• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

Keep your head up, keep your heart strong

Emily
    'Je hebt daar die bizarre glimlach al,' zeg ik lachend.
    Summer staat bekend om haar glimlach en vuile blikken die elkaar in een gigantisch tempo kunnen afwisselen. Het is ongelofelijk hoe snel haar stemming soms kan omslaan.

Remember to be ridiculous.

Summer

Ik glimlachte "Ik weet het, maar daar kan ik ook niets aan doen"
    Ik ben gewoon net als en dat betekend hartstikke onvoorspelbaar.
    Het ene moment loop ik lachend door de gangen en 3 minuten later moet je oppassen dat ik je niet vervloek.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Emily
    'Waar ben je ander Summer voor?' Vraag ik. 'Zo zit je in elkaar en ik zou maar blij zijn want anders zou je niet mijn beste vriendin zijn.'
    Ik haal mijn hand lachend door mijn haar en kijk naar de foto. 'Maar heeft Sirius jouw ouders niet verraden?' Vraag ik. 'Daar zit hij toch voor in Azkaban? En dat hij een stel dreuzels en Peter Pippeling heeft opgeblazen natuurlijk.'

Summer

"Ik vind het ook niet erg want zo weten ze dat ze ook niet alles kunnen zeggen en doen, maar dan zat ik hier nu ook niet met jou" zeg ik lachend
    Ik schudde mijn hoofd "Het is een heel lang verhaal maar ik zal het kort samenvatten" .
    "Sirius is onschuldig en Peter Pippeling is juist degene die mijn ouders heeft verraden"

Emily
    'En toen vermoorde Sirius hem omdat hij zijn beste vriend had verraden?' Vraag ik. 'Wat een vreemd verhaal in totaal.'
    Ik schud mijn haar uit mijn gezicht op mijn rug. 'Weet je al wanneer je het Harry wilt vertellen?'

Summer

"Uh nee Peter is niet dood" gaf ik eerlijk toe. "Het is ook een vreemd verhaal maar als je alles weet is het niet zo vreemd meer, maar dan zitten we hier morgen nog wel"
    Ik dacht na "Ik het eigenlijk geen idee, maar ik denk dat ik eens aan Perkamentus of Sneep ga vragen of zij het niet kunnen vertellen aangezien Harry mij toch niet geloof en ik niet weet hoe ik het moet vertellen"

Emily
    'Ik zou hem die foto kunnen geven, hij herkent je vast wel aangezien jullie vrienden zijn,' stel ik voor. 'En anders zou hij toch iemand vragen wie dat andere kind is? Dan loopt er ook niemand het scherven gevaar.'
    Scherven gevaar is wanneer er iemand heel boos is en met schalen, borden of andere dingen die kunnen breken gaat gooien.

Summer

"Zou je dat echt voor me willen doen?" vroeg ik glimlachend.
    "Ik beloof je dat zodra ik hier weg we wat leuks gaan doen en ik je zal verrassen aangezien ik nog wel wat ideeën heb"
    Ik keek erna naar de doos die naast me stond en haalde er een ketting uit die ik om me nek hing. "Dan ligt het nu aan jou wanneer hij het te weten komt"

Emily
    Ik pak de foto. 'Ik denk dat hij je morgen iets komt vragen,' zeg ik. 'Maar ik zal hem ook meteen vertellen dat er maar weinig mensen zijn die het weten.'
    Ik leg de foto onder het kussen van het bed waar ik vannacht ga slapen.

Summer

Ik knikte en wist dat ik vanavond geen oog meer dicht zou doen. Dat zou ik toch al niet door de verschrikkelijke hoofdpijn dus dat is niet erg.
    "Is goed en bedankt" zeg ik glimlachend waarna ik de fotoalbums weer in de doos stop en hem op het kastje naast het bed zet

Emily
    Ik glimlach. 'Ach daar zijn we toch vriendinnen voor,' zeg ik. 'Maar nou moet ik morgen dus Harry apart nemen. Het zou me niets verbazen als dat de ochtendprofeet haalt. Zeker als we er allebei ongedeert vanaf komen.'

Summer

Ik knikte "Dat is inderdaad de bedoeling ja" zeg ik lachend "Als dat zo is hoef ik het tenminste niet meer geheim te houden".
    Ik keek haar aan "Ik hoop trouwens wel dat jullie er beide ongedeert vanaf komen"

Emily
    'Ik zweer dat ik Harry niets aan zal doen tenzij het uit zelfverdediging is omdat hij met spreuken of andere meer breekbare dingen gaat smijten,' zeg ik. 'Je moet een beetje vertrouwen in me hebben hoor.'

Summer

"Ik heb vertrouwen in jullie allebei maar dat is soms niet echt verstandig" zeg ik lachend. "Als het uit zelfverdediging is mag het maar weet dan ligt hij ook hier" waarschuwde ik haar

Emily
    'Dan hebben jullie in elk geval ruim de tijd om jullie hele familiegedoe te bespreken,' zeg ik schouderophalend. 'Niemand die jullie hier stoort. Behalve ik dan hoogst waarschijnlijk om mijn excuses aan te bieden.'