• Ik werd vandaag samen met twee vrienden bij Economie uit de klas gestuurd omdat we galgje zaten te spelen. Nou vonden we 't iets te mooi weer om ons te gaan melden, dus zijn we gaan voetballen. Toen kwam er dus ook nog een VMBO klas langs die daar wouden voetballen samen met de leraar, en toen hebben we meegedaan =3

    Dus, jullie nog leuke dingen gedaan nadat je eruit bent gestuurd? :Y)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik ben er eigenlijk nog nooit uitgestuurd. :X

    Ik ben er nog nooit uitgestuurd. Ik ben namelijk altijd braaf en het lievelingetje van de leraren (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vandaag nog. Hij zei; ga maar bloempjes plukken.

    Ik ben een paar keer eruit gestuurd. Vaak doordat iemand wat aan me vroeg en ik antwoordde. En wat ik toen ging doen? Vervelen.

    Wil niet zeggen dat ik nooit wat verkeerd deed hoor (cat)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 15:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben er nog nooit uitgestuurd. :Y)

    Ik ben er ooit bijna is uitgestuurd bij engels,
    Die leraar werd toen echt kwaad op mij:Y)


    That is a perfect copy of reality.

    gister bij handvaardigheid snoep eten want we wouden eruit naar buiten. zegt ze nietmand anders eet hier snoep de halve klas kauwen dus even halfu ururtije buitengezeten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nooit uitgestuurd. Wel bijna een keer corvee moeten halen bij Engels, maar mijn lerares vond dat ik, die vaak stil is in de les, toch geen corvee hoefde te halen :)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik ben er ook een keer uitgestuurd omdat ik galgje aan het spelen was :'D. En dan echt alleen ik, niet eens degene met wie ik aan het spelen was x]. Ben 'r ook wel eens uitgestuurd omdat ik altijd eet in de les, geen spullen bij me heb, op m'n tafel loop te drummen... Wajoo, badgurl.
    Meestal ga ik een beetje verveeld in de aula zitten en cup a soup kopen.


    i put the fun in funeral

    Eeh, de enige keer dat ik eruit ben gestuurd (ik noemde iemand 'emo') waren we volgens mij naar Appie gegaan. Ik had me ook niet gemeld omdat ik het er niet mee eens was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben er nog uitgezet, ik ben namelijk een van de weinige in mijn klas die het grootste deel van de tijd oplet :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik word er nooit uitgestuurd, omdat ik daarvoor te schijnheilig ben. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik werd er laatst uitgestuurd omdat ik te veel aan het lachen was (A) en vandaag werd er een jongen van mijn klas eruit gestuurd omdat hij blafte xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pff, ik ben er zo vaak uitgestuurd. Ben er ook vaak genoeg door in de problemen gekomen. Meestal ga ik dan naar de dichtstbijzijnde supermarkt, of ik ga naar het park met de mensjes waarmee ik eruit ben gestuurd. De vorige keer moest ik prikken (die conciërge mag me wel en matste me) en toen gingen ik en een klasgenoot mensen lastigvallen met die dingen. Het was echt heel erg, en nu ik erover nadenk best gênant. Er zaten trouwens wel leuke jongens bij.


    The odds are néver in our favor.

    Ik ben er één keer drie keer achter elkaar bij hetzelfde mens uitgestuurd, zat constant maar één minuut in de klas, maar omdat ik niet had overgeschreven mocht ik vertrekken. Sloeg nergens op, ben toen naar de decaan gegaan en heb m'n zin gekregen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.