• Ik merk de laatste tijd dat er nogal wat spanningen zijn om wat ik allemaal zeg en doe.
    Blijkbaar vinden mensen het storend en onbeleefd.
    Hiervoor wil ik mijn excuses voor aanbieden, want ik wil wel dat het gezellig op Q blijft.
    Ik kan me niet altijd inhouden en dat is voor sommige mensen klote.
    Ook zijn negen van de tien reacties sarcastisch, wat het irritatiegehalte nog meer omhoog schroeft.

    Daarnaast zit ik het afgelopen half jaar eigenlijk alleen maar in stress, wat ook wel een van de oorzaken kan zijn.

    En nu niet gaan zeggen dat jullie niet aan me hebben geërgerd, ik ben meerdere reacties tegen gekomen over wat ik zeg. En geloof het of niet, ik vind dat best lullig om terug te lezen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hahaha, lolol. :')
    Nu voel ik me weer een stukje beter.
    Maar serieus, zó erg was het toch ook weer niet? :') Iedereen doet alsof ik een crimineel ben



    Het was ook helemaal niet erg, Annabeth. Het zijn gewoon een paar mensen (Waarvan ik gezien heb, die daar trouwens een beetje hypocriet in zijn) die er over zeuren en ze maken het erger dan eht is omdat je bij de crew hoort.
    Niets van aantrekken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hahaha, lolol. :')
    Nu voel ik me weer een stukje beter.
    Maar serieus, zó erg was het toch ook weer niet? :') Iedereen doet alsof ik een crimineel ben


    Wat denk je dat nynke en ik de hele tijd proberen te zeggen? XD

    JE bent geen crimineel en al die mensen die nu aan het roepen van "wat goed dat je het inziet blahblahblah" moeten daarmee ophouden D: In plaats van te zeuren moeten mensen even gaan nadenken voordat ze zich ergeren aan iemand, en zich afvragen of de persoon in kwestie serieus is. Want iedereen hier neemt alles ontiegelijk serieus.

    Je doet nu alsof je iets fouts hebt gedaan omdat andere mensen dat zeggen. Je biedt je excuses aan omdat anderen zich aan je ergeren. De belangrijkste vraag is: vind jij dat je iets fout hebt gedaan? Vind jij dat je je excuses aan moet bieden?
    ^wat dat betreft moet je ook niet luisteren naar mij maar gewoon zelf beslissen.


    quidquid excusatio prandium pro

    En diegenen die achter jouw rug om klagen over jou, die zouden hun excuses moeten aanbieden en eens naar zichzelf moeten kijken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weet je wat het probleem is Alwin. Soms is het heel moeilijk om iets wat sarcastisch of als een geintje bedoeld is ook zo te zien omdat het heel serieus lijkt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan me nog vaag een reactie van jou herinneren die best lullig was. Maar hé, dat doet zowat iedereen wel eens. En ik erger me niet aan jou, als dat een troost mag zijn [':


    Me so good.

    DarkSavior schreef:
    Weet je wat het probleem is Alwin. Soms is het heel moeilijk om iets wat sarcastisch of als een geintje bedoeld is ook zo te zien omdat het heel serieus lijkt.


    Als het zo moeilijk is om het verschil te zien: Ga ervan uit dat het sarcastisch is. Of niet serieus. Niet iedereen vindt het nodig om doodserieus te zijn. Het is het internet :Y)

    It's SRS BUSSINESS


    quidquid excusatio prandium pro

    iedereen heeft zo zijn tijden ;)
    maar ja het zijn de examens en persoonlijke problemen thuis
    je moet het ergens kwijt raken
    misschien yoga?Xd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben nu wel heel erg benieuwd of je de mijne ook accepteert, Annabeth?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tigger schreef:
    (...)

    Als het zo moeilijk is om het verschil te zien: Ga ervan uit dat het sarcastisch is. Of niet serieus. Niet iedereen vindt het nodig om doodserieus te zijn. Het is het internet :Y)

    It's SRS BUSSINESS

    Ja, en jij, de meest onserieuze persoon van heel Q, bent ineens een serieus betoog over het niet serieus nemen van reacties aan het houden. Snap ik wel dat sommige mensen het moeilijk vinden om te onderscheiden wat nou serieus is en wat niet. (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DarkSavior schreef:
    Weet je wat het probleem is Alwin. Soms is het heel moeilijk om iets wat sarcastisch of als een geintje bedoeld is ook zo te zien omdat het heel serieus lijkt.

    Dan vraag je toch gewoon even of dit sarctisch bedoeld is of niet? Is het meteen duidelijk en ontstaat er ook geen ruzie, lijkt me :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Cloelia schreef:
    (...)
    Ja, en jij, de meest onserieuze persoon van heel Q, bent ineens een serieus betoog over het niet serieus nemen van reacties aan het houden. Snap ik wel dat sommige mensen het moeilijk vinden om te onderscheiden wat nou serieus is en wat niet. (cat)


    Ik kan anders heel goed onderscheiden wt serieus en niet serieus is hoor, zo moeilijk is het niet. And by doubt: Have you thought about asking?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik kan anders heel goed onderscheiden wt serieus en niet serieus is hoor, zo moeilijk is het niet. And by doubt: Have you thought about asking?


    Indeed.

    Okay, the three cardinal rules of Alwin:

    1) If it is ridiculous, it is true
    2) IF it is utterly ridiculous, it is not true
    3) I always speak the truth, but in riddles
    4) If none of the previous rules seem to apply, you're just not using your imagination


    quidquid excusatio prandium pro

    In elk grapje zit een kern van waarheid. (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    In elk grapje zit een kern van waarheid. (:


    I can write a very long rant against this, but i'll stay nice. in sommige grapjes, ja. Lang niet in alle. Als een van je vriendinnen grapt dat er een jongen verliefd op je is, is dit niet meteen waar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I can write a very long rant against this, but i'll stay nice. in sommige grapjes, ja. Lang niet in alle. Als een van je vriendinnen grapt dat er een jongen verliefd op je is, is dit niet meteen waar.


    Pfff, I wish. Zou ik grapjes maken dat een of ander superknap model verliefd op me is (cat)


    quidquid excusatio prandium pro