• Hey Quizlet! Ik ben een paar weken geleden bevallen van een superlief meisje en dat wilde ik even delen met Quizlet (:
    Robberteu is de vader, (ja, ondanks zijn dat vorige topic hou ik wel van hem (: )



    haar naam is Ashlee Vanity de Haas

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 1:20 ]

    Oooh, ik vind het echt een mooi meisje.
    Want soms heb je echt van die verlepte baby's.
    Proficiat!

    Cadentium schreef:
    (...)

    ^My thoughts exctly :').

    Wel gefeliciteerd hoor!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Marling schreef:
    Oooh, ik vind het echt een mooi meisje.
    Want soms heb je echt van die verlepte baby's.
    Proficiat!


    LOL Thanks :'D

    Morgue schreef:
    (...)

    Lol, because he is :'D


    okay then. I still think it's a bit weird. ^^ Well, do we get more babyphoto's soon? She's very cute. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *kijkt hoe oud je bent* nah gaat ,beetje jong ,maar oké *kijkt bij leeftijd van Robberteu* holy buck 16 o.O

    Maar toch gefeliciteerd en je dochter is so goddamn cute (me likes the name) ,dus hier is een meme :3


    Shoganai i ne~

    Ohh wat een schatje!
    Gefeliciteeeeeerd! (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mijn gedachten: Ik ga zo veel liever studeren op mijn 19e :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jakhals schreef:
    wat een schattig kindje :)
    gefeliciteerd!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    DrWhooves schreef:
    *kijkt hoe oud je bent* nah gaat ,beetje jong ,maar oké *kijkt bij leeftijd van Robberteu* holy buck 16 o.O

    Maar toch gefeliciteerd en je dochter is so goddamn cute (me likes the name) ,dus hier is een meme :3


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Inderdaad, jullie zijn een beetje jong, maar als jullie dat aankunnen is het toch gewoon goed? Heeel erg gefeliciteerd in elk geval *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Gefeliciteerd, wat is is ze een mooie baby! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    aww, so cute.
    gefelisiteerd.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 0:23 ]


    -

    Zo jong al kinderen, heftig. Ik zou er niet aan willen denken. Wel een afschuwelijk schattige baby o.o Meeeer foto's!


    i put the fun in funeral

    RainbowShine schreef:
    Mijn gedachten: Ik ga zo veel liever studeren op mijn 19e :'D

    Je zou ofc ook gewoon aardig kunnen reageren.


    We're all mad here.

    Robberteu schreef:
    (...)
    Je zou ofc ook gewoon aardig kunnen reageren.


    Wat is er niet aardig aan? Ze geeft gewoon haar mening en valt je niet persoonlijk aan, dat mag gewoon. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.