• Hebben jullie veel Harry Potter spulletjes? Zo ja, wat dan? De boeken en films tellen niet mee, ik heb het echt over andere dingen (:

    Ik was van plan om de toverstok van Fleur Delacour of Cho Chang te kopen (:

    En deze Hedwig krijg ik misschien voor mijn verjaardag. Die past mooi bij mijn uilenverzameling (:

    nee, zelf heb ik niets....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nope ik heb niks, alleen de boeken en film 1 t/m 4.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Op de boeken en de films na eigenlijk niks.... vind het een beetje zonder van het geld.
    Wel heb ik nog van toen ik klein was met carnaval een grifoendor gewaad maar die ligt nu net als de posters op zolder.
    (mijn ma heeft dat gewaad helemaal met zelf gemaakt met een naaimachiene)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:16 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ehm...een 17-delige collage op mijn deur, een Hermelien toverstok/pen, een HP-Kwartetspel, een Hermelien boekenlegger, deurhanger, magneet, Ginny-knuffeltje (klinkt kinderachtig, maar is héél grappig!!) Hermelien verkleedkleren (H)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:35 ]


    the future's always just a few heartbeats away

    Toverstaf, hééééééééééél véééél posters enzo, een zelfgemaakte lamp met een hp gezicht :D, snaai,kalenders, en nog veeeeeeel meer maar ook een spaarpot, maar dat is vervelend want dat is zo'n spaarpot die je kapot moet slaan en ik wil hem niet kapot slaan :(


    I wanna be a wizard!

    Nayade schreef:
    Pfoeh, a lot :W

    Slytherin vest, slytherin das, Hermione's wand, Slytherin armband, DH-sleutelhanger, 2 bladwijzers, boek met filminformaties, foto met Tom Felton, handtekening Tom Felton, nog een toverstok, poster, Slytherin sjaal, een tasje waar Harry opstaat en vast nog wel wat waar ik nu niet kan opkomen ^^


    Oh! Jaloers!!!


    the future's always just a few heartbeats away

    GinnyWright schreef:
    Ik heb een Time-Turner gekocht, maar 1 van schroefjes aan de zijkant is eraf. Dat hebben we dan weer gemaakt met visdraad, maar ik draag die ketting niet meer op school :Y)

    Dat vind ik echt héél erg gaaf!


    the future's always just a few heartbeats away

    -jealous- And no.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.