• Ik werd vandaag samen met twee vrienden bij Economie uit de klas gestuurd omdat we galgje zaten te spelen. Nou vonden we 't iets te mooi weer om ons te gaan melden, dus zijn we gaan voetballen. Toen kwam er dus ook nog een VMBO klas langs die daar wouden voetballen samen met de leraar, en toen hebben we meegedaan =3

    Dus, jullie nog leuke dingen gedaan nadat je eruit bent gestuurd? :Y)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Miyavizm schreef:
    Ik ben er eigenlijk nog nooit uitgestuurd. :X


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik ben er een keer uitgestuurd omdat ik een papiertje naar iemand gooide-_- slaat ook helemaal nergens op ofzo, maar hoefde me niet te melden moest op de gang gaan staan, moest wel nablijven maargoed, had anders toch niks te doen haha


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ben een braaf meisje dat nog nooit is buitengegooid ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Miyavizm schreef:
    Ik ben er eigenlijk nog nooit uitgestuurd. :X


    Tell me about it, stud.

    tja een paar keer door een lastige docent eruit gestuurd toen ze in een slechte bui was. Omdat ik mijn HW niet gemaakt had. ugh.
    stond maar te kletsen met klasgenootjes terwijl de rest binnen hard te verduren had. :D


    -

    Juah. Ik schold de lerares Frans uit, zij begon... Ik praatte niet en zei geen woord (voor de eerste keer) en toen zei een vriendin iets en ik kreeg de schuld. Dus zei stuurde me om een rode kaart en ik weigerde. Mijn woorden waren 'Dat jij geen les kan geven betekent niet dat je de leerlingen de schuld moet geven.' De conrector werd er bij gehaald... Ik was ervan af na een preek. I love my curls and dimples.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ugh ik ben jaloers op die mensen die praten en praten en er niet worden uitgestuurd omdat ze niet opvallen. -__-
    Dan krijgen vaak de leerlingen die opvallen de schuld.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik word er regelmatig uitgestuurd. Meestal whapp ik dan een paar vrienden en gaan we buiten rondhangen of door de school lopen. Boring.


    Me so good.

    Miyavizm schreef:
    Ik ben er eigenlijk nog nooit uitgestuurd. :X


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik was vanmorgen te laat, moest briefje halen en toen was ik mijn boeken in mijn kluisje vergeten en toen moest ik weer weg, had mijn huiswerk grotendeels niet gemaakt omdat ik niet wist dat er meer was. Oh ja, mijn 7e keer te laat dit jaar. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat doe je eigenlijk als je erujt wordt gestuurd?? Wij hoeven niet te melden, gewoon op de gang staan denk ik.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Gisteren gedweild na een watergevecht in de hal(A)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben altijd totaal over de zeik als ik er uit gestuurd word. (krul)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:18 ]


    Smile and live.

    Ik geloof dat ik nog nooit de klas uit ben gestuurd. Hmmm (cat)


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben er nog nooit uitgestuurd. Ik ben zelfs zo braaf dat ik in vier jaar nog nooit een te laat briefje heb moeten halen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan