• Ik merk de laatste tijd dat er nogal wat spanningen zijn om wat ik allemaal zeg en doe.
    Blijkbaar vinden mensen het storend en onbeleefd.
    Hiervoor wil ik mijn excuses voor aanbieden, want ik wil wel dat het gezellig op Q blijft.
    Ik kan me niet altijd inhouden en dat is voor sommige mensen klote.
    Ook zijn negen van de tien reacties sarcastisch, wat het irritatiegehalte nog meer omhoog schroeft.

    Daarnaast zit ik het afgelopen half jaar eigenlijk alleen maar in stress, wat ook wel een van de oorzaken kan zijn.

    En nu niet gaan zeggen dat jullie niet aan me hebben geërgerd, ik ben meerdere reacties tegen gekomen over wat ik zeg. En geloof het of niet, ik vind dat best lullig om terug te lezen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    O ja, dat herinner ik me nog. Ik ben een enorme heethoofd en kan me over alles meteen ontzettend opfokken. :')
    Slechte gewoonte, I know.
    @Alwin: Het gaat niet alleen om Leela, maar ook om andere users. Ik ben in de afgelopen dagen al meerdere reacties over mij tegen gekomen... Reacties die niet echt egostrelend zijn, om het netjes uit te drukken.
    @Mitchell: Ja, ik weet dat je je aan mij hebt geërgerd, dat heb ik ook gezien. Maar op zo'n moment ben ik te opgefokt om me in te houden.
    @Iedereen die overblijft: Nogmaals, mijn excuses. (Damn, het is niet leuk om zulke dingen over jezelf terug te lezen, maar ik hou me in. Deze keer... ;D)

    Nog steeds, datm oet je je allemaal niet zo aantrekken. Mensen zijn gewoon stom :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)
    Nog steeds, datm oet je je allemaal niet zo aantrekken. Mensen zijn gewoon stom :Y)

    Ik trek het me wel aan, want ik wil niet dat mensen mij haten. Er haten al genoeg mensen mij. :')
    Ik heb liever vrede dan steeds oorlog in alle topics waar ik als een tornado tekeer ga.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan het directe in mensen wel waarderen en sarcasme vind ik alleen maar leuk, dus aan mij hoef je geen excuses aan te bieden :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik trek het me wel aan, want ik wil niet dat mensen mij haten. Er haten al genoeg mensen mij. :')
    Ik heb liever vrede dan steeds oorlog in alle topics waar ik als een tornado tekeer ga.


    pfff, niet dictatoriaal genoeg. BUIG VOOR SNOOZER! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    O ja, dat herinner ik me nog. Ik ben een enorme heethoofd en kan me over alles meteen ontzettend opfokken. :')
    Slechte gewoonte, I know.
    @Alwin: Het gaat niet alleen om Leela, maar ook om andere users. Ik ben in de afgelopen dagen al meerdere reacties over mij tegen gekomen... Reacties die niet echt egostrelend zijn, om het netjes uit te drukken.
    @Mitchell: Ja, ik weet dat je je aan mij hebt geërgerd, dat heb ik ook gezien. Maar op zo'n moment ben ik te opgefokt om me in te houden.
    @Iedereen die overblijft: Nogmaals, mijn excuses. (Damn, het is niet leuk om zulke dingen over jezelf terug te lezen, maar ik hou me in. Deze keer... ;D)

    Zolang je maar weet dat je af en toe zo bent is het goed. Het zelf inzien is de eerste stap om er iets aan te doen =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik trek het me wel aan, want ik wil niet dat mensen mij haten. Er haten al genoeg mensen mij. :')
    Ik heb liever vrede dan steeds oorlog in alle topics waar ik als een tornado tekeer ga.


    Ik vind haten wel een beetje ver gaan om een paar van zulke opmerkingen, dan mogen die kleinzerige mensen hun excuses wel eens aanbieden vind ik.


    Your make-up is terrible

    Het was me niet echt opgevallen, om eerlijk te zijn. Maargoed, ik ben dan ook helemaal niet zo veel meer op Quizlet lately..


    ars moriendi

    Eerlijk, ik vind niet dat je jezelf moet veranderen, omdat anderen zich aan je ergeren. Jij bent zoals je bent en kan 't moeilijk iedereen naar z'n zin maken (: Ik mag je graag, zoals je bent :Y) Recht voor z'n raap en een heldin in sarcasme. *O*

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 13:00 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het helemaal niet irritant ,misschien zijn het gewoon een paar mensjes die het vinden. Ik bedoel sarcasme is the boss :3


    Shoganai i ne~

    Ik vind je vreselijk irritant (krul) En ik vind het niet nodig om hier een topic over te maken, trek je de mening van anderen niet aan. Blijf gewoon reageren zoals jij wil.


    -

    Genius schreef:
    Ik vind je vreselijk irritant (krul) En ik vind het niet nodig om hier een topic over te maken, trek je de mening van anderen niet aan. Blijf gewoon reageren zoals jij wil.


    Maar jij vind zeer veel mensen irritant dus dat veranderd weinig aan de zaak. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Genius schreef:
    Ik vind je vreselijk irritant (krul) En ik vind het niet nodig om hier een topic over te maken, trek je de mening van anderen niet aan. Blijf gewoon reageren zoals jij wil.

    Van jou had ik ook niet anders verwacht. :')
    Dat kwam naar voren bij iedere reactie op mijn reactie, lol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    (...)

    Maar jij vind zeer veel mensen irritant dus dat veranderd weinig aan de zaak. ^^
    Neehoor, dat valt wel mee (cat) En al vond ik dat wel, lekker boeie ;D


    -

    Genius schreef:
    Ik vind je vreselijk irritant (krul) En ik vind het niet nodig om hier een topic over te maken, trek je de mening van anderen niet aan. Blijf gewoon reageren zoals jij wil.


    Wie vind je niet irritant? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Eeyore schreef:
    Eerlijk, ik vind niet dat je jezelf moet veranderen, omdat anderen zich aan je ergeren. Jij bent zoals je bent en kan 't moeilijk iedereen naar z'n zin maken (: Ik mag je graag, zoals je bent :Y) Recht voor z'n raap en een heldin in sarcasme. *O*


    Ik schaaam me diep dat ik dit moet zeggen, maar Nynke heeft gelijk (cat)

    Alleen deze keer! Laat het niet naar je hoofd stijgen D:


    quidquid excusatio prandium pro