• Ik merk de laatste tijd dat er nogal wat spanningen zijn om wat ik allemaal zeg en doe.
    Blijkbaar vinden mensen het storend en onbeleefd.
    Hiervoor wil ik mijn excuses voor aanbieden, want ik wil wel dat het gezellig op Q blijft.
    Ik kan me niet altijd inhouden en dat is voor sommige mensen klote.
    Ook zijn negen van de tien reacties sarcastisch, wat het irritatiegehalte nog meer omhoog schroeft.

Daarnaast zit ik het afgelopen half jaar eigenlijk alleen maar in stress, wat ook wel een van de oorzaken kan zijn.

En nu niet gaan zeggen dat jullie niet aan me hebben geërgerd, ik ben meerdere reacties tegen gekomen over wat ik zeg. En geloof het of niet, ik vind dat best lullig om terug te lezen.

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    (...)
    Van jou had ik ook niet anders verwacht. :')
    Dat kwam naar voren bij iedere reactie op mijn reactie, lol.
    Ik reageer bijna nooit op jou toch :'D

-

Tigger schreef:
    (...)

Ik schaaam me diep dat ik dit moet zeggen, maar Nynke heeft gelijk (cat)

Alleen deze keer! Laat het niet naar je hoofd stijgen D:

Wiehiew, *prnt scrn* *O* Nee, maar serieus. Ik erger me ontzettend aan het feit dat die afkeurende reacties van anderen haar nu aangezet hebben tot het maken van dit topic. En dan wordt ze hier ontvangen, alsof het één of andere AA-bijeenkomst is; 'Wat goed dat je het eindelijk inziet.' Kom op, zeg. Let her be. We hoeven niet allemaal te voldoen aan zo'n perfect plaatje :/

"I shut my eyes in order to see.'

Mmm ik heb ook zo'n bericht over je gelezen -gaat geen namen noemen want dat is laag- Zo ben je gewoon wss tja sorry voor de mensen die zich irriteren aan je :Y) Ik vind het wel leuk (:

Shit happens but pee happens a lot more.

Sherlockshit schreef:
    Mmm ik heb ook zo'n bericht over je gelezen -gaat geen namen noemen want dat is laag- Zo ben je gewoon wss tja sorry voor de mensen die zich irriteren aan je :Y) Ik vind het wel leuk (:

Pb me maar even. Dan weet ik of ik dat al heb gelezen of niet. :3

Sherlockshit schreef:

Njah, het feit dat die mensen het niet gewoon even in Annabeth's gezicht kunnen zeggen dat ze zich irriteren is al laag vind ik.
    Verder ben ik het met Nynke eens, voor mij is dit topic overbodig. Er zijn mensen die erger zijn dan jou, Annabeth.

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 13:27 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ik erger me soms wel een keer aan je, maar dat is echt zeer zelden. Dus nee, zo irritant vind ik jou nu nog niet.
    Ik erger me soms wel aan iedereen.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Ik heb er persoonlijk niet veel last van gehad, aangezien ik nog meer 2 maanden online ben. Ik vind het klote voor je dat je ermee zit, ik vind het goed van je dat je dit zo zegt. Het is veel moeilijker om jezelf op de vingers te tikken dan bij anderen, dus in dat geval mogen mensen er best een voorbeeld aan nemen.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Eeyore schreef:
    (...)
    Wiehiew, *prnt scrn* *O* Nee, maar serieus. Ik erger me ontzettend aan het feit dat die afkeurende reacties van anderen haar nu aangezet hebben tot het maken van dit topic. En dan wordt ze hier ontvangen, alsof het één of andere AA-bijeenkomst is; 'Wat goed dat je het eindelijk inziet.' Kom op, zeg. Let her be. We hoeven niet allemaal te voldoen aan zo'n perfect plaatje :/

Helemaal mee eens. Annabeth vind het leuk om te zeggen wat ze zegt, dus moet ze dat gewoon blijven doen. Ik bedoel, kom op zeg, het is toch hartstikke duidelijk dat ze niet meent wat ze zegt?

quidquid excusatio prandium pro

Tigger schreef:
    (...)

Helemaal mee eens. Annabeth vind het leuk om te zeggen wat ze zegt, dus moet ze dat gewoon blijven doen. Ik bedoel, kom op zeg, het is toch hartstikke duidelijk dat ze niet meent wat ze zegt?

Voor die mensen:

"I shut my eyes in order to see.'

Eeyore schreef:
    (...)
    Voor die mensen:

Een aantal keren heb ik het wel gemerkt, maar hé, iedereen heeft wel een zulke momenten (:

Believe in yourself.

Escritura schreef:
    (...)

Njah, het feit dat die mensen het niet gewoon even in Annabeth's gezicht kunnen zeggen dat ze zich irriteren is al laag vind ik.
    Verder ben ik het met Nynke eens, voor mij is dit topic overbodig. Er zijn mensen die erger zijn dan jou, Annabeth.

Such as meeeeee!

Maar mensen hebben doorgekregen dat ik me niks aantrek van wat ze zeggen, Hale is weg, dus nu zoeken ze iemand anders om tegen te zeiken met zijn allen. Nu ben jij dat. Zo zijn mensen, altijd met fakkels en hooivorken op zoek naar iemand om te lynchen.

Artist's impression of current situation:

If it makes you feel better, ja, ik ergerde me soms wel aan je. Maar dat is denk ik meer omdat je 1) via Quizlet elkaars gezichtsuitdrukking niet kan zien en het dus moeilijk in te schatten is hoe de ander doet en punt 2) je bent vaak ook wél serieus dus is het een beetje moeilijk inschatten wanneer je sarcastisch doet.

Maar ja. Excuses aanvaard, now let's hope you'll accept mine for being a fucking annoying know-it-all at times.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Tigger schreef:
    (...)

Such as meeeeee!

Maar mensen hebben doorgekregen dat ik me niks aantrek van wat ze zeggen, Hale is weg, dus nu zoeken ze iemand anders om tegen te zeiken met zijn allen. Nu ben jij dat. Zo zijn mensen, altijd met fakkels en hooivorken op zoek naar iemand om te lynchen.

Artist's impression of current situation:

Hahaha, lolol. :')
    Nu voel ik me weer een stukje beter.
    Maar serieus, zó erg was het toch ook weer niet? :') Iedereen doet alsof ik een crimineel ben

Hm, ik had niets gemerkt van dat soort reacties, maar ik ben sowieso de laatste tijd niet meer vaak op Q. Soms vind ik jouw reacties wel een beetje afschrikwekkend, moet ik toegeven, al ken ik je niet goed en kan ik me voorstellen dat je de dingen die je zegt niet serieus meent.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.