• -Wat vinden jou ouders van Tokio Hotel?

    Vader: De muziek lijkt telekens het zelfde, en het zijn net wijfen -,-
    moeder: Die verteld aan iedereen waar ik fan van ben, en dan zegt ze: Ze zijn echt goed hoor, die wil ik wel als schoonzoon [Bill] xd


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Mijn vader en moeder vindne het wel oké. Gelukkig(cat)

    Mijn vader vindt het de ene dag bull en de andere dag zegt hij dat ze het wel gaan maken en hij heeft er een ringtone van (YUK).
    Mijn ma... is niet zo spraakzaam er over

    Men ma Vind ze goed -_-"

    Men pa vind ze janetten,!!


    *He's the one.

    Mijn pappie vindt ze goed, en Tom vindt hij coel =D

    *lieft papa*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    me ma vindt ze een stelletje mafkezen(positieve manier)me pa intereseert het niet zo

    mij ouders vinden het wel oke:D

    myn ma is groot raarsgepsel dat met posters praat x3 en se doet altijd tom welteruste wensen xl xl

    en myn pa die vind ze goed hihi x3 vind het mooie mziek x3 en 1 dag na 1406 had hy my al beloofd dak nr oberhausen mag voor concetrt x3


    We can only learn to love by loving.

    Mijn moeder boeiend het niet en mijn vader loopt allemaal rare dingen over ze te vertellen maar ze zijn wel haters en mijn broer trouwens ook die slaat me zelfs daarom

    Mijn mama vindt het leuk en mijn papa interesseerd het niet en vindt het stom.


    blame the bully.

    Vader: het zijn net wijven en de muziek lijkt helemaal nergens op. Ik luister liever andre hazes. Dat is pas muziek!

    wat is dat nou weer voor muziek :S

    Moeder: Het is niet mijn stijl, maar als jij het graag luisterd ga je gang... maar val mij er niet mee lastig (A)

    nou ja... alles beter dan andre hazes xD


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    mijn moeder hààt TH, ma écht haten
    het liefst zou ze my verbieden om naar hen te luisteren enzo, maar waar een hongerstaking niet allemaal goed voor is.
    myn ma en ik leven dus al een jaar in staat vn heel gevaarlijke oorlog maar dat neem ik er grg by^^
    en myn vader, tja die vind nix goe buiten Michael Jackson dus... ma spring nicht vind hij wel mooi


    La Vie en Rose

    vader: Kut muziek.
    Moeder: Vind Bill niet lelijk
    Oma: Ik quote.. "Die Bill is wel een lekkerding"


    The economy is suffering, let it DIE!

    me pa: net slagermuziek (je weet wel van die duitstalige zeiknummers alla jan smit etc.)
    me ma: die kent hun muziek niexD maar ze vind Gus dik en Tom best cool:S


    I am an idiot, I move.

    Me moeder : 'WAAAAAH.' Gaat ze dus na doen, en doet dan heel gek ensow --' Maar ze accepteert het wel dat ik fan ben, maar vindt dat ik soms wel te ver ga ^^
    Me zusje : 'Madena, hou is op met dat geschreeuw!' En wanneer me moeder niet kijkt, schreeuwt/zingt ze even hard mee -.-'
    Me vader : Gescheiden.


    ok

    vader: Kut muziek.
    Moeder: Vind Bill niet lelijk
    Oma: Ik quote.. "Die Bill is wel een lekkerding"

    Je oma geek =D
    mijn vader die zaagt dr de hele tijd over
    mam is stiekem een fan maar ze vindt Bill wel gay na die beat it imitatie.
    en mn OMA =D Die zaag dr ook d hele tijd over.