• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Alice Cullen

    Mijn grijns werd breder toe hij het doorhad, 'Wat is niet eerlijk?' zei ik onrschuldig, maar wist wat hij bedoelde jammergenoeg zat er geen uitknop op mijn gave


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Jij kunt zo mijn zetten voorspellen!"
    Ik sloeg mijn armen over elkaar. "Pff, ik ben er zowiezo al niet goed in, laat staan tegen iemand die steeds weet wat ik ga doen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Jammergenoeg is dat meestal de reden dat mensen geen spelletjes met mij willen spelen' Zeg ik spijtend terwijl ik een pion tussen mijn vingers houd, 'Al lukt het wel bij Edward doordat hij gedachten kan lezen' vervolg ik met een korte glimlach, wat zouden ze daar doen..

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 11:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Tuurlijk.' zei hij en drukte zacht zijn lippen op de mijne. Daarna verdween hij tussen de bomen. Ik was stomverbaasd en gelukkig tegelijk. Ik liep rustig naar binnen, in onze ondergrondse gangen. Ik was helemaal in gedachten verzonken en liep zonder het te beseffen naar mijn kamer. Daar aangekomen liet ik me op het bed zakken en zuchtte verliefd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Martha1Dx schreef:
    Renesmee Carlie Cullen
    Ik werd wakker en -helaas- duurde het niet lang voordat ik me besefde waar ik was. Aro had me zijn plan uitgelegd. Hij doelde nog niet eens op mij. In iedergeval niet op mij alleen. Hij doelde op mijn familie. Hij doelde op tante Alice. Op papa. En mama. Ik wilde niet dat ze hierheen kwamen. Dat mocht niet.
    Ik merkte op dat ik een lichtgrijze mantel om had. Ik hoorde nu bijna officieel bij de volturi. De Volturi. Brrr.. de naam alleen al liet me rillen.



    Valentijn Emilio Scagotti

    Bij de Volturi aangekomen werd ik al gauw aangesproken, gelukkig werd er niet Gevraagt waar en met wie ik was geweest maar werd er gezecht dat ik op een meisje moest letten met de naam Renesmee, die naam kwam me bekent voor maar kon ik toen niet plaatsen, toen ik de Volturi binnen was gelopen viel me al iets op, een kloppend hart.. Maar het leek geen vampier de zijn. Toen ik de kamer in liep leune ik met mijn rug tegen de muur. Bet liefst was ik buiten gebleven.. Bij Elena maar als de Volturi er achter zou komen zouden ze niet erg blij zijn.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 12:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Bella

    Ik had besloten om hun alleen te laten en was een eindje gaan lopen, toen ik terug kwam zag ik Elena maar binnen lopen, geluidloos volgde ik haar en zag haar zuchtend op een bed zakken, 'Wie was dat?' vroeg ik haar nieuwschierig


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    Ik keek op en zag dat Bella in de kamer stond.
    'Wie was dat?' vroeg ze nieuwsgierig.
    'Een oude vriend.' zei ik en kon het niet laten te glimlachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ik ga straks gaan paardrijden met myMOMENTS en daarna komen er nog een paar vriendinnen zwemmen, dus ik weet niet om welk uur ik terug online kan komen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Bella

    'Aan jouw te zien lijkt hij wat meer dan 'een oude vriend' zei ik terwijl glimlachend, eigenlijk ging het me niet veel aan, maar op dit moment was ik te nieuwschierig om me er iets van aan te trekken.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Is goed ^^ veel plezier]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Oké, misschien een beetje meer, maar het was eeuwen geleden dat ik hem nog had gezien. Sinds dien zijn mijn gevoelens blijkbaar veranderd.' zei ik met nog steeds diezelfde glimlach op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 7:32 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ace
    "Nou, jij kan tenminste iets met je gave." zuchtte ik. "Ja, ik kan een rotsblok laten zweven, maar wat maakt dat uit. Als een vampier wordt geraakt door een rotsblok kan het evengoed een veertje zijn. Hij voelt er toch niets van. Wat voor nut heeft mijn gave?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Alle gaves hebben een nut, je moet gewoon zoveelmogelijk er mee uitproberen, heb je bijvoorbeeld ooit iets anders laten zweven dan een voorwerp, een mens bijvoorbeeld?' Vraag ik hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Nou nee. Ik heb wel eens voorwerpen waarop iemand zat laten zweven. Dat gebeurd gewoon als ik kwaad ben. Moest je me nu woedend maken, kwam jij met stoel en al omhoog." ik grinnikte. "best grappig eigenlijk.Ik zou iedere keer in de lach schieten, moest ik niet zo kwaad zijn. Maar back to the point: nee, nooit echt mensen... of vampiers."

    voor degenen die het nog niet door hadden
    hier is het volgende topic!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 13:53 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Mischien moet je eerst dingen gaan uitproberen voordat je concusies gaat trekken en zecht dat je gave volkomen nutteloos is, je kan niets met mijn gave als diegene ineens plots van gedachten veranderd, vampier zie ik duidelijk omdat ik er zelf één ben mensen zie ik best goed doordat ik er zelf één ben geweest maar halfvampiers en weerwolfen zie ik niet.'



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling