• Ik werd vandaag samen met twee vrienden bij Economie uit de klas gestuurd omdat we galgje zaten te spelen. Nou vonden we 't iets te mooi weer om ons te gaan melden, dus zijn we gaan voetballen. Toen kwam er dus ook nog een VMBO klas langs die daar wouden voetballen samen met de leraar, en toen hebben we meegedaan =3

    Dus, jullie nog leuke dingen gedaan nadat je eruit bent gestuurd? :Y)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik ben er één keer uitgestuurd, samen met een vriendin, waar ik de slappe lach mee had om een bijnaam. Die bijnaam heb ik nog steeds(: En toen stonden we daar gezellig naast de deur te lullen en toen mochten we weer terug(:


    Food.

    Eén keer, en toen was ik in de kantine gaan zitten met mijn vriendin (we waren er samen uitgestuurd), leuke jongens uit de bovenbouw kijken :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben er wel een paar keer uitgestuurd ja. Een keer al na 10 minuten. We hadden een vervanger voor wiskunde of zo, dus ik dacht: Ik ga niet zoveel doen deze les. Nou, na 5 minuten werd ik er uitgestuurd, en ik hoefde niet meer terug te komen. No problem, ik heb me best vermaakt toen. :') En dit jaar nog een keer bij wiskunde [alweer ;p]. Toen was die leraar echt heel boos. Hij zei altijd: 'Nog een keer en ik stuur je eruit!' Maar hij had er nog nooit iemand echt uitgestuurd, ik was de eerste haha.


    The universal language of art.

    Ik ben er één keer uitgestuurd omdat ik de slappe lach kreeg, maar verder ben ik er nooit meer uitgestuurd. Ik krijg altijd meteen strafwerk :l


    Take risks and conquer your fears.

    Nog nooit ik haal nooit zoveel uit en leraren hebben het nooit echt door als ik aan het praten ben (misschien omdat de rest er gewoon ver bovenuit stijgt)

    Alucard schreef:
    Ik ben er nog nooit uitgestuurd. :Y)


    Ex astris, sciencia

    nerveus schreef:
    Ik ben er nog nooit uitgestuurd. Ik ben namelijk altijd braaf en het lievelingetje van de leraren (A)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Één keer uitgestuurd onder mijn Aardrijkskunde Proefwerk omdat ik moest lachen om de knorrende buik van een vriendin.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben nog nooit uit de klas gezet. Tenzij voor een spel. Ik ben meestal een lievelinkje en ben meestal wel braaf. Bij ons zetten ze nooit iemand uit de klas na één opmerking. Na die eerste opmerking dim ik alitjd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben er alleen een keer uitgestuurd omdat ik het huiswerk niet had gemaakt. Toen heb ik het alsnog gemaakt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Alucard schreef:
    Ik ben er nog nooit uitgestuurd. :Y)

    wij worden eigenlijk niet zo snel uitgestuurd hoor, en als dat voorvalt moet je naar de directrice.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nog nooit eruit gestuurd, lol :P


    Life is hard and then we die

    Ik ben er nog nooit echt uitgestuurd.
    Wel een keer dat ik op de gang moest staan bij Engels omdat ik en een vriendin te blij waren, om alles wat ze zei moesten wij lachen en toen irriteerde ze zich aan ons.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 21:51 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En ik was er vandaag wéér uitgestuurd D: Ik had alleen mijn schrift niet bij, wtf.