• Ardeat Vite


    1450- Alyson Eliza Myers en Jerry Michael Myers wonen samen met hun stiefvader en moeder in Renfrew in Scotland. Renfrew is omringt door bossen en heuvels. Met ze vieren wonen ze in een huis dicht bij het kasteel. Ze hebben meer luxe dan de meeste mensen in de stad. 5 jaar terug woonde ze nog ergens anders. Het huis was van hout en ze hadden het net zo als iedereen. Het huis werd verwoest door een brand, dat veroorzaakt werd door een omgevallen kaars. De vader, Edmund kon het huis niet op tijd verlaten. Iedereen weet dat het een ongeluk was, maar 1 iemand is er van overtuigd dat haar vader is vermoord door haar nieuwe stiefvader Joseph. Ze heeft het alleen nog nooit aan iemand verteld.
    Vervolgens gebeuren er rare dingen in de stad. Mensen krijgen de griep. Sommige mensen denken dat het weer het tijd van het jaar is, maar de meeste zijn vergeten dat de griep een paar maanden geleden al veel mensen hebben gekregen. Zo verdwijnt er een vriend na het feesten. Hij is terug gevonden en kan zich niets meer herinneren. Hij is niet de enige. Steeds meer mensen hebben last van geheugen verlies en als gevolg de griep. Een belangrijke brief wordt gestolen en de dader herinnert zich daarna niets meer. Steeds meer mensen praten over ene ‘hem’. Niemand weet wie hij is en wat hij wil. Hij trekt Alsyon naar zich toe om haar te kunnen gebruiken. Allebei hebben ze 1 ding gemeen: Ze willen wraak. Ondertussen merkt Jerry dat er iets raars met zijn zus aan de hand is. En wat heeft het oude verhaal: de zoon van de duivel er mee te maken?
    Wraak wacht hier zoet te worden en zoet word het.

    Chapter 1

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 16:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Er zitten wel erg veel fouten in, als ik jou was, zou ik het nog even goed nalezen.
    Het idee klinkt wel goed.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Er zitten wel erg veel fouten in, als ik jou was, zou ik het nog even goed nalezen.
    Het idee klinkt wel goed.

    Dit exact. Je concept klinkt leuk, maar je schrijfstijl spreekt me niet erg aan...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Er staan een paar fouten in blondie :Y)


    Shoganai i ne~

    Barnabas schreef:
    Er zitten wel erg veel fouten in, als ik jou was, zou ik het nog even goed nalezen.
    Het idee klinkt wel goed.

    Heel soms werkt Word niet mee met strenge grammatica en spelling controle...
    Ik zelf zie de fouten niet, maar ik kijk er nog even goed ;3.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je beschrijft het leuk :) het klinkt erg interessant.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?