• Ik denk niet dat die vader echt doorhad dat die machines op slot gaan zodra je het deurtje sluit en dat de machine dan automatisch begint te draaien. Holy fuck. Poor kid. Poor guy and poor heartattack he must've had.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 12:11 ]


    Til hug og blod.

    Oké, dan faal je wel als ouder. Het is toch algemeen bekend dat peuters geen kieuwen hebben? :')

    Maar ik vind het niet leuk als er iets met van die kleine kindjes gebeurt, vandaar. Mijn lievelingsserie's zijn Criminal Minds en Bones, maar kindjes kan ik niet tegen haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eerst dacht ik dat het kind er zelf in zou gegaan zijn, maar toen ik het filmpje bekeek en zag dat - dat niet het geval was dacht ik echt van 'Waar gaat het met de wereld heen?' Wie stopt zijn eigen kind nu in een wasmachine? En dan het deurtje sluiten terwijl je weet dat - dat ding dan meteen gaat beginnen en je het deurtje niet meer kan openen.

    Nee echt, dit is toch gewoon erg. (no_chears)
    Gelukkig is het nog enigszins goed gekomen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 14:00 ]

    AFIL schreef:
    Eerst dacht ik dat het kind er zelf in zou gegaan zijn, maar toen ik het filmpje bekeek en zag dat - dat niet het geval was dacht ik echt van 'Waar gaat het met de wereld heen?' Wie stopt zijn eigen kind nu in een wasmachine? En dan het deurtje sluiten terwijl je weet dat - dat ding dan meteen gaat beginnen en je het deurtje niet meer kan openen.

    Nee echt, dit is toch gewoon erg. (no_chears)
    Gelukkig is het nog enigszins goed gekomen.


    Nou, ik denk dat mama en papa dat echt niet wisten, want de geamuseerde houding van het spelen met het kind sloeg over in totale paniek. :')


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Nou, ik denk dat mama en papa dat echt niet wisten, want de geamuseerde houding van het spelen met het kind sloeg over in totale paniek. :')


    Ja, dat kan ook. (bloos) Maar ik blijf bij mijn mening dat je gewoon niet een kind in een wasmachine stopt, ook al is het voor te spelen. :W

    Het feit dat je je kind in de was stopt zegt wel iets over de geestelijke vermogens van die man als het gaat om veiligheid voor zijn kind. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Negligible schreef:
    Wie steekt nu ook zelf zijn kind in een wasmachine ;o
    Maar wel heel zielig eigenlijk


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Kan iemand die vader voor mij neerschieten?


    Shoganai i ne~

    I don't wanna live on this planet anymore.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Arm kind


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Escritura schreef:
    ...what the actual fuck.. Poor baby...


    Don't be like the rest of them, darling

    Hoe fucking dom kan een ouder zijn? Seriously.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 16:15 ]


    The odds are néver in our favor.

    dit is op geen mogelijke manier grappig, kerel mag van mij rustig zelf in de wasmachine gaan zitten met een gesloten deur... deze planeet begint echt met de dag gestoorder te worden >.<

    Aperio schreef:
    I don't wanna live on this planet anymore.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Aperio schreef:
    I don't wanna live on this planet anymore.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife