• Hee mensen,

    Ik heb deze al vast gemaakt voor de mensen die teveel met inspiratie zitten.
    De andere topic staat nog wel open dus er kunnen nog nieuwe personages bijzitten.

    Nog 1 keer de rules:

    - Mag 16+ (aangeven)
    - Ik vind dat het niet erg is als je een beetje schrijft wat iemand anders doet om je stukje beter te maken, MAAR daarbij mag je niet zijn/haar karakter, eigenschappen, handelingen of uitspraken veranderen.
    - Je mag ook schrijven wat TH doet, geen belangrijke dingen wijzigen.
    - Geen bitchfight xD
    - Als je off-topic praat graag met [ ], { }, ( ), - - enz.

    Vertel vanuit je personage DUS: 'Mijn personage' wordt 'Ik' ;D

    LET'S GET THIS STARTED! :)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:56 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Hylke

    Ik loop door de straten. Op zoek naar MIJN FAVO CAFÉ!! 'Starbucks,' mompel ik. 'Ja, gevonden.' Ik loop naar binnen. 'Een latte machiatio en een stuk appeltaart met slagroom.' 'Komt er aan.' Ik wacht en krijg niet veel later mijn bestelling. Ik neem het mee naar het terrasje en ga zitten. Iemand schuift zijn handen voor mijn ogen. 'Wie ben ik.' 'Hmmm, de kerstman?' 'Nee.' 'Dan, de paashaas.' 'Ook niet.' 'Sinterklaas misschien?' 'Nee.' 'Hmm, dan weet ik het niet meer.' 'Ik.' 'Ik? Wie is "ik"?' Hij komt naast me zitten, maar geeft me eerst een kus. Hij grist mijn koffie weg en neemt een slok. 'Hé, koop je eigen koffie!' roep ik zogenaamd beledigd.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 7:26 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Diana Marin Hastings

    Zijn lip piercing kietelde tegen mijn lippen en ik glimlachte even. Daardoor stopte hij verbaasd en keek me vragend aan. 'I love you.' zei ik zachtjes en gaf hem nog een licht kusje voordat ik opstond en naast Sophia ging zitten. 'Is je snoepje lekker Sophia?' Ze maakte een zielig kreuntje in legde haar vingers op haar mond. Ik lachte even. 'Heb je hem doorgeslikt?' Zielig knikte ze. 'Dat is toch niet erg, het is maar een snoepje.' zei Bill. 'Okeei!' zei ze blij en ze sprong op. 'Wat gaan we doen?' vroeg ze vrolijk. Ik keek op mijn Rolex. 'Half zeven, laten we wat te eten gaan halen.' 'Keeikeei!' zei Sophia vrolijk en ze pakte haar tas van de tafel. Char, Bill en Tom stonden ook op en liepen mee naar buiten.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    [Mensen ik moest deze ff posten HIJ IS ZO CUTE

    ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    (yep, die is cute)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {Ik schrijf gewoon nog een stukje hoor ik verveel me.}

    Diana Marin Hastings

    We liepen met zijn allen over straat. Het was heel rustig en lekker warm, het begon al te schemeren. Diep van binnen maakte ik me zorgen over Skye. Ze zou toch geen domme dingen doen? 'Gaan we naar de sushibar?' vroeg Sophia blij terwijl ze rondjes danste. 'Als jij dat wilt.' zei Tom. 'JEEJ!' riep Sophia er gelijk achteraan. 'Om de hoek is een goede sushibar.' zei Chárine. 'Gaan we daar heen.' zei ik. We liepen de hoek om, de sushibar binnen en bestelde allevijf een portie sushi. 'Eetstokjes.' grijnsde ik toen de eetstokjes zag in de handen van de serveerster die naar ons toe kwam lopen. 'Ooh, hier ben ik zo slecht in.' zei Tom gelijk. Sophia begon gulzig te eten, heel pro met haar stokjes, terwijl je dat niet verwacht van een meisje als zij. 'Ik help je wel.' zei ik tegen Tom en ik nam zijn handen in de mijne.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    [ Mee wanna know waar dit over gaat ! ;dd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Mee wanna know waar dit over gaat ! ;dd]


    {Is een RPG met TH ;D, hier is link voor inschrijf ding, hij is nogsteeds open ;D http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133344

    x }


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    {Spam a.u.b. de topic ff. Ik voel me lonely.}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    {Nieuw stukjee door iemand ):}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Ik denk dat het een beter idee is als je een verhaallijn hebt, aangezien ik nu niet echt weet wat ik met mijn personage aanmoet :').


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gaat het hier nog verder? Of what? ;o? @ Aragog, lees topic, please? ('a)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 22:24 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Drugsforsale schreef:
    Gaat het hier nog verder? Of what? ;o? @ Aragog, lees topic, please? ('a)


    Het was een beetje dood idd, maar KaulitzGurl gaat straks weer stukje schrijve ;D, OF JIJ KUNT NU EEN STUKJE SCHRIJVEN? ;D

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 17:48 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Ik wil best posten.. Waar kan ik Skye neergooien?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Ik wil best posten.. Waar kan ik Skye neergooien?


    Misschien kunnen we ff tijdsprong maken dat in ieder geval ik en die rest weer thuis zijn en dan zijn alleen ik, Tom, Bill en Charine er nog zijn. En dat Skye dan komt ofzo? En dan bitchfight :)


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    [Tsjaa dan maar zelf iets posten, :P ]

    Larry

    Ik zat rustig op de bank een beetje verveeld met de tv te spelen. Ik bedacht me opeens dat ik Char echt best wel misde.. Ondanks dat ik haar misschien een tijdje niet gezien.. Ik pakte mijn mislukte iphone en ging naar contacten om vervolgens Char te bellen. Hij ging over en vervolgde zich om af te kappen met 'bliepen' zodat ik die afschuwelijk fantastische voicemail kon gaan aanhoren. 'Chaaaaaaaaaaaaaar! Ik weet niks te doen, ik wil komen.. May i?' Ik hing op en moest lachen omdat ik besefte dat ik als een kleuter klonk. Ik grinnikde en ging verder met mensen vervelen. Glimlachend en wel,


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.