• Hee mensen,

    Ik heb deze al vast gemaakt voor de mensen die teveel met inspiratie zitten.
    De andere topic staat nog wel open dus er kunnen nog nieuwe personages bijzitten.

    Nog 1 keer de rules:

    - Mag 16+ (aangeven)
    - Ik vind dat het niet erg is als je een beetje schrijft wat iemand anders doet om je stukje beter te maken, MAAR daarbij mag je niet zijn/haar karakter, eigenschappen, handelingen of uitspraken veranderen.
    - Je mag ook schrijven wat TH doet, geen belangrijke dingen wijzigen.
    - Geen bitchfight xD
    - Als je off-topic praat graag met [ ], { }, ( ), - - enz.

    Vertel vanuit je personage DUS: 'Mijn personage' wordt 'Ik' ;D

    LET'S GET THIS STARTED! :)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:56 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Skye
    Een tikje boos stapte ik mijn woonkamer binnen - of eigenlijk de woonkamer van mijn broers maar.. De plek waar ik ook nog woonde en het meest van de tijd samen met de band doorbracht. "Wat is dit?" Mijn hand gaat een tikje gekwetst naar het magazine in mijn hand. Op de cover is een foto te zien waarop een fan een zoen uitdeelt aan nota bene mijn Gustav. "Laat maar." Ik zet mijn tanden gekwetst in mijn onderlip, en zonder verdere woorden laat ik het tijdschrift uit mijn handen op de grond vallen. Zonder op zijn woorden te wachten baande ik me een weg naar buiten. Ik begreep niet dat hij mij na al die tijd zoiets aan kon doen. Dat was niet de jongen waarop ik verliefd werd. Dat was niet de liefde die ik wilde of verdiende.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:58 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Skye
    Een tikje boos stapt ze haar woonkamer binnen - of eigenlijk de woonkamer van haar broers maar.. De plek waar zij ook nog woont en het meest van de tijd samen met de band doorbrengt. "Wat is dit?" Haar hand gaat een tikje gekwetst naar het magazine in haar hand. Op de cover is een foto te zien waarop een fan een zoen uitdeelt aan nota bene haar Gustav. "Laat maar." Ze zet haar tanden gekwetst in haar onderlip, en zonder verdere woorden laat ze het tijdschrift op de grond vallen. Zonder op zijn woorden te wachten baant ze zich een weg naar buiten. Ze snapt niet dat hij haar na al die tijd zoiets aan kan doen.


    {a.u.b vanuit het personage vertellen (ik deed dit, ik zei dat) als je Skye bedoelt, sorry ik had het erbij moeten zetten, ga ik nu doen.

    x}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    [Sorry, ben het gewend. Even aanpassen =)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diana Marin Hastings

    Ik parkeerde mijn auto half op de stoep in de straat waar Bill en Tom woonden, zette starships nog een tikje harder en klapte het spiegeltje boven de bestuurderszit open. Ik bekeek mezelf even snel, klapte hem toen weer dicht en gooide het autoportier open. Ik voelde gelijk een koel briesje door mijn kleren heen, heerlijk voor deze warme zomerdag. Ik hoorde een deur keihard dichtslaan en zag Skye boos naar buiten komen lopen. Ik rende gelijk naar haar toe. 'Skye? Wat is er aan de hand?'


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Skye
    "De nieuwe cover nog niet gezien?" Het was niets voor mij om bot te doen - maar de waarheid was dat ik me gewoon slecht voelde. Was hij me zat? Wilde hij me dumpen door zoiets uit te halen? Op het moment voelde ze zich gekwetst - en het zou dan ook niet lang duren voor ze huilend bij haar broers zou liggen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diana Marin Hastings

    Ik pakte het tijdschrift uit haar handen en bekeek de cover. 'Ik snap wat je voelt.' Ik keek haar aan. 'Maar ze zijn een beroemde boyband. Dit gebeurt veel vaker met boybands.' Ze zuchtte. 'Je moet Gustav echt vergeven.' Ze was even stil. 'Maar kijk dan... ik...' begon ze en er liepen weer tranen over haar wangen. Bill kwam naar buiten gelopen en liep naar ons toe. 'Bill, hi.' zei ik, we gaven elkaar 'wangkus' en Bill legde zijn hand op de schouder van Skye


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Sophia West

    Waar was Skye nou net mee binnen gekomen? Gustav zat met zijn handen in zijn haar en zijn hoofd gebogen. Ik leunde een beetje naar hem toe. 'Ze is niet heel erg blij denk ik.' Hij zuchtte geïrriteerd. Bill stond op en liep naar de voordeur. 'Waar ga je heen?' vroeg ik vrolijk. 'Naar Skye.' 'OOH leuk! Mag ik mee?' zei ik en ik klapte zachtjes in mijn handen. 'Nu even niet.' En hij liep weg. Ik trok mijn teleurgestelde gezicht. 'Foei hee..'


    how dare you speak of grace

    Chárine 'Char' Lauren Billington
    Vrolijk neuriede ik mee met de muziek van de radio, en ging half dansend op zoek naar mijn borstel. Toen ik die eenmaal gevonden had, haalde ik die vluchtig door mijn donkerrode haren, pakte mijn autosleutels, zette de radio uit en stapte mijn roze auto in om vervolgens naar het huis van Tom en Bill te scheuren.
    Eenmaal aangekomen, stapte ik met een brede grijns uit. ''Hoi!'' riep ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 16:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skye
    Ze begroef haar gezicht een tijdje tegen Bills schouders. "Dit gaat niet om de band, Diana. Dit gaat om Gustav die het laat begaan." Ze voelt de troostende handen van Bill langs haar rug aaien - en slaakt een zucht. "Ik ga naar het park." Ze kauwde zacht op haar onderlip, waarna ze richting haar zilvere Twingo beende.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diana Marin Hastings

    'Skye wacht nou...' begon Bill. 'Bill, laat haar maar even. Ze moet gewoon even denken.' Sophia kwam met een hele grote glimlach naar buiten gelopen terwijl ze half lachte. 'Kijk, ik kan een lepel aan mijn neus hangen.' zei ze lachend terwijl ze het wou gaan doen. Ik liep gelijk naar me toe, legde mijn hand op haar schouder en pakte de lepel. 'Kom we gaan naar binnen.' 'Maar...' 'Daar krijg je een snoepje.' 'Jeej snoepje!' ze maakte een klein sprongetje en liep mee naar binnen, Bill keek nog even hoe Skye wegreed en kwam toen ook naar binnen. 'Diana.' zei Tom een soort van opgelucht. Hij stond op, liep naar me toe en gaf me een kus. 'Hey, baby.' 'Hallo?' Ik draaide me op en zag Char in de gang staan.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:47 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Chárine 'Char' Lauren Billington
    Nog even vrolijk liep ik half huppelend naar Bill toe, en plantte een zacht kusje op zijn lippen. ''Wat is er met Skye?'' vroeg ik in het algemeen, en keek het kleine groepje mensen vragend aan aangezien ik haar net van streek zag weglopen. Ik verstrengelde mijn vingers met die van Bill, en draaide een haarlok om mijn vingers, iets wat ik altijd automatisch deed als ik me iets afvroeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Diana Marin Hastings

    'Vraag dat maar aan Gustav.' zei ik bot terwijl ik naast Tom ging zitten en hij een arm om me heensloeg. Iedereen keek naar Gustav. Hij wreef met zijn handen in zijn gezicht. 'Leg maar uit.' zei ik nog botter. Je moet niet aan mijn vrienden komen. Hij zat even te denken. 'Ik ben weg.' zei hij op een gegeven moment, hij stond op en liep naar de voordeur. De deur sloeg hard dicht, en weg was hij. 'Waar zou hij heengaan?' vroeg ik, half aan mezelf half aan de anderen. 'Geen idee.' zei Tom waarna hij me teder kuste en er een tongzoen van maakte. Sophia kwam uit de keuken gelopen met een snoepje, ging zitten en haalde het papiertje eraf. Bill volgde en kuste Char. Maar Sophia bleef stil voor zich uitkijken met een grote glimlach. Waarschijnlijk aan het dagdromen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:56 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    [iemand nieuwe post maken?]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Chárine 'Char' Lauren Billington
    Na een tijdje haalde ik mijn lippen van die van Bill, en keek hem glimlachend aan. Ik wist gewoon bijna zeker dat mijn ogen straalden, ik was zo gelukkig in zijn bijzijn.
    Ik was me niet helemaal bewust van de dingen die om me heen gebeurde, maar kreeg wel mee dat Gustav wegliep. Ik besloot Skye en Gustav met rust te laten, want volgens mij hadden ze eerder elkaar nodig dan mij.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skye
    Ik voelde me slecht toen ik de deur van mijn appartement dichtgooide. De cover keek me glimlachend aan vanaf de deurmat. Geweldig. Haar jas landde op de bank - waar zij niet veel later met een bak ijs op haar schoot te vinden was. Ze interesseerde zich in de meest slechte soaps terwijl ze de bak leeg lepelde. Uiteindelijk besloot ze dat het genoeg was, en bespeelde ze haar tijd met een douche en leuke kleding met bijpassende make-up. Ze besloot naar een club te gaan om te dansen. Ze wilde niet langer denken over haar relatieproblemen. Die maakten haar alleen maar verdrietig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.