• Hey Quizlet! Ik ben een paar weken geleden bevallen van een superlief meisje en dat wilde ik even delen met Quizlet (:
    Robberteu is de vader, (ja, ondanks zijn dat vorige topic hou ik wel van hem (: )



    haar naam is Ashlee Vanity de Haas

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 1:20 ]

    Morgue schreef:
    (...)

    Hahaha, dat verschilt hoor, soms kan ze heel druk zijn, maar het valt over het algemeen mee. Gelukkig dat Izzy er meestal 's nachts uitgaat, zodat ik wat slaap in kan halen =)

    [: Dat is fijn om te horen. Ik kan erover gelezen hebben, maar hoe oud is ze nu?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:28 ]


    comfort in c h a o s

    Wat een schatje! En een leuke naam!
    Age is just a number?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mijn beste vriendin was 17,5 , ook aan de jonge kant maar als je er gelukkig mee bent is het goed toch?

    Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wat schattig (flower)
    Gefeliciteerd ^^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Morgue schreef:
    (...)

    Deze is ook vandaag gemaakt (:



    -gaap-


    omg door deze foto moet ik zelf bijna ook gapen loool
    Maar gefeliciteerd, en ze is schattig!


    As travars

    Zijn jullie beiden niet wat, jong. Vooral de vader eigenlijk? In die periode gaan de meesten toch nog vaak uit, wat moeilijk wordt met een baby, -hele schattige baby btw-?
    Anyway, gefeliciteerd. Hoe oud is ze eigenlijk?


    Ex astris, sciencia

    Austen schreef:
    (...)
    [: Dat is fijn om te horen. Ik kan erover gelezen hebben, maar hoe oud is ze nu?


    Ze is nu 7 weken (:

    Bronte schreef:
    Zijn jullie beiden niet wat, jong. Vooral de vader eigenlijk? In die periode gaan de meesten toch nog vaak uit, wat moeilijk wordt met een baby, -hele schattige baby btw-?
    Anyway, gefeliciteerd. Hoe oud is ze eigenlijk?


    7 weken ;D en ja we zijn wat jong, maar ik heb meiden van 15 gezien die een kind hadden en ik heb toch het idee dat ik wat sneller 'volwassen' geworden ben dan mijn leeftijdsgenoten, zoveel behoefte aan feesten heb ik niet meer en als ik toch uit wil gaan oid heb ik hele lieve vrienden om me heen die wel op haar willen passen.

    Say whúút!
    Ik ken jou nog van van, vroeger! Ik had dit echt niet verwacht :o
    Maar gefeliciteerd! (:
    Maar éen vraagje, niet onbeleefd bedoeld, maar hoe doen jullie het nu dan? Wonen jullie samen, werkt de vader of jij of gaan jullie nog naar school ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben blij dat ik op dezelfde leeftijd studeer eigenlijk. Af en toe krijg ik ook wel al die kinderwens, haha.
    Maar je hebt echt een prachtige dochter, gefeliciteerd! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Illuminati schreef:
    Say whúút!
    Ik ken jou nog van van, vroeger! Ik had dit echt niet verwacht :o
    Maar gefeliciteerd! (:
    Maar éen vraagje, niet onbeleefd bedoeld, maar hoe doen jullie het nu dan? Wonen jullie samen, werkt de vader of jij of gaan jullie nog naar school ofzo?


    Ja ik werk, en Ellen en Ashlee slapen vaak hier omdat ik met mijn school zit. Het is heel hectisch en vraagt veel tijd van me. Maar, gelukkig heb ik lieve ouders die meehelpen met het financiëren

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:46 ]


    We're all mad here.

    Robberteu schreef:
    (...)

    Ja ik werk, en Ellen en Ashlee slapen vaak hier omdat ik met mijn school zit. Het is heel hectisch en vraagt veel tijd van me. Maar, gelukkig hebben we lieve ouders die meehelpen met het financiëren

    Oke, maar jullie wonen dus niet samen?
    En heeft de moeder, Ellen dus, een opleiding ofzo?
    Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar je ziet altijd in 16&Pregnant dat vaak de ouders geen opleiding en geen geld hebben en dat alles in de soep loopt enzo, dus ben ik even nieuwsgierig. Als je het erg vindt moet je dat gewoon zeggen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Oke, maar jullie wonen dus niet samen?
    En heeft de moeder, Ellen dus, een opleiding ofzo?
    Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar je ziet altijd in 16&Pregnant dat vaak de ouders geen opleiding en geen geld hebben en dat alles in de soep loopt enzo, dus ben ik even nieuwsgierig. Als je het erg vindt moet je dat gewoon zeggen (:


    Nee & nee. Ik wil volgend jaar wel aan een beginnen, maar ik ben nog even aan het kijken hoe dat het makkelijkst kan (deeltijd ofs.) en ja natuurlijk is het moeilijk, het was ook niet geplanned, maar we zorgen ervoor dat Ashlee een goede toekomst tegemoet gaat, sowieso dat het niet zo gaat als op tv er is helemaal geen ruzie tussen mij en de vader en het verloopt tot nu toe allemaal heel goed met haar gezondheid.

    Holy shit.
    Kinderen! D: Afgrijselijk, ik haat kinderen, ook al is deze extreem cute.
    Anyway, veel geluk met z'n drieën? I'm a bit confused, sorry.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Morgue schreef:
    (...)

    Nee & nee. Ik wil volgend jaar wel aan een beginnen, maar ik ben nog even aan het kijken hoe dat het makkelijkst kan (deeltijd ofs.) en ja natuurlijk is het moeilijk, het was ook niet geplanned, maar we zorgen ervoor dat Ashlee een goede toekomst tegemoet gaat, sowieso dat het niet zo gaat als op tv er is helemaal geen ruzie tussen mij en de vader en het verloopt tot nu toe allemaal heel goed met haar gezondheid.

    Oke! (:
    Veel succes met Ashlee, het is een mooie baby (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42