• Hee mensen,

    Ik heb deze al vast gemaakt voor de mensen die teveel met inspiratie zitten.
    De andere topic staat nog wel open dus er kunnen nog nieuwe personages bijzitten.

    Nog 1 keer de rules:

    - Mag 16+ (aangeven)
    - Ik vind dat het niet erg is als je een beetje schrijft wat iemand anders doet om je stukje beter te maken, MAAR daarbij mag je niet zijn/haar karakter, eigenschappen, handelingen of uitspraken veranderen.
    - Je mag ook schrijven wat TH doet, geen belangrijke dingen wijzigen.
    - Geen bitchfight xD
    - Als je off-topic praat graag met [ ], { }, ( ), - - enz.

    Vertel vanuit je personage DUS: 'Mijn personage' wordt 'Ik' ;D

    LET'S GET THIS STARTED! :)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:56 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Diana Marin Hastings

    Ik stond in een wip op van de bank en liep naar de gang. Skye liep net naar boven en ik keek nijdig naar een wanhopige Gustav. 'Wat heb je gezegd?' vroeg ik kwaad terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg. 'Niks, ik..' Hij wou naar boven lopen maar ik ging voor hem staan. 'Jij komt dit huis niet meer in. Laat haar met rust.' 'Wat? Wat heb jij daar over te zeggen jij woont hier niet eens.' zei Gustav boos. Tom kwam de gang in gesloft en sloeg zijn armen om mijn middel. 'Gustav, ga gewoon weg.' zei hij rustig maar chagrijnig. 'Ik dacht dat wij vrienden waren.' 'Waren ja. Je moet niet mijn zusje pijn doen. Ga nou, ga ga.' zei hij terwijl hij met zijn hoofd naar de deur wenkte. Ik draaide me naar Tom toe terwijl ik in mijn ooghoeken zag hoe Gustav's blik van boos naar verslagen overging. Ik gaf Tom een klein kusje een keek toen weer achterom. Langzaam legde Gustav zijn hand op de deurknop en keek toen nog even achterom. 'Ga.' zei Bill die net in de deuropening naar de woonkamer kwam staan. Gustav maakte de deur open, stapte naar buiten en sloeg hem daarna weer achter zich dicht. Ik keek even bezorgd naar Bill die het gelijk begreep en langzaam de trap op slofte.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Nachos schreef:
    (...)

    {Ja denk het wel, alleen heb je het door elkaar gehaald, in New York is tijdverschil, Rome niet.}

    [ik bedoel tussen hen zeg maar. Zij gaat slapen als hij opstaat ofzoiets dergelijks]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hylke

    'We krijgen uiterlijk overmorgen de brief met waar we heen moeten.' 'Oké, zal ik je dan naar huis brengen?' 'Ja, help je dan ook met pakken?' 'Zeker weten.' We rijden naar mijn huis en ik haal een paar koffers van zolder en wat tassen. We beginnen met pakken als de deur opengaat. Ik loop naar beneden en zie Gustav binnenkomen. 'Wat heb jij nou weer gedaan?' 'Gaat je niks aan.' 'Je hebt weer iets bij Skye gedaan, jij homo!' Ik geef hem een paar rake klappen in zijn gezicht. 'Ben je gek geworden! Een meisje is geen troffee, maar een levend iets. Wij hebben ook emoties en kunnen dus ook gekwetst worden.' Ondertussen komt Georg naar beneden. Hij geeft Gustav ook eens een rake klap. 'Kom maar mee,' zeg ik tegen Georg en loop weer terug naar boven. 'Wat doe jij daar?' roept Gustav van beneden. 'Ik ben spullen aan het pakken. Ik heb een studie aangeboden gekregen. Maar of ik moet naar de school in New York of naar Rome.' 'Nee, dat meen je niet Hylke!' 'Jawel.' 'Jij gaat mooi niet!' 'Jij hebt niks over mij te zeggen. Ik heb mijn eigen achternaam, we weten dat we familie van elkaar zijn, jouw en mijn vrienden weten het en meer niet.' 'Hylke, doe niet zo stom. Je gaat naar Rome, alleen.' 'Helemaal niet, er komen nog een aantal meisjes naar de school waar ik het over had en die gaan dan wel met mij mee. Zij zaten bij mij op school.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)
    [ik bedoel tussen hen zeg maar. Zij gaat slapen als hij opstaat ofzoiets dergelijks]


    {Ja ik/zij snap wat je bedoelt maar je zegt dat er in Rome tijdverschil is, en niet in New York, maar het is juist omgekeerd (;}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Skye
    De tranen rolden onophoudelijk over mijn wangen, evenals de snikken die ik probeerde te stelpen in mijn kussen.
    "Skye?" Bill aaide zachtjes over mijn rug, en trok me uiteindelijk troostend op zijn schoot - zoals hij deed toen ik nog klein was.
    "Hij is weg. Het is uit, denk ik." Ik schudde mijn hoofd en probeerde op te staan. Bill trok me terug en hield me stevig vast toen ik met mijn vuisten tegen zijn borst sloeg om vrij te komen.
    "Sssh, Skye. Hij verdiend je niet." Hij liet niet los, en langzaam zakten mijn handen langs mijn lichaam. Had hij gelijk? Misschien wel.
    "En nu ben ik alleen. Alweer. Dat is niet wat ik wil, echt niet." Hij streelde zacht over mijn rug terwijl mijn snikken langzaam wegebden.
    "Kom," Bill trok me zacht overeind, naar beneden.
    "Er zijn genoeg jongens die stiekem dol op je zijn, Skye. Als ik je broer niet was geweest, had ik je het hof gemaakt." Glimlachte hij.
    Ergens maakte het me blij, maar lang niet genoeg om me beter te voelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    xEques schreef:
    Hylke

    'Kom,' zeg ik en trek Georg mee. Ik trek hem mijn auto in. Ik zet de radio aan en doe het dak open. Mirror draait en ik zet de muziek op vol volume. 'Waarheen?' vraag ik terwijl ik mijn zonnebril op zet. 'Apple shop. Ik heb daar een verrassing voor je liggen. Als we er bijna zijn wisselen we, want je moet geblinddoekt zijn.' 'Whatever joh.' Als we een straat of wat verwijdert zijn van de Apple store wisselen we en krijg ik een blinddoek om. Hij loodst me de store in en trekt de doek van voor mijn ogen. 'Taadaa!' Een gloednieuw pakket Apple ligt voor me. Een iPhone, een iPod, een iPad, een iWeetikhetwat. Zelfs een paar oortjes met een tarotkaart erop. 'Zal ik jou dan ook nog iets vertellen?' 'Ja?' 'Ik ga binnenkort verhuizen naar New York. Ik ga je echt missen, maar ik moet wel. Ik heb een studie gekregen daar. Of ik moet de studie van mijn leven mislopen of ik kan het doen en jou verliezen aan een of andere chick.' 'Weet je, Hylke. Dat is nou het leuke. Daarom heb ik je dit Apple pakket gegeven. Zo kunnen we cammen wanneer we willen.' 'Je weet toch ook dat ik een studie heb gekregen waarmee ik naar Europa zou kunnen moeten. Als er geen plek meer is in New York moet ik naar Rome. En dan is er een tijdsverschil.' 'Dan maar hopen dat het in New York nog niet vol is.' 'Die kans is erg klein. Ieder jaar schrijven miljoenen meisjes zich in. En niet alleen meisjes. Er worden er maar duizend toegelaten, of tweeduizend, maar dan moeten er duizend naar Rome. Ze kiezen aan de hand van je achternaam. Alleen ik weet niet hoe ze het doen. A tot en met M blijft in New York of A tot en met M moet naar Rome.' 'Laat ons nou maar even zo. We wachten het wel af.'

    [beetje goed?]


    [er staat Als er geen plek meer is in New York moet ik naar Rome. En dan is er een tijdsverschil daarmee bedoel ik tussen New York en Rome]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Larry

    Ik keek even verward rond, ging zitten en bleef verbaasd kijken. 'Wat is hier aan de hand?' Vroeg ik maar aangezien iedereen ook er maar een beetje bij zat en stond.

    [wtf verder ><]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.