[]
Myla Aldene Lachesis
''Ik had het nodig," antwoordde ik kortaf, zonder nog van plan te zijn er verder op in te gaan. Daar was ik simpelweg te achterdochtig voor. Er waren nog genoeg mensen in het Capitool die wraak wilden nemen op mijn beiden ouders, en hun enige kind was daar vast een goede optie voor.
Niet dat mensen hier zomaar binnen kwamen, maar ik had er genoeg verhalen over gehoord. Nou ja, één eigenlijk. Maar dat was genoeg.
"En wat doe jij hier?" vroeg ik nadat ik mijn blik over de mensen had laten glijden, die nog net niet in kaarsrechte lijnen twee verschillende kanten opliepen. Het verbaasde me dat ze niet allen hetzelfde kapsel hadden, of tenminste een verplicht mannen- en vrouwenkapsel.
Chryse Jae Alma
Bedenkelijk krulde ik een glanzende, goudblonde lok rond mijn vingers.
"Aan de ene kant, maar aan de andere kant had hij vast volgelingen die nu wraak willen nemen," zei ik bedenkelijk, waarna ik onwillekeurig naar mijn tas keek.
Shit, ik had mijn koffertje in de hovercraft laten liggen. Met een zucht haalde ik hem weer van het slot, en sprong soepel naar binnen. Nog geen tel later kwam ik weer naar buiten, zette het kleine, zwarte koffertje neer en sloot de hovercraft weer.
In dat koffertje zat het enige waar ik goed in was: mensen vergiftigen. Soms injecteerden ik het direct, soms wierp ik een mes, blies ik een pijltje waar gif aan of in zat.
"Do you believe monsters are born or made?"