• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack[/q]
    Adriana [q]xxshyxx

    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 23:04 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik ga niet in op Vincent. Je moet tijdens de spelen niet spotten met het Capitool. Ik spring van de hoorn af en loop het bos in. Daar moeten we sws heen, wat iedereen ook vindt.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Wie van jullie heeft mijn bijl gestolen vrijwilligers)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Adam

    Ik keek op en beet op mijn lip. Ik wierp mijn mesje maar die was niet raak. Ik vloek en ak mijn houten speren die ik ook gooi.


    Nobody is perfect

    Juliana 'Julie' Roberts
    'je kijkt te veel films' zucht ik als Vincent een idioot plan voorsteld.
    Ik sta op en spring van de hoorn.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [@RosalieBlack: Reactie met Alana?]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:50 ]


    El Diablo.

    (Adam kun je wakker blijven want anders is het vervelend voor mij)

    Rich

    Als ik merk dat de jongen uit district 10 toch maar begint met vechten, draai ik me ren op hem af en kom me mijn mes aan,
    De jongen probeert me tegen te houden maar ik heb zo´n idee dat ik sterker ben.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana
    Ik keek naar damon en glimlachte. ik ging zitten rn keek naar de oprning van de grot . 'hoeveel zijn er nog buiten? ' croeg ikzuchtend.


    Nobody is perfect

    Vincent:

    "Ik kijk geen films, ik lees. En trouwens we kunnen wel sceptisch blijven doen, maar hebben we daar wat aan." Ik pakte het armbandje van mijn zusje uit mijn zak en keek er naar. "Ik wil gewoon graag terug naar mijn zusje."


    We've lived in the shadows for far too long.

    ángel 'Ik weet waar ze zitten' zegt Jillana. en ze klimt de boom uit nu kijkt ze naar mij. Ik klim ook de boom uit. Opppeens denk ik aan iets 'Ik ben mijn rugzak boven vergeten'. Zonder op antwoord te wachten klim ik in de boom. Wanneer ik in de boom ben pak ik mijn rugtas en klim ik weer naar beneden. 'Zo laten we maar na ze toe gaan'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (zijn jullie in het bos, Rich en Adam?' Lijkt mij wel grappig als wij jullie voorbij zien rollen of zo :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [sorry dat ik laat reageer, maar mijn telefoon gypt niet zo snel ]


    Nobody is perfect

    (jaw we zijn in het bos,, idd een grappig plan, dan kan iedereen me zien winnen :Y)
    xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    'Veel' zeg ik, en strijk een lok uit haar gezicht.
    'Maar ht is belangrijker dat je er nog bent' zeg ik daarna.

    Jillana

    'Kom mee' zeg ik, en begin met rennen.
    Ik kom bij het meer aan, en plof neer op de rots.


    El Diablo.

    Juliana 'Julie' Roberts
    Ik slik als hij over zijn aandenken begint. Ik begin aan mijn ring te draaien. De ring die van Sara is geweest. Als ik een traan voel opkomen draai ik me om en loop weer verder naar het meer. Misschien heeft het ook wel iets positiefs om dood te gaan, ik kom weer bij Sara.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Deejay schreef:
    (en adam is weer dood xd)

    Rich

    Ik besluit toch maar verder te gaan om de beroeps te zoeken,
    Dus ik ga op pad opzoek naar water want ik heb dorst en ik denk dat er nog wel meer naar water gaan
    Districht 3 is geen beroeps.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:55 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,