Ik heb best wel een goede dag eigenlijk, aangezien ik al vanaf woensdag met darmkoliek plat lig en boven de wc hang, maar nu eindelijk iets heb kunnen eten.
Maar dat is inderdaad echt klote, I'm sorry hun <3
Salamander schreef:
Inderdaad kut >< Maar why the hell nazi-pakken? Dat is ergens ook wel vragen op problemen.
Van een of andere vage anime. En ik weet niet eens welke en of die wel bestaat, een vriend van mij (Chris) ging als Germany van Hetalia dus dachten wij, dan joinen we hem wel. Dus niet >_<"
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Salamander schreef:
Ik snap dat het een kostuum is voor dat evenement, maar historisch gezien is het ook gewoon fout.
Daar heb je wel gelijk in Andrea, maar het is nu eenmaal best wel irritant als je kaartjes hebt en er niet heen kan. En ik ga daar ook niet met pijn zitten.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Daar heb je wel gelijk in Andrea, maar het is nu eenmaal best wel irritant als je kaartjes hebt en er niet heen kan. En ik ga daar ook niet met pijn zitten.
Dat klopt en dat is ook gewoon jammer en kut ><.
Beterschap nog aan jou en Fred ;O!
Nazipakken liggen altijd gevoelig. Spijtig dat je er niet aan gedacht had om reserve kleding mee te nemen. Maar als je dat vestje uitdoet, kan dat toch nog voor wat anders door gaan?
Anyway, pity dat je niet naar dat evenement bent kunnen gaat ;c