• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    "Als hij dan tenminste nog met me wil praten, al heeft hij niet heel veel keuze" zeg ik "Maar dat hebben we dan inderdaad"
    Ik keek haar aan "Dat maakt niet uit zolang je maar een leuk iemand meeneemt voor jezelf en mij" zeg ik plagend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ik zal mijn best doen,' zeg ik. 'Maar als hij niet met je wilt praten, hij moet in elk geval naar je luisteren dus waarschijnlijk is hij op een gegeven moment zo geïrriteerd dat hij denkt dat het wel goed is zolang je daarna maar stopt met praten.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik haalde mijn schouders op "Dat dacht ik dus ookal'.
    Ik wierp een blik op de klok waarna ik mijn bril afzette en even in mijn ogen wreef.
    "Toch ben ik blij dat ik mijn bril standaard in mijn tas heb zitten" zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Zeker een Potter ding die bril?' Vraag ik. 'Op die foto's had je vader er ook al een.'
    Ik kijk even op de klok. 'Morgen valt te vertalen tot zometeen vind ik intussen,' vul ik aan.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Nee dat nu weer niet" zeg ik lachend terwijl ik mijn bril weer opzette. "Maar die lenzen die gaan soms gewoon irriteren"
    Ik keek naar buiten "Je het gelijk het is maar goed dat we niet zoveel slaap nodig hebben"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [als iedereen nou eens gaat slapen kunnen we gewoon verder met de volgende dag.]
    Emily
    'Anders zouden we morgen in slaap vallen, nou hebben we morgen les van Kist dus dat doen we sowieso wl maar het gaat om het idee,' zeg ik lachend.
    Ik ga weer op mijn eigen bed zitten en trek mijn benen onder me.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik zuchtte 'Ik heb echt geen zin in les van Kist' zeg ik ""Maar wie wel"
    'Het gaat inderdaad om het idee en dat zou dan zeker gebeuren'
    Ik ga weer op het bed liggen en staar naar het plafond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Jij hoeft morgen nog niet naar de les,' zeg ik. 'Ik ben bijna jaloers omdat je hier de hele dag in de ziekenzaal mag liggen in plaats van een uur bij hem in de les.'
    Ik leg mijn hand even op de foto. Misschien kon ik dit na de les van Kist geven.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "We hebben toch het eerste uur Kist?" vroeg ik. "'Dan sla ik het eerste uur over en dan ga ik erna wel gewoon naar Bezweringen, Toverdranken en verweer tegen zwarte kunsten'
    Ik keek haar aan "Dat is toch nergens voor nodig want geheugenverlies is ook niet leuk"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Nee maar jij kan in elk geval in een bed slapen, een tafel ligt een stuk ongemakkelijker,' zeg ik lachend. 'En jouw idee is best goed, ik wil Harry de foto n Kists les geven.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat ligt inderdaad niet lekker" zeg ik lachend "En als je het zo zegt het ik inderdaad geluk"
    Ik keek nog een keer naar de ketting die om mijn nek hing "Oke is goed dan zie ik jullie het tweede uur"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ik ben eerlijk gezegd bet wel heel benieuwd naar zijn reactie,' zeg ik. 'Ik zou waarschijnlijk heel boos worden als ik erachter kom dat ik een zus heb die mij nooit heeft verteld dat we familie zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik zou ook boos worden maar ik zou het denk ik ook wel ergens snappen als diegene zwijgplicht heeft" zeg ik. "Maar ik ben ook benieuwd naar zijn reactie" gaf ik toen eerlijk toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Nou maar hopen dat hij ons lang genoeg de tijd geeft om uit te leggen dat je zwijgplicht hebt,' zeg ik. 'En waarschijnlijk ben jij nieuwsgieriger naar zijn reactie als ik, dat lijkt me in elk geval logisch.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik hoop het ook maar we moeten echt nu een paar uur wachten om daar achter te komen" zeg ik. "En ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar zijn reactie maar dat ben ik al jaren dus die paar uur kan ik ook wel wachten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer