• Heei Q'ers,

    Ik wil graag dat er een gif verkleint wordt voor mij (: Het bestand mag niet groter zijn dan 700 kB namelijk.
    Kan iemand dat alsjeblieft regelen?
    Dit plaatje (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik wil 't wel doen, maar ik kan hem niet openen?

    niet? eens kijken...

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:54 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nee, ik krijg een serverfout. ^^ Maar het kan natuurlijk ook weer aan mijn pc liggen. >.<

    Neenie schreef:
    Ik wil 't wel doen, maar ik kan hem niet openen?

    Ik word naar gmail gestuurd.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:55 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    http://tinypic.com/r/ojnmsl/6 nu wel?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jep, nu wel. (:

    Neenie schreef:
    Jep, nu wel. (:


    Gaat dat lukken denk je? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Trident schreef:
    (...)

    Gaat dat lukken denk je? :3

    I'll try. :3

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:07 ]

    Neenie schreef:
    Zo goed? (:


    Uhm, hij slaat hem op als een jpg, ligt dat aan mijn computer? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Trident schreef:
    (...)

    Uhm, hij slaat hem op als een jpg, ligt dat aan mijn computer? :3

    Ik denk dat 't aan tinypic ligt.
    Je moet rechtermuisknop > Opslaan als... klikken en dan in het balkje achter 1jpvrm moet je .gif typen, en dan slaat hij normaal gezien als een gif op. (:

    Neenie schreef:
    (...)
    Ik denk dat 't aan tinypic ligt.
    Je moet rechtermuisknop > Opslaan als... klikken en dan in het balkje achter 1jpvrm moet je .gif typen, en dan slaat hij normaal gezien als een gif op. (:


    Yay! Bedankt :D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."