• Ik heb een idee voor een verhaal, iets wat nog wel helemaal uitgedacht moet worden en waar ik daarom pas -minimaal- volgende week mee kan beginnen.
    Maar voor ik eraan begin wil ik wel even van jullie weten of jullie dit zouden lezen.

    Dus:
    Moet ik het wel of niet doen?
    Wil je dat ik je waarschuw al ik ermee begin?


    Wat ik tot nu toe heb:
    Een engel wordt naar de aarde gestuurd om daar de tovenaarswereld -van Harry Potter- te helpen om de vrede terug te brengen en Harry te helpen The Dark Lord te verslaan. Maar wat als ze verliefd wordt op de jongen wiens taak het is om alles waar zij voor vecht te vernietigen?

    Zoals ik al zei en je ook kunt zien moet het nog heel erg uitgedacht worden. Maar wat vinden jullie van het "verhaal" dat ik nu zo'n beetje heb?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:39 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Het klinkt erg leuk en origineel. Ik zelf zou zeggen doen! En ik zou het leuk vinden als je me op de hoogte wilt houden wanneer je begint (: Ik wil wel even zeggen: als je een verhaal wilt maken waar je echt veel abo's op krijgt(dan spreek ik van rond de 80 en meer) dan denk ik dat je beter een verhaal van One Direction kan gaan maken. Zo als je kunt zien is dat nu erg populair op Quizlet. Maar ik zou zeker dit idee uitwerken en een verhaal beginnen. Wie weet brengt jouw verhaal de magie hier op Quizlet wel weer tot leven (;

    Hm t lijkt me een erg leuk verhaal en indd orgineel.
    als je er mee begint wil ik wel een waarschuwing.

    Ik zal jullie allebei waarschuwen!
    @Niallheid: Ik ga geen verhaal schrijven omdat ik zo graag veel lezers wil hebben maar omdat het mij heel erg leuk lijkt om weer een verhaal over dat onderwerp te schrijven, waar ik vorige keer ook heel veel lezer had (lees: 50) wat ik toh stiekem ook wel heel erg leuk vond


    Keep your head up, keep your heart strong