• Ik vond afgelopen nacht een foto terug van Val op een evenement waar we samen waren en ik moet zeggen, swag is full on dude!



    De reacties van zijn vrienden zijn ook geniaal, haha. :')
    Alex · 2 gemeenschappelijke vrienden
    Anyone else see a Russian Johnny Depp?

    Kahurangi · 2 gemeenschappelijke vrienden
    Val you beast. Impregnating anyone who looks at this photo, regardless of gender.

    David
    Swag meter is on full.


    Til hug og blod.

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    This is kinda freaky, you know...
    Ze zijn iets lichter, maar ze lijken wel verschrikkelijk veel erop...


    Dan moet je ze eens zien met de volle zon erop ... Ik krijg al zwakke knietjes bij het idee. Mmmm. Oh man, ik mis hem! ;-;


    Til hug og blod.

    Leela schreef:
    Haha, mijn swag meter en die van Fred zijn echt DOOD aangezien we hier thuis zitten in een SS-pak, hij totaal gefrustreerd door pijn in z'n arm, haha, maaaaaaar, stiekem ziet het er wel sexy uit.

    Lekkere vent, die Val ;)

    IK KRIJG DAAR NOG EEN FOTO VAN! Geen caps. :]


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Dan moet je ze eens zien met de volle zon erop ... Ik krijg al zwakke knietjes bij het idee. Mmmm. Oh man, ik mis hem! ;-;


    D'aawh... Ik geef je wel even een virtuele knuffel, oké?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Turmoil schreef:
    (...)

    Dan moet je ze eens zien met de volle zon erop ... Ik krijg al zwakke knietjes bij het idee. Mmmm. Oh man, ik mis hem! ;-;

    Haha, lol.
    Het is nog steeds een raar idee... Iemand heeft bijna dezelfde ogen als ik en ik ken diegene nauwelijks. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Turmoil schreef:
    (...)
    IK KRIJG DAAR NOG EEN FOTO VAN! Geen caps. :]


    Als je nu een foto ziet, zie je geen lekkere vent, maar een gefrustreerde nazi met een blauw oog en een arm met een nutella er om omdat 'ie gekneusd is. Fuck.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Als je nu een foto ziet, zie je geen lekkere vent, maar een gefrustreerde nazi met een blauw oog en een arm met een nutella er om omdat 'ie gekneusd is. Fuck.


    Nutella op zijn arm? Lekker. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nutella op zijn arm? Lekker. (cat)


    I had to grin, my thoughts exactly. :'D


    Til hug og blod.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nutella op zijn arm? Lekker. (cat)


    IK DENK AL DE HELE WEEK AAN CHOCOPASTA, MEH. Mitella, sorry. Z'n autootje is geramd trouwens... Hard.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Als je nu een foto ziet, zie je geen lekkere vent, maar een gefrustreerde nazi met een blauw oog en een arm met een nutella er om omdat 'ie gekneusd is. Fuck.


    Nou en, doe er een foto van jouw billen bij en ik ben tevreden. Wel in string en met het rokje half omhoog dan, a.u.b!(wbw)


    Til hug og blod.

    Leela schreef:
    (...)

    IK DENK AL DE HELE WEEK AAN CHOCOPASTA, MEH. Mitella, sorry. Z'n autootje is geramd trouwens... Hard.


    Aww, arme auto. ):
    Heeft 'ie veel schade opgelopen? What he'd do?


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Aww, arme auto. ):
    Heeft 'ie veel schade opgelopen? What he'd do?


    We gingen dus naar de Animecon om daar een vriend te joinen die daar als Germany van Hetalia was, maar onderweg werden we geramd door zo'n kut-Scania.
    H-hm... redelijk wat. En hij is al blut door z'n rijbewijs en alles, damn. Maar, ontopic, Val en jij maken vast mooie kindjes (wbw)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    We gingen dus naar de Animecon om daar een vriend te joinen die daar als Germany van Hetalia was, maar onderweg werden we geramd door zo'n kut-Scania.
    H-hm... redelijk wat. En hij is al blut door z'n rijbewijs en alles, damn. Maar, ontopic, Val en jij maken vast mooie kindjes (wbw)


    Poor kid. Kwam het door de outfits of een ongeluk?


    And I hope so, zo lang de meisjes maar bescheiden zijn en niet z'n wenkbrauwen over nemen. :'D

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 15:38 ]


    Til hug og blod.

    Oh yeah fucking right, natuurlijk:

    " Val Drozdover ‎11/10 would fuck again
    Val Drozdover Was talking about myself "


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Poor kid. Kwam het door de outfits of een ongeluk?


    And I hope so, zo lang de meisjes maar bescheiden zijn en niet z'n wenkbrauwen over nemen. :'D


    Whaha, het was een ongeluk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!