• Ik weet niet of dit hier goed staat, maar ik wil dit gewoon even kwijt:
    Een tijdje geleden is de oma van mijn vriendin overleden aan kanker. In het begin zat ze er nog niet zo heel erg mee. Maar steeds vaker is ze er echt heel erg verdrietig over, kan ze s'avonds niet slapen en als iemand iets over de ziekte zegt, begint ze (bijna) te huilen. Natuurlijk snap ik haar wel, maar ik zou haar zo graag willen helpen maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Ik heb haar al verteld dat het misschien wel beter is, omdat ze anders pijn zou hebben, maar wat kan ik nog meer doen? Hebben jullie misschien wat advies?


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Kinderen die dat mee maken hebben daar heel veel verdriet over en woorden zijn daar niet genoeg voor.
    Het beste kun je er voor haar zijn.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik denk niet dat je echt veel voor haar kan doen, behalve er voor haar zijn als ze iets wilt zeggen.
    Natuurlijk kan je eens een meidenavond/sleep-over organiseren, gewoon voor de lol, zonder een speciale reden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    dat je er voor haar wilt zijn is al een steun hoor.


    -

    Flemish schreef:
    Ik denk niet dat je echt veel voor haar kan doen, behalve er voor haar zijn als ze iets wilt zeggen.
    Natuurlijk kan je eens een meidenavond/sleep-over organiseren, gewoon voor de lol, zonder een speciale reden.

    Ja ik zal er ook altijd voor haar zijn hihi. Hey dat is wel een goed idee ja, dat ze gewoon alles even kan vergeten, dankje! x


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Flemish schreef:
    Ik denk niet dat je echt veel voor haar kan doen, behalve er voor haar zijn als ze iets wilt zeggen.
    Natuurlijk kan je eens een meidenavond/sleep-over organiseren, gewoon voor de lol, zonder een speciale reden.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 20:29 ]


    Heart in an amor.

    Probeer haar bezig te houden, zodat ze afgeleid is. Dat is altijd goed.
    En ja, luister naar haar als ze wil praten :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy