• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.

Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.

Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:

Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel

~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa

Zo ziet het kamp eruit:

Zwembad.

Hutten. Je kunt de zee niet in.

Kampvuur.

Als iets niet duidelijk is, vraag het!

Dragneel

We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

[Dragneel, waarom? haha Btw nu hele topic vol aan dingen die niks met het RPG te maken hebben x'D]

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Samantha Night / Kate Dawn;

'Dat kan ik beter aan jou vragen, aangezien dit mijn hut is en jij de afdruk van mijn deur in jou smoel hebt staan.' Bitch ik hem toe. Eigenlijk had ik geen idee of hij hier wel of niet hoorde, maar maakte dat wat uit?

Darren Collins / David Thompson
    Deze meid stelde mijn geduld behoorlijk op de proef. Maar zij kreeg me niet klein.
    'Oh, is dit jou hut?' Ik lachte. 'Ze lijken allemaal op elkaar. Ik was de mijne kwijt.' Ik draaide me om en liep zorgeloos weg. Ik wist zeker dat ze daarvan stond te kijken.

Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Ik neuriede zacht mee met de muziek. Ik eindigde bij mijn hut. Ik deed de deur open. Mijn kamergenoot was er nog niet. Dat vond ik helemaal niet erg.
    Ik sloot mijn gitaar aan op de versterker en begon Alchemy te spelen. Iedereen in alle hutten zou het kunnen horen, maar alsof mij dat iets boeide.

Matthew 'Matty' Fitch // Chris Malone

Ik liep verder met mijn tas op mijn schouder. De deuren hoorde ik achter mij dichtslaan. Ik zuchtte eventjes en liep verder. Nog even en ik ging denken dat het een strafkamp was. Ik keek om me heen en zag dat het er hier veelte leuk uit zag als een strafkamp. Ik liep verder en vroeg mij af waar ik heen moest.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Lucy Anderson/Elise Kappel:

Ik deed mijn oortjes eruit en hoorde dat er bij de andere hutten een gitaar klonk. Vast iemand, die muziek ging maken. Ik deed vervolgens mijn Ipod in mijn zak en liep naar de deur, kijkend naar buiten. Misschien een wandeling zou vast niet erg zijn.

One Who Travels A Higher Path.

Samantha Night / Kate Dawn:
    Omg, hij liep gewoon weg? o.O nouja, daar zal hij nog wel spijt van krijgen. Ik weet nog niet hoe, maar het gaat gebeuren. Ik sleep mijn koffer weer voor mijn deur. Een gitaargeluid galme door het kamp. Niet dat ik het erg vond, ik hou van gitaargeluiden. Ik ga op bed zitten en zing zachtjes het liedje mee dat ze speelde.

Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Ik zong mee, maar dat kon niemand horen omdat mijn zang werd overstemd door mijn gitaar. De tekst was Japans, maar dat maakte het liedje niet minder. Ik vroeg me af wat de andere mensen op het kamp nu deden.

Hyun/Meiying

Ik legde mijn koffer voorzichtig neer op het bed en gleed even met mijn hand over de zachte, donkerrode stof. Even wreef ik er gevaccineerd overheen om vervolgens mijn hand terug te trekken. Ik liep richting de deuren en klapte die open. Een zacht briesje liet mijn haren wapperen en ik zette een stap naar buiten. Ik ging op het hout zitten en liet mijn voeten in het water zakken. Afwezig begon ik te staren in de verte.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Mijn topics.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Mijn Topic's.

Seven Negortin.

Ik veeg de zweetdruppels van mijn gezicht af. Ik moet toegeven, ik heb niet verwacht naar een tropisch oord als dit te worden gestuurd. Ik kijk om me heen. Het aangezicht is werkelijk wat voor op een postzegel. Hoe dan ook ben ik niet van plan hier lang te blijven. Ik heb mijn facade van achterlijke student lang genoeg opgehouden. Mijn rapporten zien eruit om te huilen en dat is ook wat ik doe 's nachts, als niemand het hoort. Alles om de sfeer in de familie te bewaren en het goede te doen. Maar ik had eerder moeten beseffen dat het goede doen te veel van mijzelf vergt. Nu pas heb ik door dat het tijd wordt om mijn eigen pad te kiezen. En de eerste weg is om hem zien te smeren hier.
    Met rugtas en al loop ik het strand op. En heropvoedingskamp van de regering. Wat een idioterie. Maar als die gasten ons van plan zijn te behandelen als drilsoldaten dan mag ik wel zorgen dat ik hem heel gauw smeer. Ik vind een complex met allerlei hutten. Ik trek een wenkbrauw op en loop verder. Ze hebben het hier smaakvol ingericht. Ik treed het grootste gebouw van het complex binnen en kijk om me heen. Een zwembad? Krijg nu wat. Ik begin bijna te denken dat dit nog wel mee gaat vallen.

No growth of the heart is ever a waste

[Hebben ze gewoon hun kleding en spullen mee en zo? S:]

Password schreef:
    [Hebben ze gewoon hun kleding en spullen mee en zo? S:]

Ja, want ze denken dat het een normaal kamp is.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Gaisford schreef:
    (...)

Ja, want ze denken dat het een normaal kamp is.

[Oké. ;D]

[Nog een vraagje.. S:
    Is het nu de eerste ochtend of komen ze aan op het eiland?]