• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    Donovan Cronos/ Ethan Moore

    Al snel kreeg ik een reactie van de anderen kant van de deur. Voorzichtig maakte ik de deur open: ‘Nee, ik kom alleen even kennis maken’. Ik schonk het Japans achtige meisje een charmante glimlach. De tv die op een serie of film stil stond trok mijn aandacht: ‘Wat ben je aan het kijken?’ vroeg hij met nog steeds een glimlach op zijn gezicht. Nonchalant leunde hij tegen de deur opening.

    Chris Malone

    Ik bekeek Samantha aandachtig. Waarom wou ze eigenlijk nu al dingen over mij weten? 'Chris Malone,' zei ik en ik vroeg me af hoe ze zo lekker kon liggen. Ik ging er maar niet verder over nadenken. 'Wat wil je weten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    'Bleach. Een anime. Ken je vast niet. Of wel?' Hij bleef bij de deur staan. 'Kom maar binnen, hoor.' Ik glimlachte. Hij was dus niet mijn kamergenoot. Niet erg. Hij zag er niet slecht uit, maar daar ging ik me niet over druk maken.

    Donovan Cronos/ Ethan Moore

    ‘Nee, klopt maar ik ben wel nieuwsgierig’ vriendelijk lachte ik naar haar. De beste manier om met mensen bevriend te woorden is naar ze te lachten. 'Kom maar binnen, hoor.' Vriendelijk lachte ze terug. Ik lied mezelf los van deur en liep haar kant op. Ik keek de kamer rond
    maar zag geen stoel staan: ‘Eeeh, waar moet ik zitten?’

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:18 ]

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    'Bed? Je mag ook op de grond gaan zitten, als jij dat fijner vind,' grijnsde ik. Ik schoof mijn gitaar wat aan de kant. De versterker was dan iets zwaarder, maar dat lukte ook wel.
    'Hoe heet je trouwens?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:05 ]

    Samantha Night.

    Tja ik had eigenlijk geen idee. 'Ehm, hobbies? Broers of zussen? Vriendin? Waarom ben je hier. Verzin maar wat' mompel ik. Ik ga weer recht op zitten, al mijn bloed was naar mijn hoofd gestegen en dat voelde niet zo lekker. Als ik rechtop zit kijk ik hem vragend aan, wachtend op antwoord.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Chris Malone

    Ik dacht eventjes na en haalde mijn schouders op. 'Wat zou je ervan zeggen dat ik een mysterieus iemand ga blijven en het je niet ga vertellen?' vroeg ik uitdagend en glimlachte uitdagend naar haar. Ik begon het nu veelte leuk te vinden om haar de plagen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Donovan Cronos/ Ethan Moore

    Met een kleinen grinnik ging ik op de bed tegen over haar zitten. ‘Ik ben Ethan Moore, aangenaam, my lady’ ik stak mijn arm naar het haar uit. ‘En hoe heet u?’ voor de grap sprak hij haar aan voor met u.

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Ik pakte zijn hand aan. 'Kaida Hiroko.' De organisatie van het kamp zei iets over een nepnaam, dus deze had ik allang bedacht. Misschien gingen we iets van een raadspel van onze namen doen of zo?
    'Mister Moore, dat klinkt leuk,' grinnikte ik.

    Donovan Cronos/ Ethan Moore

    Waarschijnlijk gebruikte ook Kaida haar nepennaam, zo als de organisatie ons vertelde. Vragend keek ik haar aan: ‘Kaida, mooie naam wat betekent het? Japanse namen hebben vaak mooie betekenissen.’ Nieuwsgierig keek ik haar aan. 'Mister Moore, dat klinkt leuk,' grinnikte Kaida. Met een mooie glimlach keek ik haar aan: ‘Als u mij zo wilt noemen, bent u natuur Lady.Kaida’. Walgend van binnen deed Ethan me met het vriendelijke gesprekje mee.

    Samantha Night.

    'Je bent een eikel' mompelde ik geirriteerd. Ik draaide me om zodat ik met mijn rug naar hem toe lag. Ik wil naar huis. Ik weet niet waar ik het erger vind. Thuis, waar ik altijd alleen ben en rondhang. Of hier, waar ik omringd ben door mensen die ik niet mag, en mensen die mij niet mogen. Ik sluit mijn ogen. Was ik nou maar thuis gebleven.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Chris Malone

    Ik lachte eventjes en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Hou ook van jou,' zei ik sarcastisch en bleef zitten om naar haar te kijken. Wat moest ik anders doen? Me tas hield ik nog wel een tijdje gesloten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    'Kaida.. Wat was het nu. Oh ja, het betekende kleine draak.' Ik heb deze nepnaam gekozen omdat ik de betekenis zo leuk vond. 'En noem me maar gewoon Kaida, noem ik jou gewoon Ethan. Deal?' In bijna elk opzicht was ik vanbinnen een jongen. Ik wedde ook vaak met mensen. Dat ik een week roze jurkjes zou dragen of zo. Ik walgde van dat soort dingen, maar ach, weddenschappen waren op zich wel leuk. Uit routine zei ik nu dus ook "deal".
    Aan Ethans stem te horen acteerde hij. Ik niet. Ik kon het wel, maar ik deed eerlijk over alles, behalve mijn naam nu, natuurlijk.
    'Ik hoor het aan je stem. Je hoeft niet te acteren, Ethan. Doe ik ook niet,' zei ik simpel maar duidelijk.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:33 ]

    Samantha Night.

    Ik voelde zijn ogen in mijn rug branden, en het irriteerde me mateloos. 'Ik sprong op van mijn bed. 'Zeg heb je niks anders te doen ofzo!' roep ik boos uit. Zonder op reactie te wachten was ik de hut uitgelopen die ik met een harde knal dicht gooide.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Chris Malone

    Ik lachte toen ze de hut uit ging en de deur had dicht gooide. 'Doei Samantha!' riep ik met een vriendelijke lach naar haar. Ik ging lang uit op bed liggen en lachte nog eventjes. Hoe zouden de rest eigenlijk zijn? Ik zuchtte eventjes en was nog niet echt van plan om daar achter te komen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you