• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    Password schreef:
    (...)

    [Nou, dan haal ik alles uit de kast. Enkel komt Nick/Sammy niet uit de kast als je het niet erg vindt.]


    Dat vind ik niet erg, haha.
    ^^


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nurgle schreef:
    [meh mijn persoontje is loner dus ik heb niks te zeggen. Btw, ik bloed o.O]


    [Kom naar Francisco/César en Darren/David toe! (:]

    Gaisford schreef:
    (...)

    Dat vind ik niet erg, haha.
    ^^


    [Oké, gelukkig maar. ;D]

    Password schreef:
    (...)

    [Kom naar Francisco/César en Darren/David toe! (:]


    [gehehe waar zijn ze? :'D]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    [gehehe waar zijn ze? :'D]

    [Strand. (;]

    Nick Emiel Rogers || Sammy.

    "Oh," Mompelt ze.
    Op de een of andere manier moet ik haar aandacht zien te vestigen. Ik kan van alles proberen, maar op praten reageert ze niet. Evenmin op aanrakingen.
    Ik draai me naar haar toe, laat mijn hand langs haar glijden en druk mijn lippen op de hare. Na een paar seconden verbreek ik de kus.
    Zal ik haar aandacht nu hebben?

    Dragneel schreef:
    (...)
    [Strand. (;]


    [oke ze komt er zo aan, maar verwacht niet dat ze aardig gaat doen. :'D want ze is en blijft nogsteeds het alleshatende persoontje :'D]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    [oke ze komt er zo aan, maar verwacht niet dat ze aardig gaat doen. :'D want ze is en blijft nogsteeds het alleshatende persoontje :'D]

    [En dat weet Darren maar al te goed. x"d]

    Samantha Night.

    Zuchtend sta ik op. Ik heb nu al weer genoeg van het zwembad. Wat zeg ik? Deze hele plek. OEPS ik verstond mezelf weer niet. Ik bedoelde deze hele aardkloot. Ver in gedachte verzonken liep ik richting het strand. De geluiden die ik hoorde vond ik om de een of andere reden fijn, maar het zorgde ervoor dat ik ver in gedachte verzonken was. Zo ver dat ik de mensen op het strand niet eens zag zitten of staan, of wat ze ook doen.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Hyun/Meiying

    Ik werd uit mijn gedachte gehaald door zachte lippen die op mijn lippen drukten. Mijn chocolade bruine ogen vlogen geschokt open en hij verbreekt de kus. Ik stotter even. En kijk dan weer afwezig in zijn ogen terwijl ik dit probeer te verwerken. Hoe moest ik hier op reageren? "W-waarom deed je dat?" vraag ik zacht terwijl ik mijn ogen neersloeg. Nog nooit had iemand mij gekust. Ik voelde mijn wangen rood kleuren.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    Hyun/Meiying

    Ik werd uit mijn gedachte gehaald door zachte lippen die op mijn lippen drukten. Mijn chocolade bruine ogen vlogen geschokt open en hij verbreekt de kus. Ik stotter even. En kijk dan weer afwezig in zijn ogen terwijl ik dit probeer te verwerken. Hoe moest ik hier op reageren? "W-waarom deed je dat?" vraag ik zacht terwijl ik mijn ogen neersloeg. Nog nooit had iemand mij gekust. Ik voelde mijn wangen rood kleuren.


    [oke ik weet niet waarom maar ergens vond ik dat heel lief.] :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    [oke ik weet niet waarom maar ergens vond ik dat heel lief.] :')


    [ Hihi, ik vind dat onschuldige en rare deel van Hyun ook wel lief ^^ ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nurgle schreef:
    (...)

    [oke ze komt er zo aan, maar verwacht niet dat ze aardig gaat doen. :'D want ze is en blijft nogsteeds het alleshatende persoontje :'D]


    [Oooh, daar kan Fransisco/César wel wat mee. Denk ik..]

    Nick Emiel Rogers || Sammy.

    "W-waarom deed je dat?" Ze slaat haar ogen neer.
    "Ik moest op de een of andere manier tot je doordringen. Je leek wel in een trance," Zeg ik tegen haar en zie dat haar wangen langzaam rood worden.
    "Vond je het erg?" Vraag ik dan aan haar.
    Zelf weet ik ook niet waarom ik het deed. Ze deed zo afstandelijk.. En daar kan ik niet tegen en dit was de enige manier. In ieder geval heeft ze wel lekkere zachte lippen.

    [wie zijn er allemaal op het strand? Want anders mis ik ik zo een persoontje :'D]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”