• Hebben jullie veel Harry Potter spulletjes? Zo ja, wat dan? De boeken en films tellen niet mee, ik heb het echt over andere dingen (:

    Ik was van plan om de toverstok van Fleur Delacour of Cho Chang te kopen (:

    En deze Hedwig krijg ik misschien voor mijn verjaardag. Die past mooi bij mijn uilenverzameling (:

    Ik wil graag een ketting met het Deathly Hallows teken en/of een ketting met de tijdverdrijver aan. (: Helaas alleen nog maar gevonden om online te kopen en dat willen mijn ouders niet. Verder heb ik alleen de boeken en de films.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Colfer schreef:
    Pfoeh, a lot :W

    Slytherin vest, slytherin das, Hermione's wand, Slytherin armband, DH-sleutelhanger, 2 bladwijzers, boek met filminformaties, foto met Tom Felton, handtekening Tom Felton, nog een toverstok, poster, Slytherin sjaal, een tasje waar Harry opstaat en vast nog wel wat waar ik nu niet kan opkomen ^^


    Oh ja, en nog 2 kettingen met uiltjes aan, die ik sowieso asocieer met HP :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, dat hoeft van mij ook echt niet :Y)


    -

    Colfer schreef:
    Pfoeh, a lot :W

    Slytherin vest, slytherin das, Hermione's wand, Slytherin armband, DH-sleutelhanger, 2 bladwijzers, boek met filminformaties, foto met Tom Felton, handtekening Tom Felton, nog een toverstok, poster, Slytherin sjaal, een tasje waar Harry opstaat en vast nog wel wat waar ik nu niet kan opkomen ^^


    Vanwaar haal jij al die spullen? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Vanwaar haal jij al die spullen? (:


    Die smiley is eng ._.

    Ehm, verschillende plekken.
    De foto en handtekening was op f.a.c.t.s 2011,
    enkele dingen zijn van de WBshop,
    andere dingen heb ik op de tentoonstelling in NY gekocht,
    en een andere toverstok heb ik gekocht in Stratford-Upon-Avon, in een museum over magie etc.

    En die 2 kettinkjes van Wicked Clothes webshop

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 16:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    (...)

    Die smiley is eng ._.

    Ehm, verschillende plekken.
    De foto en handtekening was op f.a.c.t.s 2011,
    enkele dingen zijn van de WBshop,
    andere dingen heb ik op de tentoonstelling in NY gekocht,
    en een andere toverstok heb ik gekocht in Stratford-Upon-Avon, in een museum over magie etc.


    In België verkopen ze die dingen niet, verdorie. En die smiley is gewoon een glimlachend gezichtje hoor! :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    In België verkopen ze die dingen niet, verdorie. En die smiley is gewoon een glimlachend gezichtje hoor! :'D


    Ik weet wel wat dat is, maar ik blijf hem eng vinden.

    En enkel f.a.c.t.s was in Belgie.
    Voor de rest moet je de wereld rondreizen, of mensen hebben in Amerika waarheen je de spullen kan laten opsturen zodat de verzendkosten niet duurder zijn dan de spullen zelf, en die het dan zo aan je geven ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    (...)

    Ik weet wel wat dat is, maar ik blijf hem eng vinden.

    En enkel f.a.c.t.s was in Belgie.
    Voor de rest moet je de wereld rondreizen, of mensen hebben in Amerika waarheen je de spullen kan laten opsturen zodat de verzendkosten niet duurder zijn dan de spullen zelf, en die het dan zo aan je geven ^^


    Jammer genoeg ken ik niemand uit Amerika. Ik ga gewoon blijven zoeken, ook op tweedehandssites enzo. (: (Sorry, die smiley is een automatisme. En ik heb altijd het gevoel dat als ik die niet gebruik, dat wat ik heb geschreven bot over komt, dus gebruik ik die praktisch bij elke reactie! )


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nurgle schreef:
    (...)

    Ben je ook echt in Orlando geweest? Want als dat zo is ga ik nu heel erg down in een hoekje zitten huilen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Maar volgens mij had ik meer gehad als ik een jaar later in Orlando was geweest :')
    De laatste keer was enkele maanden voor het park openging, dus ik ben er jammer genoeg nog niet geweest :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb een Time-Turner gekocht, maar 1 van schroefjes aan de zijkant is eraf. Dat hebben we dan weer gemaakt met visdraad, maar ik draag die ketting niet meer op school :Y)


    Define "good".

    Alle boeken, een fanshirt, een boek over de ideeën achter de Harry Potter wereld, een Harry Potter zomerkamp met allemaal mooie herinneringen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    - Slytherin Scarf
    - twee posters
    - twee wands
    - 4 autographs from the cast. ( hopelijk snel meer)

    Slytherin shirt :Y)
    Hoe ik dat toch kon vergeten...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb bij de studio tour de Official Guide, een chocoreep van Honeydukes en een chocokikker gekocht (:

    Verder heb ik niks :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.