• Ik wil graag weten hoeveel van jullie deze animé hebben gezien.

    Voor degenen die het (nog) niet hebben gezien raad ik deze aan als je van dit soort animé houdt.


    Het gaat over Angel Beats. Het gaat over mensen die zijn gestorven na ze een droef leven hadden gehad. Gek genoeg zit het ook vol met humor. Iedereen hheft een leven doorgemaakt vol met tegelslagen of verdriet, dus iedereen heeft zijn eigen verhaal te vertellen. De anime heeft enkele onverwachte wendingen en bestaat uit dertien afleveringen.

    Reacties plz?


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Izaya schreef:
    (...)
    Haha idd! Wie was jou favoriete character :0?


    Tenshi ofwel Kanade.

    Zelfs toen ze meneer hoofdpersoon vermoordde de eerste keer.xD

    Ik heb altijd een aparte voorkeur voor vijanden van de hoofdperso(o)n(en) Heel apart. Kanade dus.xD


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Mermaidgirl schreef:
    (...)

    Tenshi ofwel Kanade.

    Zelfs toen ze meneer hoofdpersoon vermoordde de eerste keer.xD

    Ik heb altijd een aparte voorkeur voor vijanden van de hoofdperso(o)n(en) Heel apart. Kanade dus.xD


    Hahaaa ja ik vond haar ook wel leuk :3. Mijn favo was ook wel Hinata, hij was zo grappig x'3. Zeker in die episode waar alle characters Kanade proberen dwars te zitten bij het maken van een toets :'D.

    jaaaa, hij is zo zielig maar ook zo grappig


    welkome to my garden of fantasy

    Izaya schreef:
    (...)

    Hahaaa ja ik vond haar ook wel leuk :3. Mijn favo was ook wel Hinata, hij was zo grappig x'3. Zeker in die episode waar alle characters Kanade proberen dwars te zitten bij het maken van een toets :'D.



    Jaaaa, die was zooooooo hilarisch. Hoeveel mensen zouden er in totaal voor alle examens door het plafond zijn geschoten? Geniaal die gewoon. Echt geniaal. Ik zweer je ik heb een half uur plat gelegen. Of misschien wel meer, ik moest het filmpje vaak op pauze zetten om bij te komen.(lol)(lol)(lol)(lol)


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Ik heb hem gezien! ~super leuke anime!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik was er aan begonnen - vrijwel een jaar geleden - en heb hem na 2 episodes niet afgekeken wegens tijdgebrek.. maar wat ik me kan herinneren is dat ik hem tot zover wel leuk vond.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mermaidgirl schreef:
    (...)


    Jaaaa, die was zooooooo hilarisch. Hoeveel mensen zouden er in totaal voor alle examens door het plafond zijn geschoten? Geniaal die gewoon. Echt geniaal. Ik zweer je ik heb een half uur plat gelegen. Of misschien wel meer, ik moest het filmpje vaak op pauze zetten om bij te komen.(lol)(lol)(lol)(lol)

    Echt he, ik had precies hetzelfde :'D! Best wel raar dat het zoveel grappige momenten bevat, terwijl de anime zelf best serieus is :'p

    Hij staat al heel lang op mijnn to watch list. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Izaya schreef:
    (...)
    Echt he, ik had precies hetzelfde :'D! Best wel raar dat het zoveel grappige momenten bevat, terwijl de anime zelf best serieus is :'p


    Zo moet je soms huilen van het lachen en andere keren huilen omdat het zo zielig is.

    Het is een anime die al je gevoelens aanspreekt. Vooral leedvermaak en humor en verdrietigigheid. Mede daarom is hij zo gaaf.


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Ik heb hem nog niet gezien, maar ga 'm binnenkort wel kijken. :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel