jonsu schreef:
    Als er al een baby bestaat en dit niet zomaar een plaatje is van google, dan is robbert sowieso NIET de vader. Dat kan namelijk niet..


    Dat is zielig.
    Ik had zo mijn vermoedens al, maar goed. Zucht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gesloten wegens verdenking van faken tot het tegendeel bewezen is.


    "I shut my eyes in order to see.'