• HI!
    Een tijdje geleden heb ik een website opgericht: PunkX Magazine. Ons doel is om zo snel mogelijk hét muzieknieuws online te zetten zodat iedereen het kan lezen. Denk hierbij vooral aan alternatieve bands, in de Punk/Rock/Metal/Indie scene.

    Op het moment zit de website nog op Tumblr, omdat wij geen geld hebben om een eigen domein te kopen. Ook weten we niet wat de toekomst is voor ons, dus houden we het liever nog even zo goedkoop mogelijk om geen geld in een geflopt project te gaan steken.
    Wij houden ons op het moment vooral bezig met nieuws zoeken en delen, maar we zijn ook van plan om binnenkort met interviews te gaan beginnen.

    Neem please een kijkje op de website, volg ons op twitter en laat weten wat je ervan vindt!
    We krijgen graag goede feedback om een nog betere website op te zetten.

    Website: www.punkxmagazine.tumblr.com
    Twitter: www.twitter.com/punkxmagazine
    Facebook: www.facbook.com/punkxmagazine


    Onnellissuus Maanpaossa

    Ik ben benieuwd, ik zal eens een kijkje nemen op de website, want ik heb veen Facebook of Twitter. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Awesome! Ik wist niet dat OM&M's optreden op Pukkelpop afgelast was. Hopelijk is alles goed met Austin o-o.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.