• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Summer

    Ik glimlachte even "Het maak niet uit en hoezo vergeeft---". Ik stopte met praten "Laat maar ik heb niets gezegd".
    Ik dacht even na en schudde daarna mijn hoofd "Ik kan me niet meer herinneren waarmee je me moest helpen"
    Nadat ik dat gezegd had staarde ik voor me uit hopende dat ik iets kon verzinnen.
    "Emily ik denk toch dat we jou plan maar moeten uitvoeren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Je bedoelt het plan waar jij terwijl je hier ligt met knappe ouderejaars gaat flirten terwijl ik in een doodsaaie les zit?' Vraag ik.
    Als je het zo beschrijft heeft zij het toch ontzettend makkelijk ondanks dat ze in de ziekenzaal ligt.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek even rond en schudde mijn hoofd "Regel er maar twee want je denk toch niet dat ik jou naar die lessen laat gaan" zeg ik.
    "Zo erg ben ik nu ook weer niet"...of misschien toch wel".
    Ik dacht na "Nee zo erg ben ik niet dat ik dat doe"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Je gaat het echt niet voor elkaar krijgen om mij hier te kunnen houden tenzij je me pijn doet en daar heb ik eerlijk gezegd neit zo'n zin in,' zeg ik.
    Ik heb ook zo mijn grenzen als het over mezelf gaat. Als ik mezelf verwond oké maar iemand anders moet het niet in zijn hoofd halen om me aan te proberen te vallen want dan zullen ze eens zien wat ik allemaal kan met die toverstok.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik kan er ook voor zorgen dat je vastgelijmd zit aan het bed of dat de deur niet open kan, al is dat geen goed idee" zeg ik lachend.
    "Maar jou pijn doen daar begin ik niet aan en dat kan ik trouwens ook niet"
    "Of je zorg voor een leuk iemand die mee gaat naar de lessen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Jij zit hier vast, kennen wij nog andere leuke mensen die mij ook mogen?' Vraag ik. 'Volgens mij is het antwoord daarop nee, wij hebben verder geen echte vrienden die mij ook mogen dus ik stem op het lijm idee.'
    Lijm valt in elk geval nog op te lossen en wanneer we de deur niet open laten gaan dan komen we heel erg diep in de problemen.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Mh misschien heb je daar wel weer een punt" zeg ik
    Ik haalde mijn schouders op "Oke goede keuze en ik zal dat doen als je missie is geslaagd"
    Ik had echt geen zin om hele dagen alleen op de ziekenzaa te liggen en een beetje aanspraak was altijd wel gezellig


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Oké volgens mij mis ik hier iets,' zeg ik verward. 'Welke missie heb je het over?'
    Ik kijk haar verbaasd aan. Hadden we het hier over een missie gehad of daarvoor? Dat kan ik me dan in elk geval niet herinneren. Ha nu lijk ik degene met geheugen verlies.


    Remember to be ridiculous.

    Draco
    'Ik weet het niet. Hier werd ik wakker.' ik keek naar mezelf. 'Sanitato.' ik was weer schoon. 'Beter zo?' ik schudde mijn haar door de war. 'Zullen we terug gaan?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pansy
    Na vier happen was het genoeg en schoof ik wild mijn bord voor me uit en stond ik op en slenterde ik naar de hal en liep ik een beetje dwalend rond en verveelde me dood.

    [ wie weet waar ik met Pansy naar toe kan?]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jeanine
    Ik glimlachte, en knikte. ''Zullen we terug gaan?'' Ik trok hem weer voorzichtig tegen me aan, en drukte een zacht kusje op zijn lippen. ''Is goed.'' zei ik zachtjes.
    Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne, en begon te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [k moet ff helpen met koken ben over tijdje terug]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Je kan Draco en Jeanine tegenkomen..
    Hahahha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    Ik keek haar grijnzend aan. 'Fijn dat ik jou vond.' ik keek haar aan en pakte haar hand die in mijn andere hand zat en ik drukte ook een kus op haar lippen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    Ik schoot in de lach "Jij zou opzoek gaan naar twee leuke jongens toch of heb je je toch bedacht?"
    Ik stond op, trok mijn schoenen weer aan en liep naar het raam waarna ik naar buiten staarde.
    Verschillende gedachten kwamen in me op en zuchtten.
    Waarom was alles zo ingewikkeld


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer