• Zeitgeist
    Jay Tartaros
    Fayan Amero

    Meanie
    Cassidy Dawn Sinder
    Dario Sinder
    Aurora Sinder

    Lachesis
    Silvano Raul Ercole
    Myla Aldene Lachesis ( Zahira Briiori )
    Chryse Jae Alma

    Meanish
    Oliver

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 13:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [En ik ga van 't weekend waarschijnlijk weer naar Zeeland(cat)
    Wie immer ;c]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Laura kan in zichzelf praten 8D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ja, ik hou ook van jullie. D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Of ze kan haar persoontjes elkaar laten ontmoeten 8D
    -dan krijg je echt awkward moments, but yeah-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Je kan Ferron en Jay laten vechten? (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ferron is erg vechtlustig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Shall I make a Silvano-in-eetzaal post? (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Meanish schreef:
    [Ik meld mij? (:0
    Met mijn chille ik-persoontje... x)
    Misschien moet ik een nieuw iemand aanmaken als niemand daar problemen mee heeft, of iemand die ik voor een andere RPG had gemaakt? You tell me. (:]


    x)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 21:28 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    - Ferron
    "Leuke naam," zei ik toen Cassie me voorstelde aan het arrogante grijze beest. Ik mocht hem wel. Maar ik vond katten altijd al leuk. Eigenlijk vond ik alle dieren leuk.
    "Hé, Fay, wat denk je ervan? Zullen we je eens opknappen en wat eten in je gaan stoppen beneden? Je moet die kamer uit."
    Ik zat half voor Fayan en hij keek me wel aan, maar reageerde niet echt. Of het kon hem niet schelen, of hij hoorde me niet. In ieder geval wilde ik hem uit de kamer hebben. We konden naar beneden gaan om wat te eten te halen; zijn lijkbleke huid en ingevallen wangen maakten me echt bang. Wie weet konden we hem daarna zelfs zover krijgen om even naar buiten te gaan, mits de strenge bewakers hier dat toelieten. Voor zijn gezondheid?
    "Dank je." Even keek ik verbaasd naar de kat, maar daarna besefte ik dat Fayan dat had gezegd. Heel, héél erg zachtjes, maar hij had het écht gezegd. Zijn ogen stonden op Cassie gericht. Daarna strekte hij zijn magere armen, omhelsde haar kort en zwakjes en gaf vervolgens mij een korte knuffel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Meanish schreef:
    (...)

    x)


    Maakt mij niet uit? Van mij mag je meedoen, met nieuw of oud persoontje, maar ik weet niet welke rol je dan zou moeten doen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ligt een beetje eraan waar we nu zijn en wat we doen en alles. Ik heb wel een rol in Insane Asylum die ik zelf heel leuk vind. (: Maarja.. Ik ga nu slapen, morgen verder over nadenkennnn.. Xx]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik ga mensen, sleep well^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Goodmorning (: ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Goeiemoggel en ik ga gelijk weer over twee minuten weg lol]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Waar zijn ze nuuu? Ö Aan het eind van the reunion, of is er een hele koewle tijdsprong geweest en zitten ze nu ergens anders?

    De rol die ik bedoelde, beetje aangepast op dit verhaal:

    Meanish schreef:
    Naam: Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone
    Uiterlijk:


    Hij heeft een smal gezicht met bruin halflang haar en lichte grijze ogen. Zijn neus is recht en zijn lippen zijn niet heel vol, maar ook niet erg smal en hebben een kleur die niet zoveel verschilt van zijn lichte huidskleur.
    Leeftijd: 20
    Karakter 1: Zijn echte ik is heel lief en verzorgend. Hij is iemand die graag alleen is. Het liefste zit hij gewoon in een hoekje te lezen of te tekenen/schilderen, waar hij enorm goed in is. Hij is een stille jongen, en vrij verlegen, maar als je hem beter kent merk je daar niks meer van. Ook heeft hij veel geduld, mocht dat nodig zijn.
    Hij heeft een trauma opgelopen toen hij negen was. Hij zat met zijn ouders in de auto, er was een gek op de weg achter hen random aan het schieten waardoor een enorme chaos ontstond waarbij de meeste mensen, inclusief zijn ouders, omkwamen en hij niet. Hij is hier nooit mee geholpen, alleen maar opgenomen in een pleeggezin, waar hij niet heel geweldig behandeld werd, en die hem op straat hebben gezet toen ze erachter kwamen hoe beschadigd hij was. Ze willen hem nooit meer terug zien.
    Karakter 2: Deze Oliver, of eigenlijk Mason, is enorm agressief. Hij haat de hele wereld en wil die het liefst helemaal afslachten. Als Oliver Mason op voelt komen, sluit hij zichzelf meestal zo snel mogelijk ergens op, of laat dat doen, bang voor wat hij zal doen als hij vrij rondloopt. Mason heeft een mes, dat hij goed weet te verstoppen, en Oliver weet dat niet.
    Aandoening: Twee persoonlijkheden, een trauma en verlatingsangst.
    Persoonlijke bezittingen: Een potlood, puntenslijper, kwast, en een stapeltje kladblokjes. Met de kwast schildert hij gewoon met water op steen, wat na een tijdje weer wegvaagt.
    Extra: Hij heeft zelfmoordneigingen. Mason snijdt zichzelf (als mogelijk), of anders verzint hij wel een andere manier om hen beiden pijn te doen. Oliver vraagt zich dan ook af hoe hij aan al die littekens komt..


    Hij heeft alleen nog wel Saverio's foto, dus dat moet ik dan denk ik wel even veranderen, anders is het een beetje droog. :'D]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.